"I have a dream"

Vladimir Pendiæ

"Chandler" <cha...@post.hinet.hr> wrote in message
news:3af86481...@news.tel.hr...
> [...]
> kreteni/budale/nesto" i slicni, biti temeljito izignorirani i
> izolirani;
>
> - grupi u kojoj ce biti "autorskih priloga" - kompaktnih i vrijednih
> tekstova - mozda cak i vise no nekakvih rasprava;
>
> - grupi u kojoj ce se ljudi potruditi oko teksta prije no sto ga
> postaju i gdje se nece ispricavati ako je post duzi od dva i pol
> retka;
>
> - dva-tri milijuna maraka (a cujte, kad sam vec krenuo sanjati, nek se
> nadje...)
>
> A kakvu si grupu vi prizeljkujete, dragi cinicni prijatelji?

Mozda takvu gdje mogu nehotice promasiti temu da me ne ispljuju svi toliko
da se dva dana ne usudim prici comp. -u

Cynicderella

On Tue, 08 May 2001 21:42:11 GMT, cha...@post.hinet.hr (Chandler)
wrote:

>A kakvu si grupu vi prizeljkujete, dragi cinicni prijatelji?

A može li i individualni izvođač? Eminem, recimo. Ako baš mora grupa,
došli bi u obzir Backstreet Boys, samo kad bi malo odrasli i odbacili
pederski image. Može i jedan po jedan, ne moraju svi odjednom.

:-)
Što se Useneta tiče, priželjkujem si grupu u kojoj ljudi ispoljavaju
svoje stavove ne samo o ulozi spolova u prometu.

Cynicderella
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as
they are, not as they ought to be. Hence the
custom among the Scythians of plucking out
a cynic's eyes to improve his vision.
(Ambrose Bierce, "Devil's Dictionary")

Seraphim

"Cynicderella" <cynicd...@hotmail.com> wrote:

> A može li i individualni izvođač? Eminem, recimo. Ako baš mora grupa,
> došli bi u obzir Backstreet Boys, samo kad bi malo odrasli i odbacili
> pederski image. Može i jedan po jedan, ne moraju svi odjednom.

Ne moľe. Ipak smo u hr.* domeni. Dakle, nađi nekog domaćeg... gdje ti je
patriotizam! ;-)))

> :-)
> Što se Useneta tiče, priželjkujem si grupu u kojoj ljudi ispoljavaju
> svoje stavove ne samo o ulozi spolova u prometu.

Pih, pokreneą raspravu i onda bi je odjednom isključila... eh, treba
kojiputa razmisliti prije nego se neąto kaľe.

--
Savrąenstvo čovjekovog uma? To će biti onog dana kada me netko ubije
piątoljem, a ja samo odmahnem rukom i krenem dalje.

Palma

Chandler <cha...@post.hinet.hr>

> Ja sanjam o:

- mjesec dana na nekom egzotičnom mjestu, udobna ležaljka na pješčanoj
plaži,
zdjela tropskog voća, hladno pivo, dobre knjige i fino društvo navečer

- tulumarenju po Pragu s muškarcem boljim od A. Banderasa

- gomili para koje ću zaraditi poslujući preko inetrneta

- grupi zanimljivih ljudi čije ću tekstove rado čitati, koje ću sretati s
vremena na vrijeme, možda nekad nekamo organizirano otputovati...

P.

Davorin Mestric

"Chandler" <cha...@post.hinet.hr> wrote:
> - grupi u kojoj ce biti "autorskih priloga" - kompaktnih i vrijednih
> tekstova - mozda cak i vise no nekakvih rasprava;

u ovom pogledu nisi bas puno pomogao.

> A kakvu si grupu vi prizeljkujete, dragi cinicni prijatelji?

neznamo.

> Chandler

jel' to onaj lik iz 'friends'?

> Rekoh.

jel' to ona vrsta cd recordera?

Davorin Mestric

> [...]
> izdrzati", "sta se ti pravis pametan", "svi ste vi
> kreteni/budale/nesto" i slicni, biti temeljito izignorirani i

ne slazem se!

Zrinka

Davorin Mestric wrote:

> u ovom pogledu nisi bas puno pomogao.

> neznamo.

> jel' to onaj lik iz 'friends'?

> jel' to ona vrsta cd recordera?

O, Boze ili tako nešto :-)))), hvala ti što u news readerima postoje
filteri!

O, Mestricu - kod tebe nema upita. Za tebe je potpuno sigurno što si i
kakav si (bezveznjak, dosadan).

