Kakve su STARWAY klime...?

Vedran Presecki

Ima li tko iskustava, vidim da je cijena OK,
i grancija 3g, vrlo su šture informacije i na netu nema nekih
specifikacija...?

Zna li tko što o njma..?

Mihovil

Starway, to ti je u biti Star Track ali pod drugim imenom.
Konstruirao ih je stanoviti Mr. Scotty. Od konkurencije se razlikuju
slijedećim odlikama:

1. manje buke: 0 dB !!! Doslovno nečujne premda umjesto kompresora koriste
energiju polja
2. Enterprise Ionizator: pomoću njega u vaąem prostoru stvara atmosferu
identičnu međuzvjezdanoj
3. manje dimenzije: 5x5x5cm kutijica zamjenjuje nekadaąnje kućiąte klime od
5kW
4. nema vanjske jedinice, samo unutarnja: odvođena toplina iz prostora se
phaseerskom zrakom izbacuje kroz prozor
5. jednostavno daljinsko upravljanje: nema klasičnog upravljača već uređaj
osuąkuje alfa-zrake koje stvara mozak vlasnika i prema tome namjeąta
temperaturu
6. kvalitetna teh. podrąka: osigurana od strane Federacije, rezervni
dijelovi u cijelom alfa-quadrantu
7. pouzdan servisi: Vrhunski obučeni serviseri (Klingonci+Bajorci) stiľu
brzinom svjetlosti, unutar 0,002 sekunde nakon ąto je uređaj automatski
prijavio kvar centralnom servisnom računalu koje se nalazi na palubi DS9.

Manji problemi su uočeni jedino kad je rashladni medij isporučivan od strane
Dominija, ali oni su već odavno poraľeni (čitaj: izaąli s trľiąta).

Nova serija će biti na trľiątu diljem federacije već na proljeće 2525g.

Miho

"Vedran Presecki" <vedran.presec...@bj.htnet.hr> wrote in message

> Ima li tko iskustava, vidim da je cijena OK,

> i grancija 3g, vrlo su ąture informacije i na netu nema nekih
> specifikacija...?

> Zna li tko ąto o njma..?

ąapa

"Mihovil" <az...@albanian.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ch968c$4t0$1...@sunce.iskon.hr...

Hm! Nisu baą neąto specijalizirane za teretane (fitnes)?

ąapa

"Vedran Presecki" <vedran.presec...@bj.htnet.hr> je napisao u
poruci interesnoj grupi:ch8305$6ki$1...@ls219.htnet.hr...

Bože, bože. Koliko uzaludnog truda!

NK

"Mihovil" <az...@albanian.com> wrote in message

mrak

Andro Jan

Vedrane, sve jeftine klime jesu takve. Kao i proteini. Ti preporucas
Inkospor, a ekipa kupuje druge jeftinije i zive na njima.
Isto ti je s klimama. Raditi ce i ove. Mozda ne toliko efikasno, ali
hoce. Do kada?
To nitko ne zna, medjutim, ako ce biti opterecene prije.
Nije isto staviti tu klimu doma pa je vrtiti samo popodne koji dan ili u
teretanu gdje ce raditi svakodnevno od jutra do mraka.
No za prvu ruku ce biti dovoljne. Uracunaj nekih +1200 montaze za svaku,
a garancija ti vjerovatno vrijedi uz uvjet da ti je servisiraju (citaj
uberu lovu) svake godine i to nije zanemarivo (par sto kuna). Za prvu
ruku dovoljno po meni, narocito sto si potrosio lovu.

--
--------------
Pozdrav, Andro

Vedran Presecki

"šapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message

ne znam što bih ti rekao...

Vedran Presecki

> Hm! Nisu baš nešto specijalizirane za teretane (fitnes)?

Možda nisu, ali 3,5kw s montažom je 1700Kn...
Ne razumijem se u klime, ali izgledaju ušminkano
i na reklami piše da je ta od 3,5kw za 40 kvadrata...

Zato pitam... pa ako netko zna uopće tko to proizvodi jer na
netu nema tog proizvođača... tj. ja ga ne mogu naći...
no kako mi se čini ni ovdje nitko ne zna...

Vedran Presecki

> [...]
> identičnu međuzvjezdanoj
> 3. manje dimenzije: 5x5x5cm kutijica zamjenjuje nekadašnje kućište klime

od
> [...]
> 6. kvalitetna teh. podrška: osigurana od strane Federacije, rezervni
> dijelovi u cijelom alfa-quadrantu
> 7. pouzdan servisi: Vrhunski obučeni serviseri (Klingonci+Bajorci) stižu
> brzinom svjetlosti, unutar 0,002 sekunde nakon što je uređaj automatski

> prijavio kvar centralnom servisnom računalu koje se nalazi na palubi DS9.
>
> Manji problemi su uočeni jedino kad je rashladni medij isporučivan od
strane
> Dominija, ali oni su već odavno poraženi (čitaj: izašli s tržišta).
>

> Nova serija će biti na tržištu diljem federacije već na proljeće 2525g.

Možda da se nabolje teleportiram na neku drugu grupu
i tamo potražim odgovore...

Vedran Presecki

"Andro Jan" <andro.jan_R...@uscs.hr> wrote in message

> Vedrane, sve jeftine klime jesu takve. Kao i proteini. Ti preporucas
> Inkospor, a ekipa kupuje druge jeftinije i zive na njima.

