zastita na radu

Nike

Preneseno s jedne druge grupe:

"Danas sam isao na tecaj o zastiti na radu;

Ispada da na poslu moras imati oklop, stitove i kisik ako radis u nekakvom
pogonu, a ako radis u kancelariji ona moras imati ergonomsku stolicu
podlosku za noge, metar i kremu za hemoroide i klima uredjaj.

Naime, prma zakonu o zastiti na radu glava mora biti udaljena od ekrana od
45-70 cm, a tipkovnica od ruba stola 13 cm, laktovi i koljena moraju biti
pod kutem od 90, a kako za to postici ergonomska stolica mora biti visoka
sto znaci da da i stol mora biti visok, sto znaci da ti za noge treba
podloska(konjic) Temperatura u sobi mora biti 22C"

Koja idiotarija od drzave!!!!!

ąapa

"Nike" <nmar...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:cq3eb7$f5i$1...@ls219.htnet.hr...
E moj Nike!
Tebi je to smiješno? Uz svo to SRANJE što moram odslušati na tom tečaju,
još ga moram i PLATIT 4.500 kn i pohađat ga petkom, subotom i nediljom!

Da idiotarija?!

vladyx

Mislis?

A da pogledas zakone o zastiti na radu u svim razvijenim (i manje
razvijenim) zemljama. Vidio bi da su u bocu slicni ili jos
drasticniji.

Sto se tice kancelarijskog rada. Dobro bi se bilo popricati sa bilo
kojim iskusnijim doktorom opce prakse, a kamoli sa specijalistom. Vec
oni od 16 - 18 godina dolaze zbog problema s kicmom koji su uzrokovani
dugotrajnim i nepravilnim polozajem u sto najcesce spada sjedenje.
Mi ljudi, ka rasa, prerano smo se uspravili. Ostala su dva kriticna
mjesta, vrat i kukovi. Sve nabrojano (osim temperature je neophodno da
ne bi troskovi lijecenja mnogostruko nadmasili troskove stola, stolice
i podloska.

BTW, prvi put sam taj podlozak vidio u uredu tajnice admirala
Stipetica, donio sam neke povjerljive dokument i dok sam sjedio i
cekao gledam par lijepih nogica sa stiklama na podlosci.

Nike

"ąapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message

> "Nike" <nmar...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:cq3eb7$f5i$1...@ls219.htnet.hr...

> E moj Nike!
> Tebi je to smijeąno? Uz svo to SRANJE ąto moram odsluąati na tom tečaju,
> joą ga moram i PLATIT 4.500 kn i pohađat ga petkom, subotom i nediljom!
>
> Da idiotarija?!

Jel idemo na Bavariju kad ti zavrąi PREDAVANJE da se mogu nasmijat do suza
pa nadoknadit izgubljenu tekućinu?

Nike

"vladyx" <vladyx....@du.htnet.hr> wrote in message

> [...]
> Stipetica, donio sam neke povjerljive dokument i dok sam sjedio i
> cekao gledam par lijepih nogica sa stiklama na podlosci.

Sad zamisli da si isao kod admirala Domazeta, nekako mi se cini da bi kod
takvog je..ca ostala neprimijecena podloska pored pripadajuce tajnice, kad
bi je tvoj par okica ugledao! :-s

ąapa

"Nike" <nmar...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:cq47u6$bpq$1...@ls219.htnet.hr...
Da Bavariju? Potok Bavarije:-)))

"Nike" <nmar...@yahoo.com> wrote in message

Slaľem se, kad bih tako radio, po propisu, mogao bih ključ u bravu, jer ne
znam koliko bih posla napravio dok ne zauzmem poloľaj. Ovo gore mi se pari
kama sutra.
Trenutno mi je beľična tipkovnica na nogama, prekriľenim, monitor je negdje
desno od mene i povremeno bacim pogled na njega dok ovo piąem, od podloąki
imam samo one za vîde, lakat je pod 90, ali zato jer me čeąu leđa.
Stolica je neka drvena, nije baą visoka, ali se zato mogu zavalit kako
triba.
Jedino mi je ispunjen onaj uvjet o udaljenosti ekrana, ali i to je na
granici legalnosti. Valjda neće sad financijska uletit.

Pozdrav,

Damir Marasovic

"Nike" <nmar...@yahoo.com> wrote in message news:cq3eb7$f5i$1...@ls219.htnet.hr...

Uopce nije, kada bi se bar svi toga pridrzavali.
Meni nakon dugogodisnjeg rada na kompjuteru
donekle probleme ublazava stolac od 4000 kn,
ali ima ih puno koji si to ne mogu priustiti.

Damir Marasovic
damir.maras...@zg.htnet.hr
=======================

ąapa

"Damir Marasovic" <damir.IZBRI...@zg.htnet.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:cq4mvo$45j$1...@garrison.globalnet.hr...