--
"Come to think of it, there are already a million monkeys
on a million typewriters, and Usenet is still

Davor Moravek

"Palma" <pa...@post.hinet.hr> wrote in message

> Chandler <cha...@post.hinet.hr>

> - mjesec dana na nekom egzotičnom mjestu, udobna leľaljka na pjeąčanoj
> plaľi,
> zdjela tropskog voća, hladno pivo, dobre knjige i fino druątvo navečer

Goli otok, poneses knjigu u kojoj je sve opisano...

> - tulumarenju po Pragu s muąkarcem boljim od A. Banderasa

Kupi Sony portabl DVD player i ponesi ga na prag od kuhinje i stavi film sa
omiljenim glumcem...

> - gomili para koje ću zaraditi poslujući preko inetrneta

Kasnis. To je bilo moderno pred godinu dana, a onda je dosao krah Internet
dot com ekonomije...

> - grupi zanimljivih ljudi čije ću tekstove rado čitati, koje ću sretati s

> vremena na vrijeme, moľda nekad nekamo organizirano otputovati...

Hodocasce u Mariju Bistricu?

My dream:

- mjesec dana na mjestu gdje ce me malo pustiti na miru da popijem sok od
tropskog voca, po mogucnosti dobro klimatizirano.
- usred ljeta odlazak na planinu gdje pirucka lagani vjetar, onako 24
celzijusa oko podneva, sunce se ne vidi od lisca (da me stiti od ozonske
rupe).
- citati e-knjigu o kuhanju tjestenina, i veseliti se novim receptima...
- zaraditi puno para poslujuci preko interneta...
- putovanju u nove virtuelne svjetove, gdje cu sretati ljude cije tekstove
cu rado citati...

--
Davor

http://www.moravek.net

Palma

Davor Moravek <d...@moravek.net>

> [...]
> - zaraditi puno para poslujuci preko interneta...
> - putovanju u nove virtuelne svjetove, gdje cu sretati ljude cije tekstove

Jebo ga ti... Pa ti ni svojih snova namaš! Sve si moje pokrao! Jedino si
Banderasa ostavio meni :-)))

P.

Dr Nigger

>O, Boze ili tako nešto :-)))), hvala ti što u news readerima postoje
filteri!

>O, Mestricu - kod tebe nema upita. Za tebe je potpuno sigurno što si i
kakav si (bezveznjak, dosadan).

______________________________

Ali Zrinkica ?!!
Mestric je samo htio biti malo cinican posto ovo i je grupa cinika ili bar
njihovih simpatizera.
I bas sam se slatko nasmijao na ono Rekoh (CD mediji RICOH).
Termini kao bezveznjak i dosadnjakovic su dobrodosli u grupi hr.alt.uvrede.

--------------------------------------

Nabavio sam traktor na velike kotace
Svaka prava cura sada za mnom skace
Kada navecer s kombajnom dodjem pred disko
Svi seoski sarmeri tad padaju nisko.

Edgar Alan Poe

--------------------------------------

Zrinka

Dr Nigger wrote:

> Ali Zrinkica ?!!
> Mestric je samo htio biti malo cinican posto ovo i je grupa cinika ili bar
> njihovih simpatizera.

Postoji stanovita razlika između bivanja ciničnim i bivanja glupavim i
ispraznim koju je, priznajem, nekima teško dokučiti, nije li?

> I bas sam se slatko nasmijao na ono Rekoh (CD mediji RICOH).

To ionako nije Mestricevo.

> Termini kao bezveznjak i dosadnjakovic su dobrodosli u grupi hr.alt.uvrede.

Ne, tamo bi dobrodošli bili termini kao "kreten" i "poludresirani majmun", ali
meni to, dakako, nikad u životu ne bi palo na pamet napisati.

Drazen

Davor Moravek <d...@moravek.net> wrote

> - putovanju u nove virtuelne svjetove, gdje cu sretati ljude cije tekstove
> cu rado citati...

A sto fali s had-u ? :))

Drazen

Davor Moravek

> Davor Moravek <d...@moravek.net>

> Jebo ga ti... Pa ti ni svojih snova namaš! Sve si moje pokrao! Jedino si
> Banderasa ostavio meni :-)))

Prema Bandi nemam afiniteta, da je nesto zemsko mogli bi razgovarati ;-) A
ti ne kuzis? Popljujem po tvojem snu i onda kazem slican. Virtuelni svjetovi
i puno love zaradjene na Internetu... to ti je American Dream, a Karibi i
slicno su ti Soap Opera ...