Dalo bi se o tome diskutirati... ja pitam kakva je klima
STARWAY... dobra ili loša, japanska ili čija... cijena joj je
pala jer je uvoznik naručio veću količinu, a ovo ljeto nije
bilo sparno što se odrazilo na prodaju pa ako sad prodaju
ispod cijene ne znači da ne valjalju...

> Isto ti je s klimama. Raditi ce i ove. Mozda ne toliko efikasno, ali
> hoce. Do kada?

Proučavam sistem rada klima jer mi je jedino to preostalo pošt
na ovoj grupi ima nekih obajšnjenja no sve se svodi na to otiđi
kod nekoga daj mu 20-50 tisuća kuna i problem će ti biti riješen.

I ventilacije proučavam... na kraju ću si i sve to sam montirati,
a i sam radim proračun da vidim zahtjeve prostora...

A kako vidim da prema DIN 1946, u jednom satu u sportskom
objektu treba se izmjeniti 30 metara kubnih zraka... pa
ću prema tome planirati, no moram još izvidjeti na koji način
izvršiti distribuciju po objekut bez nekih preinaka prostora
a da ventilatori ne pušu direktno... cjevima ili već nekako ću
to riješititi.

Optimalna ventilacija je uspostavljena uz brzinu strujanja
ulaznog zraka od 0.85m/s.

Pa ako mi ostene novac ubaciti ću i neku jeftiniju klimu...
ili sačekati do ljeta...

Za klime sam našao

Toplina koju odaju osobe jednaka je :

Qos = n . Qo . Sun,

n - broj osoba u prstoriji,
Qo - toplina koju oslobađa jedna osoba (oko 200-300W)
Sun - faktor rashladnog opterećenja za unutarnje
izvore topline.

Što se tiče mojih preporuka na nekim drugim grupama...
sad vidim da sam potrošio vrijeme dajući savijete, programe
i jelovnike jer sam to trebao prodavati kao ne nekim drugim
grupama ono spika "odi si kod XY i naruči projekt ventilacije
za 50 000 Kn pa ćeš biti miran..." Da sam tako radio sad bih
imao tih 50 000 Kn... no čovijek uči dok je živ...

> To nitko ne zna, medjutim, ako ce biti opterecene prije.
> Nije isto staviti tu klimu doma pa je vrtiti samo popodne koji dan ili u
> teretanu gdje ce raditi svakodnevno od jutra do mraka.

Živim u malom gradu s malom teretanom gdje ujutro ni nema mušterija,
a klima mi nije prijeko neophodna nego ventilacija koju ću sam
isprojektirati, pa ako mi ostane novca za taj STARWAY (o kojem ne
znam ništa ko i nitko na ovoj grupi...) onda ću i to ubaciti uz
ventilaciju...

> [...]
> uberu lovu) svake godine i to nije zanemarivo (par sto kuna). Za prvu
> ruku dovoljno po meni, narocito sto si potrosio lovu.

Hvala na odgovoru...

nucler@

ja mislim da ti je bespotrebno kupovati klimu sada (pogotovo losu)...za
mjesec-dva ce se temperatura smanjiti...teretana ce krenuti s radom,do
slijedeceg ljeta ces valjda nesto zaraditi i ustediti za klimu,pa onda
kupis kvalitetno hladenje...

--
by nucler@
...try using [ www.croplanet.com ]....

Apach

> "Andro Jan" <andro.jan_R...@uscs.hr> wrote in message

Klima koju zelis kupiti ne moze vrsiti ulogu ventilacije niti teoretski a
niti u snovima. Nemas para a i da imas nije tvoj prostor. Onda probajmo
ovako seljacki to napraviti. Ide ti zima a sam si rekao da ti grijanje nije
problem. Onda pokusaj staviti, za sada dva dijametarno postavljena
ventilatora s tim da jedan ubacuje zrak a drugi izbacuje van. Ovaj koji
uvlaci neka bude u donjoj trecini zida a drugi gornjoj. Ulazni ventilator
mora imati zastitnu mrezicu koja ce sluziti i kao filter (mada nije). Usisni
ventilator neka stvara mali nadtlak da se postigne efekt komore. U svakom
slucaju neces baciti previse love a imaces koliko toliko protok zraka koji
ce izbacivati mirise van. Ovo je samo kao ispomoc tako da ne shvati neko da
je tehnicki ispravno :))

P.S.

Sve ostale varijacije smisli sam. Zelim ti uspjeha u poslu.

Vedran Presecki

"Apach" <apachY[piadi[A...@elsys.hr> wrote in message

> "Vedran Presecki" <vedran.presec...@bj.htnet.hr> wrote in
message

> Klima koju zelis kupiti ne moze vrsiti ulogu ventilacije niti teoretski a
> niti u snovima.

OK.

Nemas para a i da imas nije tvoj prostor.

Da, jedan od problema...

Onda probajmo
> ovako seljacki to napraviti.

O tome pričam cijelo vrijeme, konačno me netko
skužio...

Ide ti zima a sam si rekao da ti grijanje nije
> problem. Onda pokusaj staviti, za sada dva dijametarno postavljena
> ventilatora s tim da jedan ubacuje zrak a drugi izbacuje van.

Gledam na netu ima dosta tih ventilatora, zapeli su mi za oko:
Aksijalni ventilatori AW, AR

Vmax= 34.000 m3/h; dpmax= 300 Pa

te

Vitro ventilator namjenjen je za montažu na prozore sa jednim ili dva
stakla.

