Klima grijanje vs podno grijanje

Touche

Gradi se kuca na Krku i razmatraju se sustavi grijanja (na struju) i
hladjenja. Da li je grijanje klimom dobra opcija za novu kucu ili je to
rjesenje samo za postojece objekte gdje je neisplativo ugradjivati
"standardne" sustave grijanja poput podnog? Da li znate nesto o podnom
grijanju i kakvo je u usporedbi s klimom? Jako je bitno da se prilikom
grijanja i hladjenja sto manje (najbolje uopce ne) osjeti puhanje.

Cuo sam nesto o sustavu grijanja i hladjenja s cijevima s vodom u zidovima i
podu, ali ne vidim kako bi to moglo ucinkovito hladiti. Znate li nesto o
tome?

vladyx

On Sun, 31 Jul 2005 16:12:30 +0200, "Touche"
<TouMA...@globOVOalnet.hr> wrote:

> [...]
>grijanju i kakvo je u usporedbi s klimom? Jako je bitno da se prilikom
>grijanja i hladjenja sto manje (najbolje uopce ne) osjeti puhanje.

Firmi specijaliziranoj (sa naglaskom na SPECIJALIZIRANOJ) za
klimatizaciju. Koja če doći i vidjeti stanje i što tražiš.

Podno grijanje u odnosu na standardne klime se neda usporediti koliko
je bolje.

>Cuo sam nesto o sustavu grijanja i hladjenja s cijevima s vodom u zidovima i
>podu, ali ne vidim kako bi to moglo ucinkovito hladiti. Znate li nesto o
>tome?

I te kako učinkovito. Zidovi, plafon, pod... su mjesta koja ti ljeti
"ubacuju" toplinu, a zimi je "jedu". Naravno da je uvjet da i otvori
budu kvalitetni i objekt dobro toplinski izoliran.

Sve to košta ali u konačnici, ako se hlad i grije cijele godine (osim
u prijelaznim razdobljima) več nakon nekoliko godina pokriješ troškove
koje bi ti loša toplinska izolacija pojela kroz troškove grijana i
hlađenja.

ąapa

"Touche" <TouMA...@globOVOalnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:dcim8m$r8a$1...@sunce.iskon.hr...
Podno grijanje se smatra "najelegantnijim" grijanjem, ali za Krk, mislim da
nije potrebno zbog svoje tromosti. Iz istog razloga sam protivnik
podnog/zidnog hlađenja.

©to se tiće učinkovitosti grijanja (hlađenja) klimom ovisi o izvedbi (fan
coil-i ili split sustavi), kao i o modelima i načinu ugradnje jedinica.

U principu: Koliko love toliko mjuze!

vladyx

On Sun, 31 Jul 2005 20:15:51 +0200, "ąapa" <igor_s...@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>

>Što se tiće učinkovitosti grijanja (hlađenja) klimom ovisi o izvedbi (fan

>coil-i ili split sustavi), kao i o modelima i načinu ugradnje jedinica.

Kad bih imao novac na raspolaganju, a gradio kucu stavio bih podno
grijanje. Uvijek postoje alternative za neke šokove koji se mogu
dogoditi u prijelaznim periodima. Grijanje bih uključio početkom 10.
mjeseca,a hlađenje početkom 6. uopće je nevažno kakvo bi vrijeme bilo.
Održavala bi se temperatura optimalna za boravak, ako bi vrijeme bilo
toplije kroz cijevi bi strujala nešto hladnija voda ali u slučaju
naglog zahlađenja objekt se ne može ohladiti za par sati, a zidovi
ižaruju toplinu na koliko si ti namjestio. Daleko od tog da imam nešto
protiv kvalitetnih izvedbi klima uređajima ali ako novac nije pitanje
biram podno/zidno grijanje i hlađenje. Još ako je more blizu i jednu
toplinsku pumpu za uštedu struje.... Onako, čisto zbog manjeg
naprezanja elektroenergetskog sustava.

Touche

vladyx wrote:

> [...]

> "ubacuju" toplinu, a zimi je "jedu". Naravno da je uvjet da i otvori
> budu kvalitetni i objekt dobro toplinski izoliran.

Nekako sam skeptican prema hladnom podu i zidovima. Imam osjecaj da bi se
noge smrzavale, a glava kuhala. I receno mi je da bi se tim sustavom mogla
postici do 5 stupnjeva niza temp. od vanjske, sto mi ne zvuci bas dobro.

vladyx

On Mon, 1 Aug 2005 00:37:32 +0200, "Touche"

> [...]
>postici do 5 stupnjeva niza temp. od vanjske, sto mi ne zvuci bas dobro.

Bilo bi poželjno da zbilja porazgovaraš s nekim ko zna problematiku.