DAMIRE!
JEL SE TI TO ZAJEBAJEŠ ILI OZBILJNO???

Damir Marasovic

"šapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message news:cq9o0u$t6s$1...@sunce.iskon.hr...

> DAMIRE!
> JEL SE TI TO ZAJEBAJEŠ ILI OZBILJNO???

Pa, ako meni ne vjeruješ priupitaj druge koji
godinama provode za ekranom najmanje 8 sati
dnevno koncentriranog rada.

pozdrav,

vladyx

On Sun, 19 Dec 2004 21:04:23 +0100, "Damir Marasovic"
<damir.IZBRI...@zg.htnet.hr> wrote:

>Meni nakon dugogodisnjeg rada na kompjuteru
>donekle probleme ublazava stolac od 4000 kn,

Ako smijem dodati.

Tebi stolac probleme ne ublazava donekle zbog toga sto si dugo godina
sjedio za kompjuterom. Ti si sve te godine NEPRAVILNO sjedio za
kompjuterom pa kad je vrag dosao po svoje onda si tek nabavio ono sto
si trebao prvog dana.

Ono sto mi uporno, u nasem balkanskom mentalitetu, pokusavamo
proglasiti oklopima i idiotarijama s kamatama nam se vraca kasnije.

Ne mora cak ni biti ergonomska stolica. Bitan je polozaj koji ti
zauzimas tijekom rada, a to nije napola lezanje na stolu, duboko
zavaljen, nakrivljen.....

Ispravno sjedanje upregnuto sa pet minuta opustanja i razgibavanja
misica tijekom svakog sata imali bi za posljedicu da sada nemas
problema. Prokletinja je u tome sto je tako ugodno sjediti u
neanatomskom polozaju. Kurvini misici upravo obozavaju totalno
nepravilno drzanje kao sto je grbljenje, lezanje napola,
zavaljivanje... Cak i sada (ako vec nisi) mozes dodatno ublaziti
posljedice. Svaki lijecnik opce prakse dati ce ti par listova na
kojima je objasnjeno sve i kako treba sjediti i van radnog vremena i
kako vjezbati da bi odrzavao ledjnu muskulaturu. Upamti, ergonomska
stolica nije rjesenje, ona pomaze da do problema ne, ili sto kasnije,
dodje. Cak i sa njom vjezbanje je potrebno jer kao vrsta nismo
stvoreni da toliko sjedimo.

Mislim da sam vec negdje napisao. Nismo mi jedini. Svijet je davno
otkrio "blagodati" nepravilnog radnog polozaja i to uvrstio u Zakone o
zastiti na radu. Inspekcije deru poslodavce ako radnik nema propisanu
opremu. Poslodavci gone radnike da je koriste.

Nista to nije iz ljubavi prema tvojoj glavi, nozi, ledjima....
Razlog je daleko prozaicniji. Dok si na bolovanju ili umanjene radne
sposobnosti ne mozes zaraditi placu. Pa trpi poslodavac jer nema
radnika, trpi drzava jer ima manje poreza, trpi i zato jer naprezes
zdravstvene fondove.

U pravilu se svi pocnemo kajati poslije. Samo sto tamo ima kajanja u
vidu abortusa.

Ovdje ti ostaju isijas, ukocenost, bolovi, voltareni....

Damir Marasovic

"vladyx" <vladyx....@du.htnet.hr> wrote in message news:qf0is0hm7hlg68nhh...@4ax.com...

> [...]
> stolica nije rjesenje, ona pomaze da do problema ne, ili sto kasnije,
> dodje. Cak i sa njom vjezbanje je potrebno jer kao vrsta nismo

Sve mi je to poznato, ali kada se zadubis u posao i za par sati
shvatis da nisi ni trepnuo, a kamoli se pomaknuo ...
Sada si ukljucim timer, pa svaki sat malo prosecem i razgibam
se .
Zato sam i napisao Nike-u da bi se tih propisa o zastiti na radu
svi trebali drzati.

ąapa

"Damir Marasovic" <damir.IZBRI...@zg.htnet.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:cqf7o8$399$1...@garrison.globalnet.hr...
Oćeą reć da zato ąto neznaą uspravno sjediti, poslodavac ti treba kupiti
stolicu od 4.000 kn?

Kjukar

> Oćeą reć da zato ąto neznaą uspravno sjediti, poslodavac ti treba kupiti
> stolicu od 4.000 kn?