Manual - (VITRO 6"/9"); ovaj model uključuje se povlačenjem konopčića koji

osim što uključuje ventilator otvara i zaklopke.
Automatic - (VITRO 6"/9"/12"); ventilator se uključuje preko prekidača ili r

egulatora brzine koji je odvojen od ventilatora. Tiho otvaranje i zatvaranje
zaklopki,

a ima i crvenu tinjalicu koja indicira rad ventilatora.
Model VITRO 6 "low capacity" je ventilator takve izvedbe da omogućuje rad

ventilatora uz vrlo nizak nivo šuma.

Isto sam našao da trebam za takav objekt protok od 30m kubnih
zraka u satu, a ja unutra imam recimo nekih 300m kubnih čak i
više...

Pa razmišljam, pošto ima više prozor ai vrata staviti i više tih
ventilatora ovisno o cijenama...

Ovaj koji
> uvlaci neka bude u donjoj trecini zida a drugi gornjoj.

Ovo dolje ću teško izvesti, osim da bušim zid ili ću se već probati
snaći na vratima ili sl...

> [...]

OK.

Usisni
> ventilator neka stvara mali nadtlak da se postigne efekt komore.

Sad sam ovdje malo neuk... kako postići nadtlak... to vjerojat.
ovisi o ventilatoru... i jačini...

> [...]
> ce izbacivati mirise van. Ovo je samo kao ispomoc tako da ne shvati neko

Naravno to sam shvaćam isto kao da ukoliko u dogledno vrijeme skupim
novac da sredim ventilaciju cijevima i dodam na sve to klime... kako se
spada,
a ovo ću imati za nek ovrijeme samo...

> P.S.
>

> Sve ostale varijacije smisli sam. Zelim ti uspjeha u poslu.

Hvala na odličnom postu i savijetima, ako ćeš kad tebati savijet
za treniranje, prahranu i vezano uz to javi da ti se odužim...

Andro Jan

To je odlicna cijena, narocito ako je s montazom. Nadasve zanimljivo!
Kako ih ne mozes pronaci na netu, to mi govori (a i cijena) da se radi o
jeftinom kineskom modelu.
Da ne bude zabune, gomila takvih je preplavila drzavu i vidim da ih daju
sve jeftinije, samo im je ime razlicito.
Princip im je: jeftino bez popravaka, samo zamjena. Kad se pokvari bacis
je i montiras drugu na njeno mjesto. Sve ostalo je preskupo.
Mene kineska hladi povremeno vec 5 sezona, znam neke koji se griju i
duze na nju. sto znaci vece opterecenje.
Zasto ti je uopce bitno naci proizvodjaca? Uzmi da nije brand name i da
je jeftina, te zamjenjiva.
BTW, cijena je smjesna.

Ovo s proracunom je tako otprilike. Pravi proracun klimatizacije je puno
kompleksniji i uzima u obzir pored energije ljudi i broj prozora i
vrata, njihovu poziciju, debljinu zidova, visine prostora i izolaciju na
sve strane, osuncanost, itd. No, ne treba ti tako detaljiziranje.
Prioritet ti je koliko vidim izmjena zraka. Neki dan sam usao u teretanu
koja uopce nema ventilacije. Smrdi kao u stenari iako imaju upaljenu
klimu. Sreca da je potkrovlje, inace bi bilo jos gore.
Osnove ventilacije ces vjerujem i sam razumijeti ako se uhvatis citanja.
Ima par osnovnih pravila kojih se moras drzati.
Ono sto si dobio kao savjet na grupi za profi izvedbu odnosi se na
klimatizaciju prostora sto ukljucuje izmjenu zraka i njegovo
kondicioniranje, a to uopce nije jeftino rjesenje.
Mislim da ti je za pocetak Apach dobro preporucio, samo pokusaj
napraviti s vise ventilatora, ne samo zbog kolicine izmjenjenog zraka,
vec i zbog toga sto brzina strujanja treba biti sto manja, zbog ugode i
zdravlja korisnika.
Pokusaj sloziti neki ventilacijski kanal za razvod po prostoriji, ako
ides na manje vetnilatora. Mislim da ima na trzistu segmenata koji se
slazu kao kanalizacijske cijevi, mogu pogledati ako te zanima.
Malo sam nabacao ideje iz glave on the fly, pa izgleda zbrkano. :)
--
--------------
Pozdrav, Andro

Apach

> Sad sam ovdje malo neuk... kako postići nadtlak... to vjerojat.
> ovisi o ventilatoru... i jačini...

Nadtlak je kada je kolicina upuhanog zraka malo visa od onog koji je izbacen
napolje. Dobar primjer toga ti je komora za autolakirere. Na taj nacin se
sprecava da ulazi prasina ili zrak kroz druge sitne otvore. Predlozio sam
jedan usisni ventilator zbog toga ako koristite neku vrstu radijatora ili
grijalice pa bi onda bilo zgodno da taj zrak koji se uvlaci prelazi preko
izvora toplote sto je korisno zimi.

Vedran Presecki

Zakon ti je post i savijet...

Hvala još jednom..!

Vedran Presecki

"Andro Jan" <andro.jan_R...@uscs.hr> wrote in message

Odličan post... sve kužim... ak' nalatiš na kave ventilatore na netu
slobodno daj preporuku, od prilike sam ja vidio par prozorskih
modela koji mi izgledjau dobro...

Hvala!

Nike

> [...]

> za 50 000 Kn pa ćeą biti miran..." Da sam tako radio sad bih
> imao tih 50 000 Kn... no čovijek uči dok je ľiv...