To o grijanju nogu i smrzavanju glave je istina koju šire oni koji su
bacili novac u loše toplinski izvedenu građevinu.

Kad je toplinski koficijent preveliki onda se takvo grijanje pretvara
u nezdravo grijanje tabana.

Toliki stručnjak nisam da bih znao kako hladi i kolika je razlika ali
logično ne vidim razlog da ne bi hladila manje od 5 stupnjeva u odnosu
na vanjsku. Kad može frižider koji je ista takva situacija onda ne
vidim zašto nebi prostorija. Jedino je pitanje bi li se rosili zidovi.

vladyx

On Mon, 1 Aug 2005 00:37:32 +0200, "Touche"
<TouMA...@globOVOalnet.hr> wrote:

Može ti Šapa odgovoriti. Prava klimatizacija kuče se radi u projektu
izgradnje što znači da bude što manje bušenja i štemanja več da kanali
i ostalo bude izvedeno kad i građevinski radovi. Sve je to ozbiljna
stvar koja zahtijeva projektnu dokumentaciju, pouzdanu firmu kojoj se
gledaju preference, garanciju.....

Šapa ima dovoljno iskustva u klimatizaciji velikih objekata u fazi
izgradnje ili naknadno pa ti može potvrditi da nepouzdan izvođač (kao
i svega) može uništiti investiciju koju je mukotrpno ili nemoguće
dovesti u pravu funkciju.

O tom da gledaš izvođača po najnižoj cijeni nemoj ni sanjati.

Neven °I°

"ąapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message

> Podno grijanje se smatra "najelegantnijim" grijanjem, ali za Krk, mislim
> da nije potrebno zbog svoje tromosti. Iz istog razloga sam protivnik
> podnog/zidnog hlađenja.

Slaľem se s ovim. Meni u sred zime od jutra ne radi grijanje (u Zadru) i kad
dođemo s posla pali se ątednjak i pravi ručak. Otvaraju se prozori i
balkonska vrata jer je unutra VRUĆE jer stan ima sve prozore prema jugu (PVC
stolarija) osim jednog jugozapad. Kod susjeda na sjeveru nije baą tako.
Navečer, joą kad malo zapuąe, grijanje radi punom parom.
Da imam podno, morao bi x sati prije gasiti/paliti grijanje da bi se pratile
takve promjene u temperaturi (definitivno viąe gubitaka) tj. regulaciju bi
trebalo jaaako dobro poątelati.
Na kontinentu je podno grijanje zakon, pogotovo kod prostora s visokim
stropom jer je tad uąteda na grijanju velika.
Kod hlađenja je istina da je nemoguće puno spustiti temperaturu podnim
grijanjem jer je temperatura vode u cijevima ograničena zbog mogućeg
oroąavanja i ograničena je povrąina poda (slično je za grijanje kupaonice za
koju skoro uvijek moraju ići dodatni radijatori jer nema dosta poda).

Pozdrav!

P.S.

> "Touche" <TouMA...@globOVOalnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:dcim8m$r8a$1...@sunce.iskon.hr...

Nadam se da se pod ovim grijanjem "na struju" misli na sistem toplinske
pumpe (klima ili fan coil svejedno) a ne odvojeno klasično podno na struju
pa odvojeno hlađenje cijevima jer se bolje odmah ubit' nego to staviti. ;-)

ąapa

"vladyx" <vladyx....@du.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:veare1puojp7t7lh9...@4ax.com...

Hvala na komplimentu:-)))

> O tom da gledaš izvođača po najnižoj cijeni nemoj ni sanjati.

A koliko sam se probijenih krovnih (ravnih) ploča nagledao!!!

ąapa

"Neven °I°" <neven.jagodarizbr...@zd.htnet.hr> je napisao u
poruci interesnoj grupi:dckji4$i5f$1...@ss405.t-com.hr...

Otvaranje prozora po zimskim sunčanim danima u priobalju je učestala pojava
kod podnog grijanja (centralnog, temp vode 90oC). U ovom podneblju dosta
ćesto kombiniramo podno grijanje na diz. topline (temp. vode 45oC) kao
dodatno grijanje poda (za ubit hladnoću i stvorit ugodu) uz grijanje
prostorije fan coilima, te u kupaonicama na povratu iz kupaonskh radijatora.

Touche

ąapa wrote:

> [...]
> (temp. vode 45oC) kao dodatno grijanje poda (za ubit hladnoću i
> stvorit ugodu) uz grijanje prostorije fan coilima, te u kupaonicama

Koji je po tebi najbolji sustav za grijanje/hladjenje kuce na Krku?
Kvaliteta zivljenja je na prvom mjestu.

ąapa

"Touche" <TouMA...@globOVOalnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:dcldst$lou$1...@sunce.iskon.hr...