My dream:

- Ouvert: meki bijeli sir sa koprom, uz malo kukuruznog i razenog kruha
- Govedska juhica
- Picek (bijelo meso) s mlincima
- Salata od kupusa
- Sok od ribizla, 3 dcl
- Jagode sa slagom

--
Davor

http://www.moravek.net

Davor Moravek

"Dr Nigger" <bara...@yahoo.com> wrote in message

> Nabavio sam traktor na velike kotace
> Svaka prava cura sada za mnom skace
> Kada navecer s kombajnom dodjem pred disko
> Svi seoski sarmeri tad padaju nisko.
>
> Edgar Alan Poe

Hej, crnjo!

Pogledaj u hr.news.groups sam postao RFD za hr.soc.selo pa malo tamo
komentiraj...

D.

Davor Moravek

"Drazen" <draz...@yahoo.com> wrote in message

A je neka grupa... Uvijek prežvakavaju (pardon nešto drugo) jedno te isto...

--
Davor

http://www.moravek.net

Dr Nigger

Idi pleti goblen ... konji na pojilu ... od Wiehlera ... orginale

Mirela

> Idi pleti goblen ... konji na pojilu ... od Wiehlera ... orginale

Sve zna... osim da se gobleni ne pletu.... a quotanje necu ni spominjat...

M.

Palma

Davor Moravek <d...@moravek.net>

> My dream:
>

> - Ouvert: meki bijeli sir sa koprom, uz malo kukuruznog i razenog kruha
> [...]

Davore, pa zar sve snove u guzicu možeš staviti? :-)))
Teleći odrezak u umaku od gljiva... Mmmm...
Za desert kolač od kestena. Ili sira.

P.

Bartek

> My dream:
>
> - Ouvert: meki bijeli sir sa koprom, uz malo kukuruznog i razenog kruha
> [...]

es ti ginekolog možda?

Dr Nigger

Ne kuzim se u goblene , zeno.
Isto ko sta se ti ne kuzis u generalku na FAP-u.

Mirela <mir...@post.hinet.hr> wrote in message

Palma

Dr Nigger <bara...@yahoo.com>

> Ne kuzim se u goblene , zeno.
> Isto ko sta se ti ne kuzis u generalku na FAP-u.

Kad mi muško spomene generalku na FAP-u ja nama ostanem zadivljena. Zamislim
mu mišično tkivo ispod radnog kombinezona, zamišljen pogled dok promatra rad
motora, uši napete u osluškivanju klipova...
A ja... U pauzi izmedju rupica dok vezem goblen nekad razmislim o tome što
ću sutra skuhati za ručak... Ah, tako je bijedno biti žena!

P.

Drazen

> [...]

> My dream:
>
> - Ouvert: meki bijeli sir sa koprom, uz malo kukuruznog i razenog kruha

I svijet u kojem nema kravljeg ludila :))

Drazen

Drazen

Davor Moravek <d...@moravek.net> wrote

> A je neka grupa... Uvijek prežvakavaju (pardon nešto drugo) jedno te isto...

Ili ti se jednostavno ne svidjamo :)))
Pa tema je uvijek ista, jel ? Inace ne bi imalo smisla.
A i stalno dolaze novi, znas i zasto...

Drazen

Drazen

Davor Moravek <d...@moravek.net> wrote

> "Dr Nigger" <bara...@yahoo.com> wrote
[...]
> Hej, crnjo!

monitor.hr

Europljani potječu od stotinu Afrikanaca

Svi danaąnji Europljani potječu od manje od 100 predaka te
su svi oni u bliskim "rodbinskim" vezama s Afrikancima, tvrdi
novo istraľivanje čovjekovih gena. Prema ovom istraľivanju
genetski su materijali Europljana suviąe slični da bi to bila tek
slučajnost te su analizom utvrdili kako je mala skupina od manje
od 100 ljudi napustila Afriku prije 27 do 53 tisuće godina i
osnovala suvremenu europsku populaciju

Toliko o neosuncanim arijevcima. :)