Vidim da si savladao proračun ventilacije, pa ako imaą viąka vremena, nama
bi u firmi trebalo povremeno ispomoć pri projektiranju pa se javi! :-)))

A tko kaľe da mora biti sig?

Nike

> Zakon ti je post i savijet...
>
> Hvala još jednom..!

Da! Napravimo propuh, a ove koji vježbaju tko jebe! Bitno je da je jeftino!
A tko kaže da mora biti sig?

ąapa

"Nike" <nmar...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:chd7ps$aft$1...@ls219.htnet.hr...

Bome, joą i ovako ątedljiv, dobro bi ti doąao:-)

Vedran Presecki

"Nike" <nmar...@yahoo.com> wrote in message

> [...]

> bi u firmi trebalo povremeno ispomoć pri projektiranju pa se javi! :-)))

Ne nego preporučujem da mi umjesto dobronamjernog savijeta
napišeš broj svoje firme tako da me oderete kao što su mi u jednoj firmi
lupili cijenu da ti pamet stane...

Očito većini grupa služi za pametovanje i prodavanje svojih usluga...

Svaka čast...

Vedran Presecki

> "Nike" <nmar...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:chd7ps$aft$1...@ls219.htnet.hr...

> message

nama
:-)))

> Bome, još i ovako štedljiv, dobro bi ti došao:-)

Ma da ja isto ljude oderem u svojoj firmi da se više
ne sjete doći... :-) kao ostatak ekipe u HR... ko da
zlato prodaju, a svi misle voziti BMW-a samo ako
se savaki dan pojave na poslu i rade do 15h...

Vedran Presecki

Naravno da su ljudi važni... nisam budala kao
to ti sugeriraš!

Vedran Presecki

"Nike" <nmar...@yahoo.com> wrote in message

> Vidim da si savladao proračun ventilacije, pa ako imaš viška vremena, nama

> bi u firmi trebalo povremeno ispomoć pri projektiranju pa se javi! :-)))

Da ne bude zabune, ne sprdam se iz ničijeg posla no zbog
finacija sam primoran na "loša rješanja" koja moram sam
izvesti s nečime s čim nisam još imao posla...

Možda neki nisu bili u takvoj situaciji pa ne znaju...

Pošto namam novca i nemam dvije lijeve ruke valjda ću
nešto napraviti... svaka čast nekolicini pametnih i stručnih ljudi
koji su mi bar dali neke smjernice i ideje dok se ostatak sprda
i popuje i većina grupe radi na način da prodaj usvoje usluge
preko grupe...

Nemam ništa protiv, no ne morate se sprdati iz mene i
mojih problema... nisam najapametniji no bar se interesiram
oko nečeg i naravno da su mi bitni ljudi... ne namjeravam
raditi nikave propuhe niti naškoditi nekome...

Ako se rapitujem za kvalitetu neke klime ne znači automatski
da je kupujem, a ako me interesira kako se radi ventilacija
pitam... no lakše je nekog zajebavat nego mu pomoći ili
ak' nećeš pomoći ne moraš se ni sprdat... Ja se ne sprdam iz
ničijeg posla jer na svojem poslu konstantno imam bisere
koji dolaze za nenormalnim zahtjevima i prohtjevima, da ne
kažem da im je 100Kn teško izdvojiti ili glume da nemaju...

Ja nemam desetke tisuća kuna koliko su me tražili za ventilaciju,
isto tako nemam opciju da mogu bilo što ugrađivati u prostor koji
nije moj, a niti sam površan pa da mi se jeb* za ljude pa da
ne razmišljam o nekim stvarima i da ne pokušavam nešto
poboljšati...

I meni bi bilo lako da mi se svaki dan u firmi gdje radim pojavi
lik s 30 000Kn ili čak Eura pa da samo to pokupim...

Hvala svima na savijetima...

ąapa

Na ovakvo omalovaľavanje sam ipak primoran odgovorit:

> Da ne bude zabune, ne sprdam se iz ničijeg posla no zbog

> finacija sam primoran na "loąa rjeąanja" koja moram sam
> izvesti s nečime s čim nisam joą imao posla...

Prvo, traľio si savjet, a ja sam ti ga i dao. I to onako kako bi to bilo po
struci. Budući da si izjavio da si to u ovoj fazi nemoľeą priuątiti i ja i
nekolicina drugih su ti predloľili parcijalno rjeąenje.
Ali ne! Nisi nikoga htio posluąati nego si iskopao neko smeće za koje nitko
nikad nije ćuo i onda traľią savjet?! Znaći nije ti bitno ąta kaľe struka,
nego ľelią da ti netko blagoslovi ideju o jeftilenu!

> Moľda neki nisu bili u takvoj situaciji pa ne znaju...

Tko kaľe! Mislią da ljudi koji su stvorili firme, da su novac za poćetak
dobili na lotu?

> Poąto namam novca i nemam dvije lijeve ruke valjda ću
> neąto napraviti... svaka čast nekolicini pametnih i stručnih ljudi

> koji su mi bar dali neke smjernice i ideje dok se ostatak sprda
> i popuje i većina grupe radi na način da prodaj usvoje usluge
> preko grupe...

Nemam komentara!

> [...]

> koji dolaze za nenormalnim zahtjevima i prohtjevima, da ne

> kaľem da im je 100Kn teąko izdvojiti ili glume da nemaju...

Tvoj problem! ©ta pruľaą usluge takvim ljudima.

