Klima - uzima li se zrak izvana ili cirkulira ustajali zrak?

PowerUser

Ajde da jednom rijeąim ovu zagonetku jer svi govore drugačija. Da li klima s
vanjskom jedinicom:

1) uzima zrak izvana, hladi ga i puąta u prostoriju s unutarnjom jedinicom
ili
2) zrak unutar sobe cirkulira te se naizmjence grije i hladi, tj. klime NE
uzima svjeľi zrak izvana?

U slučaju 2), kako to da ne potroąimo sam kisik ako ne zračimo sobu?

Ja mislim da je opcija 2) ispravna. Molim stručnjake da me isprave ako sam u
krivu. Thanks.

--
Pozdrav,
!!!PowerUser!!!

ribiro

PowerUser wrote:
> Ajde da jednom rije¹im ovu zagonetku jer svi govore drugaèija. Da li klima s
> vanjskom jedinicom:
>
> 1) uzima zrak izvana, hladi ga i pu¹ta u prostoriju s unutarnjom jedinicom
> ili
> 2) zrak unutar sobe cirkulira te se naizmjence grije i hladi, tj. klime NE
> uzima svje¾i zrak izvana?
>
> U sluèaju 2), kako to da ne potro¹imo sam kisik ako ne zraèimo sobu?
>
> Ja mislim da je opcija 2) ispravna. Molim struènjake da me isprave ako sam u
> krivu. Thanks.

1) kroz cijev ide plin ,ne zrak
2)klima uređaj nije živo biće,niti gori vatra ,niti se događa kemijski
proces da se troši kisik

PowerUser

"ribiro" <res...@gmail.com> wrote in message

Ali ljudi su ¾iva biæa i ako obitava njih 3-4 u sobici 3x3 sa zatvorenim
vratima i ukljuèenim klima ureðajem koji daje privid svje¾ine (jer je u sobi
hladno), onda æe kisik potro¹iti to 3-4 ljudi jerbo klima ne uzima zrak
izvana veæ rotira ustajali zrak u sobi.

--
Pozdrav,
!!!PowerUser!!!

Dorijan

> Ali ljudi su ľiva bića i ako obitava njih 3-4 u sobici 3x3 sa zatvorenim
> vratima i uključenim klima uređajem koji daje privid svjeľine (jer je u
> sobi hladno), onda će kisik potroąiti to 3-4 ljudi jerbo klima ne uzima
> zrak izvana već rotira ustajali zrak u sobi.

pa zato pise i u uputama svake klime da se sobe moraju luftati

puger

isto kao sto se ne poguse zimi kad se griju
a i prostorije obicno nisu hermeticki zatvorene

vesna....@gmail.com

Sin&sha

wrote in message

Dana nedjelja, 13. srpnja 2008. u 15:20:51 UTC+2, korisnik PowerUser napisao
je:
U pravu si, točno je pod 2.
U slučaju da je prostorija hermetiči zatvorena i u njoj su organizmi koji
troše kisik, s vremenom će se potrošiti bez obzira na temperaturu zraka,
znači nema veze ima li klime ili nema :)

s.must...@gmail.com

Dana nedjelja, 13. srpnja 2008. u 15:20:51 UTC+2, korisnik PowerUser napisao je:
bravo,pa to je normalno