Cross Toshiba klima zvuk kod grijanja

Ivica Sostaric

Imam pitanje u vezi zvuka klime kod grijanja, cross je i na samogradnju jer
ne znam koliko je jos grupa klima-uredjaji aktivna, a ovdje se nedavno
raspravljalo o grijanju s klima uredjajima pa valjda netko zna odgovor.
Dakle, proslo ljeto mi je ugradjena klima Toshiba RAS-13 BKVG-E Mirai KL213
3,1/3,5kW. Kad ju sad upalim za grijanje, prvih 10-ak minuta se cuje
vanjska jedinica ko da avion polijece, je li to normalno?
Zvukovi na binsima ili na
https://drive.google.com/drive/folders/1z3fT2FWxJ6FWdRGu3H4GdmQQ6E0B8sK0?usp=sharing

Hellraiser

I tada nas je Ivica Sostaric počastio još jednim biserom iz svoje
nepregledne škrinje znanja:
nevjerojatno koliko problema ima sa brujanjem vanjske na tom modelu. nije
normalno, ali je toshiba očito previše štedila na ulaznim modelima pa je
ovo rezultat. sramota za toshibu, koja je inače u samom vrhu te branše.
zovi servis, sigurno im nisi ni prvi ni zadnji.

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...

Ivica Sostaric

On Mon, 12 Mar 2018 14:54:26 +0100, Hellraiser wrote:

> [...]
> ovo rezultat. sramota za toshibu, koja je inače u samom vrhu te branše.
> zovi servis, sigurno im nisi ni prvi ni zadnji.

U telefonskom ragovoru servis kaze da je to kao normalno, ali doci ce
pogledati.
Inace, probao grijanje na Mitshubishi klimi MSZ-HJ25VA, nema ni traga
takovm zvuku.
A deklarirane vrijednosti vanjske jedinice su slicne za grijanje

Mitshubishi 50dBa zvucni tlak i 63dBA zvucna snaga
Toshiba 50 dbA zvucni tlak i 65 dBA

Hellraiser

vidjet će i oni da nije normalno kad dođu. ako krenu seruckat, reci da se
susjedi žale, da će te prijavit zbog buke itd xD
evo još jednog sa sličnim problemom:
https://www.youtube.com/watch?v=0-ZQ99lvI04

Ivica Sostaric

Serviser kaze da je problem negdje na kucistu, da je neki dio lima savinut
i uzrokuje vibracije, pa ocekujem ponovno njegov dolazak s lojtrama kako bi
mogao pristupiti vanjskoj jedinici i probati rijesiti problem.

Hellraiser

da. toshiba je, valjda u namjeri da se cijenovno bori sa kineskim
proizvođačima ugrađivala neki lijevi lim na tu seriju i čim je vanjska
jedinica malo opterećena lim izdaje i dolazi do vibracija. da vidiš lim na
ostalim modelima, debel i pocinčan, ko da je od auta :)

javi kako je to riješio, baš me zanima.

Ivica Sostaric

On Tue, 20 Mar 2018 16:21:32 +0100, Hellraiser wrote:

> [...]
> jedinica malo opterećena lim izdaje i dolazi do vibracija. da vidiš lim na
> ostalim modelima, debel i pocinčan, ko da je od auta :)

Napokon docekao servisera, ali kako nisam bio kod kuce da tocno vidim sto
je napravio, supruga veli da je neke vijke/serafe stavljao.
Isprobao je jedan dan ujutro, cuje se puno manje, ali posto su sad vise
vanjske temperature, brze pocne grijati, pa sad nisam siguran je li to
njegovo rjesenje rijesilo problem, vidjet cu kod sljedece sezone grijanja.

mt

> [...]
> vanjske temperature, brze pocne grijati, pa sad nisam siguran je li to
> njegovo rjesenje rijesilo problem, vidjet cu kod sljedece sezone

Kasno se ukljucujem u raspravu ali da potvrdim sto ste vec zakljucili:

- Imam Vivax klimu istih specifikacija (znaci, zadnji srot)
koja nekim cudom radi vec 10-tak godina ali ni dan danas
u zimskom rezimu rada "odledjivanja" ne daje takve zvukove.
Za grijanje je koristim pocetkom i krajem zime, ukupno 2 mjeseca.
Nakon toliko godina se taj rezim nesto glasnije cuje,
vjerojatno zato sto jos niti jednom nisam provjerio spojeve,
ali ni priblizno kao na spomenutim audio zapisima.

- Pri ovim temperaturama nije jednostavno simulirati
zimski rezim rada pa moras pricekati zimske uvjete.
Kazem "nije jednostavno" a ne "nije moguce" samo zato da se
ne nadje mudrac i ne pocne flejmati kako je "ipak moguce". :-)

- Nisam strucnjak za te stvari ali nekom seljackom logikom
preporucujem ti da te vibracije u svakom slucaju rijesis,
bez obzira da li imas ili ne garanciju, jer u osnovi se radi
o kvalitetnoj klimi i bilo bi steta da je sitne nepravilnosti
samo tako uniste ili ti cine neugodu u njezinom koristenju.

