Povratak na njuze

Robert Širola

Nisam imao pojma da ovo još postoji!
Nike, Gašparović i ja smo ovu newsgrupu gurali pred dvadeset godina. Ako je još aktivna, zaista mi je drago, ali ne čini se tako.

Neću pitati ima li tko ovdje iz onog doba, jer teško da ima, ali pitao bih - Koristi li se još?
Čita li ovo itko?

BO

13.1.2022. u 21:34, Robert Širola piše:
Evo, procita netko tu i tamo. Mislio sam napisati tribute to poruku u
neke grupe koje su mrtve, a koje sam pratio. Pa mozda se netko i javi
nekad :)

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 4 Apr 2022 16:04:20 +0200, BO <mbo...@MAKNIgmail.com> napis'o:
Problem je da Carnet kojeg ja koristim za newse ne prenosi sve postove.
Par puta sam reagirao, slao mailove, ali nikakve koristi.
Tako da niti ovu nisam vidio. A, na google mi se bas ne ide... :)

BO

4.4.2022. u 16:58, Nikolaj Lazic piše:
Ma kakav Google :D

Nikolaj Lazic

Dana Thu, 14 Apr 2022 16:08:48 +0200, BO <mbo...@MAKNIgmail.com> napis'o:
Mislio sam na groups.google.com...

BO

20.4.2022. u 18:04, Nikolaj Lazic piše:

> Mislio sam na groups.google.com...

Skuzio. Htio reci da je google groups sranje :)

Robert Širola

Ja sam preko Gugla upao. Nevjerojatno mi je da još stoje memorirani postovi od pred gotovo 20 godina.

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 27 Apr 2022 11:04:42 -0700 (PDT), Robert Širola <kju...@gmail.com> napis'o:
Da, ali to je ono sto su uspjeli posrhati iz drugih arhiva. Ono sto je
sad problem je da friski citaci misle da je to "Forum".
Ali, newsi nisu tako zamisljeni... :)