Vječito sam dolazio doma sa bolom u kriľima. Cijeli dan smo na nogama i
stojimo na skali (uvijek samo na prstima). Onda mi je ľena kupila neke ruľne
tenisice, k'o Sport Bili. Tiątale su me iz početka i nikako da se razgaze.
Pitam je koliko su koątale, kaľe 800 Kn. Poludio sam, ali nakon par dana
skuľim da me viąe ne boli kičma navečer, a tenisice uopće ne smrde. Trajale
su dvije godine (Art tenisice, neka im bude i reklama :-). Poslije toga ih
kupujem svakih godinu i pol cca sebi i dečkima. I sad, da nekome neąto padne
na nogu, oni nemaju zaątitne cipele (koje koątaju trostruko manje), a ja sam
u prekrąaju.

vladyx

On Fri, 24 Dec 2004 12:18:48 +0100, "ąapa" <igor_s...@hotmail.com>
wrote:

>O?e? re? da zato ?to nezna? uspravno sjediti, poslodavac ti treba kupiti
>stolicu od 4.000 kn?

Kao sto napisah. Ergonomska stolica je samo neophodno pomocno sredstvo
da bi se moglo raditi. Moras imati oslonac za kicmu. Pogledaj malo
literaturu pa ces vidjeti da bi to morao imati. Mislim da su one extra
od 4000 kn ali sto skuplaj, u pravilu, i bolja.

ąapa

Pogledaj malo
> literaturu pa ces vidjeti da bi to morao imati. Mislim da su one extra
> od 4000 kn ali sto skuplaj, u pravilu, i bolja.

To morao imati?!
Ja ti imam lipu komotnu koľnu radnu stolicu (čitaj fotelju) u kojoj se
valjam već 7 godina i nebi je minjao nizakakvu ergonomsku rugobu. Jedina
mana joj je ąto se malo rasklimala, ali to je valjda od nove tajnice:-)))

Damir Marasovic

"šapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message news:cqgtue$ug$1...@sunce.iskon.hr...

> Oćeš reć da zato što neznaš uspravno sjediti, poslodavac ti treba kupiti
> stolicu od 4.000 kn?

Odavno ja dobro znam kako treba sjediti, ali kada dugotrajno
radiš posao pred ekranom, ništa ti ne koristi kao dobra
stolica koja ti ne dozvoljava da imaš loš položaj.

Damir Marasovic
damir.m...@zg.t-ht.hr
=======================

vladyx

On Sat, 25 Dec 2004 21:56:17 +0100, "Damir Marasovic"

>Odavno ja dobro znam kako treba sjediti, ali kada dugotrajno
>radiš posao pred ekranom, ništa ti ne koristi kao dobra
>stolica koja ti ne dozvoljava da imaš loš položaj.

Znaš kako se kaže.
Zdrav bolesnu ne vjeruje. Sit gladnom ne vjeruje.
Tako će se i on baškarit u svojoj fotelji i nepovoljnom položaju dok
ga ne stisne a onda će biti (skoro) prekasno.

Ja sam išao po svog psa u Zgb autobusom. Pošto je malcu bilo muka i
doživio je šok jer je prvi put odvojen od legla..... To je odmah po
dolasku na kolodvor u Zgb počeo slinit i nije htio piti vodu. Pošto
imam > 10 sati putovanja smrt zbog dehidracije bila bi neizbježna da
se nisam sjetio, stavio ga na koljena, ogradio rukama tako da se
smirio, glavu prebacio meni preko ruke i zaspao. Tako sam ti ja u tom
neudobnm i ukočenom položaju proveo preko sat i pol, navečer smo došli
kući oko 22.30.... Slijedeći dan me počelo vrtiti u lijevom kuku,
idući dan se nisam mogao dignuti, slijedeća 4 dana u WC sam išao,
doslovno, četvoronoške i slijedećih desetak dana mogao si pratiti
blic ubrzani evolucijski pomak u uspravni položaj. Svaki dan bi se
uspio uspraviti po par stupnjeva nego onaj prije.

Damir Marasovic

"vladyx" <vladyx....@du.htnet.hr> wrote in message news:8anrs09gog0ll2dsj...@4ax.com...

Živa istna,
pozdrav,

pdra...@gmail.com

Stvarno pretjeruju sa tim propisima o zaštiti na radu a koliko to još moramo plaćati o tome da ni ne govorimo. Sad mi baš procjenu radila ova firma http://www.zastitanaradu.eu.com/ i ajde preživio sam.

Nikolaj Lazic

Dana Thu, 30 Mar 2017 06:44:04 -0700 (PDT), pdra...@gmail.com <pdra...@gmail.com> napis'o:
> Stvarno pretjeruju sa tim propisima o zaštiti na radu a koliko to još moramo plaćati o tome da ni ne govorimo. Sad mi baš procjenu radila ova firma http://www.zastitanaradu.eu.com/ i ajde preživio sam.

Prikriveno oglasavanje...

pdra...@gmail.com

ma bravo, pametan si