> Ja nemam desetke tisuća kuna koliko su me traľili za ventilaciju,
> isto tako nemam opciju da mogu bilo ąto ugrađivati u prostor koji
> nije moj, a niti sam povrąan pa da mi se jeb* za ljude pa da
> ne razmiąljam o nekim stvarima i da ne pokuąavam neąto
> poboljąati...

Tipićno za one koji cijene svoj rad a tuđi ne.

> I meni bi bilo lako da mi se svaki dan u firmi gdje radim pojavi
> lik s 30 000Kn ili čak Eura pa da samo to pokupim...

Tko ti je kriv za tvoju nesposobnost? E kad dođeą na taj nivo, onda ti neće
dolazit takvi sto nemaju 100 kuna "da im pokupią"!

> Hvala svima na savijetima...

Hvala na pitanju!

ąapa

> Očito većini grupa sluľi za pametovanje i prodavanje svojih usluga...

Ne sudi ostale po sebi!

Vedran Presecki

> Na ovakvo omalovažavanje sam ipak primoran odgovorit:

Kakvo omalovažavanje... Nike se sprda iz mojih prolema pa
sam to napisao, niti je bilo upućeno tebi... koji si mi dao savjeta
u prošlom postu na čemu sam zahvalan... Postovi su ti stručni
i porfesionalni...

No ima ekipe i koja se sprda...

Najbolja rješenja kakva bi se trebala davati na ovoj grupi dao mi je
Apach je rje čovijek točno shvatio o čemu je riječ, ostatak ekipe
je dao stručna i nekonstruktivna rješenja ili se najvećim dijelom
sprdao jer to vljda jedino znaju pošto su razmaženi...

Po mojemu nije rješenje da ako nemaš za auto od 50 000 Eura
da se ond ane trebaš voziti... tako se na radi...

> Prvo, tražio si savjet, a ja sam ti ga i dao. I to onako kako bi to bilo
po
> struci.

Nisam ti riječi zamjerke rekao nego zahvalio...

Budući da si izjavio da si to u ovoj fazi nemožeš priuštiti i ja i
> nekolicina drugih su ti predložili parcijalno rješenje.

Točno!

> Ali ne! Nisi nikoga htio poslušati nego si iskopao neko smeće za koje
nitko
> nikad nije ćuo i onda tražiš savjet?!

Kakvo smeće... u isto vrijeme sam postao dva različita posta...
jedan za tip Starway klime drugi za cjelokupan problem...

Ne znam što te buni ovdje... i vidio sam tvoje komentare...

Znaći nije ti bitno šta kaže struka,
> nego želiš da ti netko blagoslovi ideju o jeftilenu!

Ovo je tvoj zaključak ja ti samo kažem da nemam desetke
tisuća kuna za cjelokupan sustav nego da to moram
riješiti s malim kreditom koji mi je otišo na najosnovnije stvari jer
ne mogu dobiti veći (zbog fora u bankama), a uz plaću 2700
Kn teško mogu raditi čuda...

Zar nemožete shvatiti da cijele dane radim do 1 u noći da
bi otvorio mali fitness u malome gradu... i da to pokušavam
urediti kako mogu i da se trudim umjesto da prodajem zajke...

Neki mi preporučuju ako nemam za BMW ili za dva BMW-a
da se uopće ne vozim...

To po mojemu nije rješenje...

> Tko kaže! Misliš da ljudi koji su stvorili firme, da su novac za poćetak
> dobili na lotu?

Pa neki ne znaju pa im se lakše sprdat zlonamjerno, ovo uopće nije
bilo upućeno tebi koji si mi dao savjeta nego Nike-u koji zlonamjerno
izmišlja isprda se iz svega...

Ne znam zašto si ovaj post shvatio da ide tebi i kao napad
na tebe...?

Druga stvar je da sam već puno uloga dao u jednu drugu firmu,
vremena, odricanja i znoja pa isto dobro znam kako je kad od ničeg ili
nečeg radiš nešto... N one živimo svi u ZG gdje se okreću milijuni
radi veće količine ljudi...

> Nemam komentara!

Pa da... javilo mi se par njih s genijlnim rješenjima od 30 000 Kn...
i više... I kako bi ti to protumačio...?

> Tvoj problem! Šta pružaš usluge takvim ljudima.

Da bi živio ne možeš uvijek birati niti biti u poziciji da
otjeraš mušteriju, možda to nisi doživio, ali i bolje...

> Tipićno za one koji cijene svoj rad a tuđi ne.

Koji je tebi bog... čime si ti isfrustriran i kime...?

> Tko ti je kriv za tvoju nesposobnost?

Čuj, pretjerao si nemoj me vuć za jezik da ti još kažem
tko ti je nsposoban... Jesmo na tu razinu spali... uopće
kako ti je palo ovako nešto napamet da mi ideš govoriti,
nit me ne poznaš niti ništa, i nadovezuješ se na druge postove
koji nisu upućeni tebi...

Obično dok ljudi nemaju ardumetnata, pričaju u prazno
i svađali bi se onda idu ovakve izjave... vrlo nisko i sramotno.

E kad dođeš na taj nivo, onda ti neće
> dolazit takvi sto nemaju 100 kuna "da im pokupiš"!

Znaš tko mi dolazi da nema 100Kn... Razni lovaši, generalni
direktori s 3 Mercedesa i debeleim vezama i sl... Traže čuda i
onda ti još ostaju dužni... mamu bi prodali za 100Kn samo da ih ne
moraju dati... obični ljudi dođu naruče i plate...