LP

Sin&sha

"mt" wrote in message news:op.zh5a041vpw9e6i@dt-klub...
A zašto ti svoju klimu koja radi 10-ak godina i ne tandrče zoveš zadnjim
šrotom, a njegovu novu koja tandrče nazivaš u osnovi kvalitetnom klimom?

murphy

> "Sin&sha" wrote in message news:pc6d91$mdc$1...@news.metronet.hr... A zašto
> ti svoju klimu koja radi 10-ak godina i ne tandrče zoveš zadnjim šrotom, a
> njegovu novu koja tandrče nazivaš u osnovi kvalitetnom klimom?

Iz barem tri razloga:
- bilo bi mi neugodno porediti 10 godina stari Vivax i novu Toshibu;
- nemam vremena da se branim u slucaju masovnog napada na grupi;
- mozda sam pri kupnji klime jednostavno imao malo vise srece.

:-)
LP

Sin&sha

"murphy" wrote in message news:pc6h24$79c$1...@sunce.iskon.hr...
:)
Proteklih 7 godina dio godišnjeg odmora provodim na mjestu gdje svaka soba
ima svoju Vivax klimu. Tamo su bile i prije no što smo mi prvi put došli.
Bučnije su nego moja Daikin, nekima su poispadali oni usmjerivači zraka,
neki daljinski su pogubljeni i zamijenjeni univerzalnim, ali nikad nije bilo
situacije da nisu htjele surađivati. Iz održavanja kažu da se nisu pokvarile
nikad, ali dođu majstori na redovno održavanje.

murphy

> [...]
> bilo situacije da nisu htjele surađivati. Iz održavanja kažu da se nisu
> pokvarile nikad, ali dođu majstori na redovno održavanje.

I ja svoju svake godine pred sezonu hlađenja očistim i to je to.
Još nikakvih problema nisam imao. Ali da ne zazivam vraga... :-)

brko

> I ja svoju svake godine pred sezonu hlađenja očistim i to je to.
> Još nikakvih problema nisam imao. Ali da ne zazivam vraga... :-)

ja kada sam kupovao klimu prijatelj sta ih prodaje rekao mi da sto
skuplje kupim on ima bolju zaradu a preporucio mi jeftinu vivax (model
geei i jos nesto). 4 ili 5 god je sada , nikada problema ali se i
koristi iskljucivo ljeti .4 ili 5 god je sada , nikada problema ali se i
koristi iskljucivo ljeti u cijeloj rh nije bilo jace od 3,5 kw sto je
kod mene malo. kaze da je on ima doma, da zna kakvi komadi su unutra i
da je klima odlicna. vivax je navodno radio zadnje smece od klima, da
ih je to skoro dotuklo i od tada da rade ok.

---
http://www.avg.com

mt

> 01 May 2018 12:46:43 +0200, brko <dedaiba...@gmail.com>:
> ... vivax je navodno radio zadnje smece od klima,
> da ih je to skoro dotuklo i od tada da rade ok.

Drago mi je cuti da ljudi s Vivaxom imaju identicna iskustva
jer me to upucuje na cinjenicu da nije u pitanju samo sreca.
A ako nije sreca, onda neke ustede mogu biti visestruke.

LP

Ivica Sostaric

On Fri, 27 Apr 2018 21:56:54 +0200, mt wrote:

> [...]
> vjerojatno zato sto jos niti jednom nisam provjerio spojeve,
> ali ni priblizno kao na spomenutim audio zapisima.

Do kojeg minusa je specificirano da ti klima grije, Toshiba je navodno
jedna od rijetkih koje griju kod vanjske temperature -15, i to mi je bio
jedan od kriterija pri odabiru, kod drugih koliko se sjecam je bilo do -10.

> [...]
> o kvalitetnoj klimi i bilo bi steta da je sitne nepravilnosti
> samo tako uniste ili ti cine neugodu u njezinom koristenju.

Ja mogu jedino pozvat servisera dok je u jamstvu. Ako se bude i dalje
ponavljalo, a serviser tvrdio da je to normalno, onda ne znam sto dalje,
kontaktirati Toshibu direktno.

murphy

> [...]
> jedna od rijetkih koje griju kod vanjske temperature -15, i to mi je bio
> jedan od kriterija pri odabiru, kod drugih koliko se sjecam je bilo

Nemam vise te specifikacije no gotovo sigurno nije do -15°C.
Na pocetku i na kraju sezone su temperature oko 0°C i u tim uvjetima dobro
radi.
Prakticno, do nekih -5°C radi sasvim OK ali to ovisi o izolaciji prostora i
dr.
Tijekom zime je povremeno ukljucim i probao sam do nekih -10°C
ali u mojim uvjetima to moze posluziti za dogrijavanje ili predgrijanje.

LP