Vanjska jedinica kaplje : Mitsubishi

Alan

Pozdrav,

Jutros sam pogledom na prozor vidio ispod vanjske jedinice, dva kata
ispod, kako postoji vlažna mrlja na betonu dvorišta. Točno ispod moje
vanjske jedinice jer nema ni jedne druge klime ispod moje. Voda uredno
otiče kroz svoju cijev i posebno sad, kad sve cetri unutrasnja
jedinice rade, i vrlo kontinuirano kaplje. Dobro sam se zagledao na
vanjsku jedinicu i vidim kako u sporim, ali kontinuiranim intervalima
kapa voda. Istom godinu dana je stara instalacija i prosle godine toga
nije bilo. Rekao bih da nije ni ove, jer ovo vidim istom danas. Doduše
fleka koja nije lokva, ali i dalje mala lokvica, daju dole na znanje
da je ipak duže od jednog dana kapala dole.

Došao sam baš iritiran s prekinutog odmora jer sam morao nešto u
Zagrebu obaviti i za koji dan idem odma nazad. Garancija mi traje jos
vise od godinu dana od ukupno dvije godine. Pa sam mislio radije kad
se trajno vratim zvati servisere. Spada li ovo u neku kategoriu
"vremenskih razlika" ili nekog posebnog opravdanja razloga zasto bi
top model Mitsubishi vanjske jedinice ovako piškio po malo? Jer
estetski mi nikako nije prihvatljivo i baš me ljuti. Na šarafu koji
zatvara masku, na boku s kojeg bas idu sve cijevi, vidi se trag mraza
oko sarafa i dijela lima. Što se to može desiti u godinu dana,
odnosno druge sezone istom puštene u rad nove klime da ovako vanjska
jedinica lagano kaplje? Jel možda i drugima kapala vanjska jedinica
zbog nenormalne vručine u zadnja dva dana? Ili ovo ne moze imati
opravdanje nikako? Želio sam prvo pretražiti grupu i tražio isti
problem. Isto kao kod mene, samo što je ovdje druga klima. Što kažu
Kjukar, Vladyx i ostali uglednici ove grupe?

Hvala na strpljivosti i odgovorima.
Alan

Alan

Oprostite, zaboravio u prosloj poruci staviti link kad sam spomenuo
isti problem,,samo druga klima : http://bit.ly/cYI1oP

Nike

To što ti kapa je kondenzacija vlage iz zraka na hladnijim djelovima klime
gdje se hladnoća konvekcijom prenjela sa cijevi na djelove ispod kojih nema
tave. Ako je temperatura tog djela ispod točke kondenzacije zraka za RH i
temperaturu zraka u okruženju klime, normalno je da se vlaga kondenzira, a
ako nema tave ispod, onda je normalno da kapa.

E sad, moguće je i da je dio plina iscurio, pa je temperatura cijevi niža
nego što treba ili su prljavi filteri unutrašnjih pa je isto temperatura
cijevi niža nego što treba biti pa je kondenzacija pojačana.

Ako bi se trebalo kladiti, ja bi se prvo okladio na prljave filtere.
Dakle, prvo očisti filtere pa vidi ima li promjena.

Alan

On Jul 17, 7:56 am, Nike <nmark...@yahoo.com> wrote:
> ako nema tave ispod, onda je normalno da kapa.

Ne znam što točno misliš pod "tava" ali vanjska jedinica ima limenu
"podnicu" koja bi valjda trebala biti tava koju spominješ.

> [...]
> Ako bi se trebalo kladiti, ja bi se prvo okladio na prljave filtere.
> Dakle, prvo očisti filtere pa vidi ima li promjena.

Oko 14h sam dosao i popalio sve. Voda ne kaplje kao jučer, ali u jako
sporim intervalima i dalje se progura pokoja kapljica. Filteri su nam
cisti jer se svaka dva tjedna ispiru. Ali kako nas nije bilo 2 tjedna,
evo ocistio sam dodatno. Samo jos su mirisali koliko su bili ciste i
bez pranja. Mozda zbog snage vrućine, ali nekako imam dojam kad
prelazim se nekoliko stupnjeva gore-dole da se nekako ne osjeti pad
kad idem spuštati temperturu. Hlade one, ali nekako ne osjećam na koži
onu snagu kad je nafrljena Naglašavam da ne volim prejaku klimu, ali
spominjem dok pišem o kapanju.

Vjeko

Vani je vruče a cijevi su hladne. Namotaj neke izolacije oko ventila i
riješen problem a ne dizati bauk oko toga.

Nike

On Sat, 17 Jul 2010 17:55:34 +0200, Vjeko wrote:

> Vani je vruče a cijevi su hladne. Namotaj neke izolacije oko ventila i
> riješen problem a ne dizati bauk oko toga.

A jesi pametan, inače te klime nemaju riješeno rošenje ventila s tavom, več
im treba "izolacija oko ventila".

Vjeko

pa to sam i rekao!

Nike

Vjeko, danas je bilo 39, oprošteno je meni i tebi!

Vjeko

Nike wrote:

> Vjeko, danas je bilo 39, oprošteno je meni i tebi!

A dan nikad da prođe. Znam kako ti je :)

kristin...@gmail.com

pozdrav meni curi negdje oko one kucice na vanjskoj jedinici, ne curi na ventilu sto bi to moglo biti, serviser mi se ne javlja