Ti si vjerojatno već dosta par obrnuo tako da možeš
birati mušterije i tjerati nepoželjne...

> Hvala na pitanju!

Hvala na komntarima i postu koji uopće nije bio upućen
tebi...

mrvic@

On Thu, 2 Sep 2004 23:23:29 +0200, "Vedran Presecki"
<vedran.presec...@bj.htnet.hr> wrote:

Evo da se malo ukljuci i neovisni promatrac (citac) grupe:

Jos uvijek nemam klime a spadam u onu kategoriju za koju su
(na moje iznenadjenje) neki izjavili da im ih je osobit gust "oderat".

Klimu za stan "kupujem" vec par mjeseci.

Ono sto trazim od klime je da solidno grije i na -10, da je tiha,
pouzdana itd.

Zahvaljujuci grupi, suzio sam krug na 2-3 klime, a cijena se krece od
7000-9000 kn bez ugradnje.

Ovo ljeto sam se "topio" jer nisam zaokruzio financijsku situaciju da
kupim neku od te 2-3 klime.

Mogao bih sutra poci i kupiti 2 Starway klime :-), i jos mi ostane
dosta, no ipak cu sacekati jedno mjesec dana

Razumijem da ti je financijska situacija trenutno nepovoljna, no onda
se sa svime malo priceka, ili na neki drugi nacin rijesi problematika,
no siguran sam da se kupovinom Starway-a i slicnih neces usreciti niti
ti niti ljudi u tom prostoru, stovise to smatram rasipanjem novaca.

pozdrav
mrvic@
**************

Makni ABC iz e-mail adrese !

Apach

> Najbolja rjeąenja kakva bi se trebala davati na ovoj grupi dao mi je

> Apach je rje čovijek točno shvatio o čemu je riječ, ostatak ekipe
> je dao stručna i nekonstruktivna rjeąenja ili se najvećim dijelom
> sprdao jer to vljda jedino znaju poąto su razmaľeni...

Ja nisam dao strucno rjesenje nego ono sto bi skoro svakom palo na pamet.
Kao firma ne bi stao iza toga. Nike je potpuno u pravu da ce biti propuha.
Ovi prdavci od ventilatora kod nas koji se hvale protokom ce napraviti
sasvim solidan propuh. Pravi ventilacijski su i veliki i skupi (za HR
pojmove), i nisu predvidjeni da rade nezavisno bez kanala itd... Danas su
svi iznervirani a nije ni cudo, jer nakon XY pitanja tipa kako to jeftino a
vi skupi ( da ne spominjem mane kulturne izjave), covjek bi najradije poslao
nekoga u 3PM. Ja se drzim onoga kupac je u pravu ali samo do odredjene
granice. Onda uljudno kazem da ja to necu napraviti i da pronadju nekog
drugog.

Vedran Presecki

> [...]

> nekoga u 3PM. Ja se drzim onoga kupac je u pravu ali samo do odredjene
> granice. Onda uljudno kazem da ja to necu napraviti i da pronadju nekog

Krivo sam se izrazio... znam da to nije stručno rješenje... no takvo
rješenje
tražim i probat ću to nekako srediti da ne bude propuh... pa su sve ideje
dobro došle...

Što se tiče cijena u HR... otvaram fitness u kojemu neću imati zarade,
jer kad platim režije, i kredit, ako mi uz nabolje poslovanje tj. planiran
broj ljudi koji dođu... bude ostalo 200Kn čisto biti ću sretan... sve to
radim iz osobnog
gušta i eto zato nemam za skupe ventilacije i sl. no opet i s ovime što
planiram biti ću iznad konkurencije 5 svjetlosnih godina... A konkurencija
niti ima ventilacije, niti klime i još puno toga fali u samim osnovama...

Sad još moram nakako srediti ventilaciju, i naravno da to nije stručno
rješenje
i projekat, no ne namjeravam niti raditi propuh koji može naškoditi
ljudima...

Evo toliko...

Nike

> Da ne bude zabune, ne sprdam se iz ničijeg posla no zbog

> finacija sam primoran na "loąa rjeąanja" koja moram sam
> izvesti s nečime s čim nisam joą imao posla...

Da bi montirao klimu moraą imati određeni alat. Ako taj alat nemaą moľeą
lajat na mjesec. Tako i ti, da bi mogao imati fitnes klub, moraą imati
ventilaciju koja zadovoljava propise i zahtjeve za svjeľim zrakom. To ti, za
razliku od nekih centralnih Afričkih banana republika, kod nas kontroliraju
kako bi objekt dobio atest/dozvolu za rad. Ako to nije izvedeno po propisu
nema dozvole ili ih moraą potplatit. Moľeą ti to loąim rjeąenjima rjeąavati
koliko ti drago ali u pravilu ćeą morati za to angaľirati nekog stručnog da
ti barem napravi proračun i minimalno rjeąenje koje će zadovoljiti ekipu iz
kontrole.

> [...]

> koji su mi bar dali neke smjernice i ideje dok se ostatak sprda
> i popuje i većina grupe radi na način da prodaj usvoje usluge

Da si malo poątovao pravila ponaąanja na newsima onda bi prvo prolurkao
malo grupu i doąao do određenih informacija koje bi ti dale sliku o ljudima
na grupi i tko ąto reklamira i prodaje i.t.d.