Drazen

Dr Nigger

Pletenje goblena , paske cipke , tabletica za na TV na koji dodje drvena
caplja ili carapa unucima
izaziva u pletacica tzv. oximoron efekt (termin preuzet od Vladimira
Grudena) , tj. stanje suzene svijesti
istih zbog hipnotickog ponavljanja jednog te istog poteza satima i satima.
Ja bi znao stat kod svoje babe Milke i nekoliko minuta pokusavat pridobit
njenu paznju zbog
delirijuma u koji bi ona upala cjelodnevnim pletenjem raznih cipki.
Zbog te i slicnih opasnosti , taj posao sve vise preuzimaju strojevi.
Da mi je samo vidjeti rucak koji ces skuhati onako obamrla. Eva sardine !?!

ing. Pimpech Popesscu

Dr Nigger

Nevjerojatno , ali kad god imate priliku sprdate se s nama muskima.
A kaj ako mi kolektivno odlucimo otici ? Koga cete vi i ko ce vas voljeti ?
Muzjak fazana , muzjak cudnovatog kljunasa , tapira. Malo morgen.
Cmizdrat cete i plakat da vam se vratimo.
A za pocetak cemo vam iz fore nazad poslati Boy Djordja , Djordj Majkla ,
Devine-a ,
Stevena iz Dinastije...

Nesto me kopka...Hmm... Hmm ...
Na sto li mene asocira :"A ja... U pauzi izmedju rupica " ?
Mozda na Bunnuelov film "Taj mracni predmet zelja" ili na "Prolaz kroz
Pamelu" ne znam , ne znam ...Hmm

Davor Moravek

> Davor Moravek <d...@moravek.net> wrote

> Ili ti se jednostavno ne svidjamo :)))
> Pa tema je uvijek ista, jel ? Inace ne bi imalo smisla.

Problem je sto neki jednostavno nemaju druge teme.

> A i stalno dolaze novi, znas i zasto...

Znam. Pisao sam o tome.

--
Davor

http://www.moravek.net

Davor Moravek

> Davor Moravek <d...@moravek.net> wrote

> [...]

> Europljani potječu od stotinu Afrikanaca

<izrez znanstvena istrazivanja koja poznam jer mi je to struka a uostalom i
citao sam>

> Toliko o neosuncanim arijevcima. :)

Da im je tamo bilo dobro ostali bi tamo :->

--
Davor

http://www.moravek.net

Davor Moravek

> Nevjerojatno , ali kad god imate priliku sprdate se s nama muskima.
> A kaj ako mi kolektivno odlucimo otici ? Koga cete vi i ko ce vas voljeti
?

<cinican macho mod>
Mala digresija. Muskarci ne misle otici, osim ako su khm drugaciji.
Muskarci ostaju u vezi zbog seksa. Zene zbog sigurnosti.
Ako ti odlucis otici u San Francisco, tvoj problem. Isto tako ako volis
ispustati sapun dok se tusiras u omiljenom klubu...

Zenama je potreban netko da donosi odluke, tko ce donositi _novac_ u kucu i
tko ce umrijeti bar pet godina ranije, u biti dosta ranije jer zene vole
starije muskarce. Tako da kada budu smezurane i vise ne mogu naci tipa koji
ce biti sa njima (vidi zasto su muskarci sa zenama) e onda im treba za
_sigurnost_ ono sto ionako oduvijek vole. Novac.

</ciničan macho mod>

<seratorski mod>
Žene su jako osjećajna bića i vole svoje muževe i obožavaju svoju djecu i
život bi bio tužan bez njih...
</seratorski mod>

<realističan mod>
Žene i muškarci su podjednako dobri i potrebni. Bez muškaraca ne bi bilo
svijeta. Bez žena ne bi bilo doma.
</realističan mod>

D.

Davor Moravek

> A ja... U pauzi izmedju rupica dok vezem goblen nekad razmislim o tome ąto
> ću sutra skuhati za ručak... Ah, tako je bijedno biti ľena!

Je.
Inace, najbolji svjetski kuhari su muskarci...
Najbolji slikari i izradjivaci predlozaka za goblene su muskarci...

Zene se trude. To je vazno.

D.

Davor Moravek

"Drazen" <draz...@yahoo.com> wrote in message

Pa jesam rekao "My dream" ;-)

Dream II:

- Tartarski biftek garniran sa povrcem
- Pohani govedji mozak, sa tartar umakom i pomfritom

- Fina zele tortica...
- Maline sa slagom...
- Sok od jabuka, 3 dcl.

:-))

Drazen

Davor Moravek <d...@moravek.net> wrote

> Problem je sto neki jednostavno nemaju druge teme.

:))
Neki ili netko ? :)
Ma konkretno u tom slucaju nije stvar u temama nego u dokazivanju
da drugi nije u pravu. :)

> Znam. Pisao sam o tome.

