astra h, klima slabo hladi?

Sinisa Platz

...imam pitanje u vezi klime....nisam profesionalac, nekada davno sam
radio u servisu bijele tehnike, pa mi ostalo nešto alata i osnove rada
rashladnih sistema.
Astra h, benzin 1.4/66kW, automatska klima, obični kompresor sa spojkom.
Vanjska temperatura preko 30C, ventilator kabine na max, željena
temperatura na "Lo", temperatura zraka na izlazu iz ventilacije 15C.
Oprao kondenzator od mušica, izvukao 350 g plina 134a, izvakumirao i
napunio sa 425 g, tlak na usisu cca 2 bar, na potisu cca 15bar, pri
800-900 okretaja, temperatura na izlazu ventilacije 13 - 14 C.
Presostat ne prekida, usisna cijev u kompresor hladna na dodir.
Dok temperature nisu iznimno velike, klima normalno rashladi vozilo.

Kolega je bio sa alfom starom 20godina, iz ventilacije izlazi zrak
temperature 8C....
Da, vanjska temperatura je bila nešto niža, motor je puno jači,
ventilator puše malo slabije (subjektivno?), manualna klima.
Pa pitam.....
-radi li klima na astri normalno?
- jeli moguće da je protok zraka kroz isparivač otežan?
-ima li alfa sa 150KS jači kompresor klime od astre sa socijalnim
motorom od 88KS?
hvala unaprijed, pozdrav