Isto tako, saznao bi miąljenja o raznim klimama i njihovim kvalitativnim
osobinama, pa ne bi ni postavljao neka pitanja, a ne <s neba pa u rebra>. O
prodavanju svojih usluga na grupi da i ne govorim! Baą si naąao facu kome
ćeą to spočitnuti!

> Nemam niąta protiv, no ne morate se sprdati iz mene i

> mojih problema... nisam najapametniji no bar se interesiram
> oko nečeg i naravno da su mi bitni ljudi... ne namjeravam

> raditi nikave propuhe niti naąkoditi nekome...

Ne sprdam se ja sa tobom i s tvojim problemima već sa načinom na koji ti to
olako uzimaą zdravo za gotovo. < Ja imam problem, ajde mi ga rijeąite za 5
kn, a ako ne moľe za 5 kn, onda se ne sprdajte sa mnom>. Ako mislią tako
rjeąavati stvari u ľivotu, onda se ostavi poduzetniątva i nađi negdje kakav
posao noćnog čuvara!

> [...]

> koji dolaze za nenormalnim zahtjevima i prohtjevima, da ne

> kaľem da im je 100Kn teąko izdvojiti ili glume da nemaju...

Sprdanje je rezultat tvoga stava o ovoj problematici. Pitaą za savjet
stručne ljude i dobijeą ga ali se ne uklapa u tvoju viziju pa se uhvatią sam
nečega o čemu pojma nemaą a savjet ti odgovara samo onaj koji se uklapa u
tvoje usko i nestručno viđenje ovog problema.

> [...]
> nije moj, a niti sam povrąan pa da mi se jeb* za ljude pa da
> ne razmiąljam o nekim stvarima i da ne pokuąavam neąto

Mislią da je ovima ąto su ti davali ponudu bilo u cilju da se zajebavaju s
tobom i smiąljaju ponudu kako bi ih ti mogao odbiti jer nemaju ąto drugo
raditi već se sa tobom zajebavati, pa ako im upali, onda dobro upali.
Ljudima je sigurno bilo stalo do toga da dobiju posao od kojega ľive, ali ti
nemaą pojma o onom ąto tu treba imati da bi uopće mogao normalno raditi i
zadovoljiti propise. ©to ti nisi traľio kontra ponudu od drugih pa vidio tko
se tu zajebava a tko ne.

Očito je da si krenuo grlom u jagode tj. hoćeą biti poduzetnik a troąkove i
probleme vezane uz pokretanje tog posla, htio bi ili već pokuąavaą
rjeąavati u hodu. Hrabro i glupo!

> I meni bi bilo lako da mi se svaki dan u firmi gdje radim pojavi
> lik s 30 000Kn ili čak Eura pa da samo to pokupim...

Sa ovakvim stavom o poduzetnicima i poduzetniątvu preporučam ti da niti ne
pokuąavaą pokrenuti novi posao!

Nike

> [...]

> lupili cijenu da ti pamet stane...
>

> Očito većini grupa sluľi za pametovanje i prodavanje svojih usluga...

Kao ąto sam već rekao, nauči se pravilima ponaąanja na news-ima i prije nego
ąto postaą svoje, tebi jako bitno pitanje, prolurkaj grupu i moľda pronađeą
odgovor na već tisuću puta postavljeno pitanje. Moľda se onda drugi budu
manje sprdali s tobom!

http://www.albion.com/netiquette/book/index.html

Kjukar

"šapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message

> "Vedran Presecki" <vedran.presec...@bj.htnet.hr> je napisao u
> poruci interesnoj grupi:ch8305$6ki$1...@ls219.htnet.hr...

> Bože, bože. Koliko uzaludnog truda!

Zato ja mudro šutim.

ąapa

"Kjukar" <robert...@ri.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:chfp8f$6si$1...@ls219.htnet.hr...
A vidim:-)

Kjukar

"mrvic@" <gnje...@hi.htnet.hr> wrote in message

> [...]
> no siguran sam da se kupovinom Starway-a i slicnih neces usreciti niti
> ti niti ljudi u tom prostoru, stovise to smatram rasipanjem novaca.

Otprilike kao kad sam jedan dan izgubio francuski kljuc.
Isto popodne sam bio sa zenom u Getrou i vidio ga na polici za 10 kn.
Rekoh, kupit cu, makar mi je jasno da pravi takav kljuc kosta bar 180kn
(znaci 18 puta vise).
Sa njim nisam uspio dotegnuti doslovno ni jedan holender, jer se je otvarao
kako bih ga dotezao. Bilo bi bolje da sam malome kupio sladoled.

Nema toga "pa posluzit ce". NECE!

Brusilica od sto kuna vrti Ima reznu plocu. Ali pritisni je malo i ona se
gusi! Trese, ne lezi u ruci... Brusilica kosta od 500 kn na vise!

ąapa

"Kjukar" <robert...@ri.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:chfqir$8cb$1...@ls219.htnet.hr...

Žena jednog mog prijatelja uporno kupuje najeftiniji (onaj crveni dvoslojni)
WC papir. Svaki put kad im dođem u goste i kad vidim taj papir prođe me
volja ić na WC. Jednom prilikom ih ja upitam da zašto kupuju taj nikakvi
papir kojim ne možeš normalno ni nos obrisat. Oni meni na to: Pa nemamo mi
love ka i ti da kupujemo onaj "fini troslojni"! A ja im na to kažem da ja
potrošim manje tog skupog papira nego oni tog jeftinog što u tri puta
potrošiš cijelu rolu.