Zato i kazem.

Drazen

Mirela

> Ne kuzim se u goblene , zeno.
> Isto ko sta se ti ne kuzis u generalku na FAP-u.

Jesi siguran?

M.

DJ Nigger

> Jesi siguran?
>
> M.

Je , je
Stevo Karapandja is d best

Zvonimir Lusch

Davorin Mestric wrote:

> jel' to ona vrsta cd recordera?

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Puko sam! ;-)

CU L8R oOoOo
Zvonimir ( - o )
+-----------oOOO---(_)---OOOo----------+
| Home: http://www.v34.net/zlusch |
| HR MOBIL: http://www.hrmobil.com |
| Poznate tete: http://tete.purger.com |
+--------------------------------------+

Zvonimir Lusch

Palma wrote:

> - mjesec dana na nekom egzotičnom mjestu, udobna ležaljka na pješčanoj
> plaži, zdjela tropskog voća, hladno pivo, dobre knjige i fino društvo
> navečer

Zamisljam te kako se poslije voca i hladnog piva ustajes s lezaljke,
uzimas knjigu i picis u pravcu mjesta gdje i Stipe ide pjeske. Navecer
te ono fino drustvo pita: Palma, a zasto si tako blijeda veceras? :-)

sunny

Zvonimir Lusch wrote:

> Zamisljam te kako se poslije voca i hladnog piva ustajes s lezaljke,
> uzimas knjigu i picis u pravcu mjesta gdje i Stipe ide pjeske. Navecer
> te ono fino drustvo pita: Palma, a zasto si tako blijeda veceras? :-)

:-)))))))) A i ti sve uvijek moras pokvariti ...
Mislim da ne bi stigla uzeti knjigu ...

Suncana

PS. Pivo dobro ide s limunom.

Zvonimir Lusch

Palma wrote:

> A ja... U pauzi izmedju rupica dok vezem goblen nekad razmislim o tome što
> ću sutra skuhati za ručak... Ah, tako je bijedno biti žena!

Konacno je shvatila! :-))

Zvonimir Lusch

sunny wrote:

> :-)))))))) A i ti sve uvijek moras pokvariti ...
> Mislim da ne bi stigla uzeti knjigu ...

Ja sam to govorio iz iskustva... u mom slucaju je bio ananas i Osjecko
pivo, koji su izasli (za razliku od nje) tamo gdje su i usli :-))

> PS. Pivo dobro ide s limunom.

Ako mislis na ono meksicko radnicko smece koje se obicno servira s
komadicem limuna u grlicu.... bljak! Zanimljivo je da ta gazirana vodica
u kolicini od 0,33l kosta u kaficima cca 15 kn, a negdje i 20.
Nevjerojatno....

Palma

Zvonimir Lusch <zlu...@v34.net>

> Konacno je shvatila! :-))

Malo sporo razmišljam, ali UVIJEK skontam! Kad-tad! :-))

P.

Bartek

"Zvonimir Lusch" <zlu...@v34.net> wrote in message

> [...]
> komadicem limuna u grlicu.... bljak! Zanimljivo je da ta gazirana vodica
> u kolicini od 0,33l kosta u kaficima cca 15 kn, a negdje i 20.

ovdje sam negdje pročital da je ta izmiąljotina s limunom
zato da ne popijeą pčelu il osu il sličnu leteću opasnost

Jaybird

Wed, 9 May 2001 17:49:08 +0200, "Palma" <pa...@post.hinet.hr> reče:

>- gomili para koje ću zaraditi poslujući preko inetrneta

i vi ste mi svi neki moralisti. ja sanjam o gomili para koje necu
morati zaraditi, nego ce mi past s neba. to se zove san. ovo je vase
je puka realnost koja se moze i ne mora obistiniti. pih!

Zvonimir Lusch

Palma wrote:

> Zvonimir Lusch <zlu...@v34.net>

> Malo sporo razmišljam, ali UVIJEK skontam! Kad-tad! :-))

Isto tako se onda, pretpostavljam, smijes dva puta kad netko isprica vic
- jednom kad se svi smiju, a drugi puta kad ga skontas, a? :-))

Zvonimir Lusch

Bartek wrote:

> ovdje sam negdje pročital da je ta izmišljotina s limunom
> zato da ne popiješ pčelu il osu il sličnu leteću opasnost

Ja bih prije rekao da je to zbog toga da potencijalnom ispijacu odvrati
paznju od loseg i neukusnog piva.