Dizalica topline kao izvor, spojena na: fan coile po sobama, podno grijanje
u kupatilu (moľe i u DB-u), i kupaonske radijatore (suąaće ručnika). Na
krovu par sol. kolektora, bojler u strojarnici sa el. grijaćem i opet to
spojeno na diz. topline za (najjeftinije) grijanje tople vode zimi (kad nema
sunca). Te kombinacije radimo učestalo i pokazale su se najbole za
uloľeno/dobiveno.
Radi se tu joą o raznim mogućnostima, kao i priprema tople vode
rekuperacijom otpadne topline, grijanje bazenske vode, podno grijanje oko
bazena.....

Samo izvoli:-)))

vladyx

On Mon, 1 Aug 2005 17:07:50 +0200, "Touche"
<TouMA...@globOVOalnet.hr> wrote:

>Koji je po tebi najbolji sustav za grijanje/hladjenje kuce na Krku?
>Kvaliteta zivljenja je na prvom mjestu.

Pošto si razumna djevojka.
Odguglaj riječ Danigo. Vidi Kontakt, nazovi i traži gospodina Igora.

Neven °I°

"ąapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message

Znam da je u pitanju pisalo: "Kvaliteta zivljenja je na prvom mjestu", tj
nisu baą bitni novci, ali tako gledano je moglo ići i podno pa nek se
otvaraju prozori ali...
Pitam za ovo solarno grijanje tople vode. Imam pred sobom jedan cjenik od
Wiessmanna i najjeftinija varijanta kaľe:
"Preporuka za zagrijavanje pitke vode u kućanstvima s 3-4 osobe - 2 Vitosol
100 pločasta kolektora 5m^2, VitoCell-B 100, 300litara (bivalentni spremnik)
Vitosolic 100 regulacija i Solar divicon"
Sve to za samo za 22.772,86kn pa joą +PDV.
Ovi novci se neće potroąiti za 15 godina grijanja na struju a da bi se to
sve kupilo treba kredit koji onda joą poskupljuje stvar.
Zanima me ąto vi ugrađujete, jer Viessmann je očito Mercedes u grijanju, pa
da su cijene normalnije i da se investicija isplati prije 10-15 godina.
Govorim o obiteljskoj kući. Za apartmane, gdje turisti nemilice troąe, znam
da se solarno prije isplati.
Eh da, ąto bi mogli preporučiti od dizalica topline + fan coili
(kaloriferi), da je jeftino a ipak radi (dobru čunga lungu :-) )

Pozdrav!

ąapa

"vladyx" <vladyx....@du.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:vorte1p18o86iaiuj...@4ax.com...

> Poąto si razumna djevojka.
> Odguglaj riječ Danigo. Vidi Kontakt, nazovi i traľi gospodina Igora.

Reklama, a? :-)))

ąapa

"Neven °I°" <neven.jagodarizbr...@zd.htnet.hr> je napisao u
poruci interesnoj grupi:dcn8os$ske$1...@ss405.t-com.hr...
> [...]

> pa da su cijene normalnije i da se investicija isplati prije 10-15 godina.
> Govorim o obiteljskoj kući. Za apartmane, gdje turisti nemilice troąe,

To si u pravu.

> Eh da, ąto bi mogli preporučiti od dizalica topline + fan coili
> (kaloriferi), da je jeftino a ipak radi (dobru čunga lungu :-) )

Pa sad, neąto jeftino ne bih znao, ali kvalitetno, a umjerena cijena to da.
Poąalji kakve podloge da vidim o ćemu se radi, pa ću ti reći neke okvirne
cijene.

> Pozdrav!

Pozdrav i tebi!

vladyx

On Wed, 3 Aug 2005 21:15:34 +0200, "ąapa" <igor_s...@hotmail.com>
wrote:

>Reklama, a? :-)))

Imaju dobre preference.

ąapa

"vladyx" <vladyx....@du.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:6763f19763jk5gl35...@4ax.com...

He, he.

Neven °I°

"ąapa" <igor_s...@hotmail.com> wrote in message

Ma ne treba slati podloge, pitam samo informativno, jer radim u projektnom
birou pa se samo malo informiram o trľiątu ;-)
Nedvno sam gledao kolika bi bila cijena jednog proizvođača za 12 fan coila i
topl pumpom pa je bila poprilično troznamenkasta.

Hvala i bok!

P.S. Eto ako joą netko ima ąto preporučiti "kvalitetno, a umjerena cijena"
neka kaľe.

Message has been deleted

tinasa...@gmail.com

Mi imamo ugrađeno podno grijanje,http://ferlez.hr/podno-grijanje i mogu reći da mi je to spas, jer ne znam kako bih više funkcionirala bez njega. Sada bez problema mogu hodati zimi po pločicama, jest da je malo skuplje ali se isplati.