J...ga nisam mogao odolit:-)))

vladyx

On Sun, 05 Sep 2004 12:18:02 +0200, "mrvic@" <gnje...@hi.htnet.hr>
wrote:

>Mogao bih sutra poci i kupiti 2 Starway klime :-), i jos mi ostane
>dosta, no ipak cu sacekati jedno mjesec dana

Kupi onda tri :-)))))

>no siguran sam da se kupovinom Starway-a i slicnih neces usreciti niti
>ti niti ljudi u tom prostoru, stovise to smatram rasipanjem novaca.

Čak i ono što ti pčaniraš kupiti kod -10 C radi "Upola brzine".
Postotak iskorištenja kod moje je cca 60 - 70% što kad odbiješ i nije
baš neka respektabilna toplinska snaga. Meni nije problem. Grijem sobu
od cca 15 kvadrata.

Njemu grijanje nije primarno. On je totalni luzer. Prema njegovom
prvom postu on je htio da klima vrši oplemenivanje zraka (ionizator,
uklanjanje mirisa) u prostoriji od 100 kvadrata gdje se ljudi akivno
znoje i to sa Starway klimom Možeš zamisliti koja je to "veća
koncentracija ljudi" na 100 kvadrata. Sa svim spravama, utezima....
vjerovatno ne bi moglo trenirati petnaestak ljudi, jedino ako je ono
kad se skupe babe ili slično pa ih poredaš i oni ponavljaju pokrete za
tobom.

vladyx

On Sun, 5 Sep 2004 17:11:27 +0200, "Vedran Presecki"
> [...]

>niti ima ventilacije, niti klime i još puno toga fali u samim osnovama...

Vrlo zanimljiv isječak. Otvara fitnes u kojem neće imati zarade, a
opet sa time što planira bit će 5 svjetlosnih godina iznad
konkurencije.

Izvlače se dva zaključka:

1. Konkurencija je u minusu, a ipak radi.

2. Ako konkurencija ima zaradu, sa 5 svjetlosnih godina ispred imat
češ 4 svjetlosne zaradu veću od konkurencije.

Nego. Sad ti i tako dolaze hladni dani. Stavi neku grijalicu dok se
ljudi zagriju, a stavi dva manja ventilatora da lagano cirkuliraju
zrak i povremeno rasprši lavandino ulje promućkano sa vodom da ubiješ
mirise.

vladyx

> [...]
<vedran.presec...@bj.htnet.hr> wrote:

>Ima li tko iskustava, vidim da je cijena OK,
>i grancija 3g, vrlo su šture informacije i na netu nema nekih

Zna proizvođač u Kini!!!!

Sa proizvodne linije izlaze potpuno iste klime koje su najčešće loša
imitacija neke brand. Uvoznik sa proizvođačom ugovara kako će se klima
zvati pa to odmah stavljaju u tvornici ili ti dobiješ naljepnice pa
lijepiš.

Ta klima ne postoji. Da postoji bilo bi i informacija na netu. Ovako
možeš naći par prodavača oji u svojoj ponudi imaju i njih. Nikakvih
slika, objašnjenja, hvalisanja mogućnostima. Ništa.....

Nema je. Ne postoji.

Ako ti je baš zaprlo. Kupi je. Par tisuća kuna u otvaranju biznisa je
marginalna svota, tako ćeš se na vlastitoj koži uvjeriti koliko je
dobra i koliko te ovi derikože s grupe mute ili ti pametno savjetuju.

Ivan Gasparovic

vladyx wrote:

> [...]
> konkurencije.
>
> Izvlače se dva zaključka:
>
> 1. Konkurencija je u minusu, a ipak radi.

Normalan slucaj u ovim krajevima, iznenadio bi se koliko je takvih.

> 2. Ako konkurencija ima zaradu, sa 5 svjetlosnih godina ispred imat
> češ 4 svjetlosne zaradu veću od konkurencije.

Kad pomnozis ono iz tocke 1., vidis da i sa 5 svjetlosnih godina vecom
zaradom ce biti u minusu :)

Andro Jan

Vedran Presecki wrote:
> Odličan post... sve kužim... ak' nalatiš na kave ventilatore na netu
> slobodno daj preporuku, od prilike sam ja vidio par prozorskih
> modela koji mi izgledjau dobro...

Ventilatore ces i sam naci na netu.
Zelim tu ukazati na jeftiniji nacin samostalnog slaganja ventilacije,
osim ako ostajes samo na dva prozorska ventilatora bez razvoda zraka.

Dakle, prvenstveno sam mislio na slijedece komponente, za cije slaganje
nece biti tesko, a cijenu ne znam ni priblizno jer ne radim s lovom nego
s softwareom:

http://www.ventilacija-pichler.hr/grupa11.php

Probaj jos i :
http://www.khg.hr/dod_opre.html
http://www.marley.de/en/produkte/lueftung/flachkanaele/abluftbeispiele.htm

Cisto za dobiti ideju.
Kako radim u brodogradnji cesto se koristi ovakav nacin viskotlacne
ventilacije. Nadam se da ce ti pomoci.

--
Pozdrav, Andro

rizad...@gmail.com

3 Eylül 2004 Cuma 00:23:29 UTC+3 tarihinde Vedran Presecki yazdı:
> Ima li tko iskustava, vidim da je cijena OK,
> i grancija 3g, vrlo su šture informacije i na netu nema nekih
> specifikacija...?
>
> Zna li tko što o njma..?

10 yıldır kullanıyorum kumandası eskidi kumandasını arıyorum orada varsa online satın alayım