SGS 2& ICS

Sin&sha

Vidim na netu da problemi s WiFi-em a i GPS-om nisu rijetki. Ali, nisam
našao neko riješenje. Možda netko od vas zna kako kako otkloniti te
problemčiće?

yngwie

ima puno ICS custom verzija, ja nemam tih problema;
ti vjerojatno misliš na službenu verziju?

Sin&sha

"yngwie" <yng...@email.t-com.hr> wrote in message
Da, na to sam mislio. Ja imam VIP. Ali, problemi se spominju i s drugim
verzijama. Moj primjer: par puta se desilo da se aparat zablesavi nakon
uključivanja WiFi-a tako da sam morao vaditi bateriju. GPS više ne radi nego
radi. Prije mjesec dana imao sam nebrandirani ICS za Mađarsku, ista stvar se
dešavala s GPS-om. Nakon par dana to sam vratio na 2.3.5, kao, čekati ću
službeni. I eto. Na 2.3.5 nije bilo takvih problema. Nekad je znala
zafrkavati SD ali nakon formata to je nestalo.

danE d.o.o.

ola!

eto ja sam bio na sluľbenom ICS od t-mobile i nisam imao nikakvih problema
sa wifi niti sa GPS-om.Ali mi se desilo nekoliko puta da je mob zastekao dok
sam surfao i jednom dok sam pregledao pdf dokument stalno je javljao da ima
premalo memorije pa bi se zablokirao.To se desavalo sa svakim pdf fileom kad
bih dosao na 3 ili 4 stranicu.

Sad sam stavio TurkBey ICS v.7 i sve sljaka super.Meni je osobno puno bolji
ljepąi od originalno i naravno bolje radi.
Druge nisam ni probao.

pozdrav!

Crash

>Sad sam stavio TurkBey ICS v.7 i sve sljaka super.Meni je osobno puno bolji
>ljepši od originalno i naravno bolje radi.
>Druge nisam ni probao.

Ja sa na TurkBey ICS v8 i radi savrseno :-)
Preporuka

moron popye

nakon upgrade-a na ICS imao sam nekih problema istina ne sjećam se više
kakvih točno ali znam da sam napravio factory restore i poslije toga sve je
bilo savršeno,dok nisam išao vratiti podatke iz backup-a , onda je opet
počeo štekat.Jedino mi je rješenje bilo format usb (telefona ne microSD
card) memorije i brisanje korisničkih podataka.Poslije toga samo samo
sinhronizirao google accaunt i to je to , sve fercera do j.ja . Eto samo
nekoj vracati podatke iz sigurnosne kopije i nemas problema ( moje osobno
iskustvo ).

< < Arty > >

> [...]
> Vidim na netu da problemi s WiFi-em a i GPS-om nisu rijetki. Ali, nisam
> našao neko riješenje. Možda netko od vas zna kako kako otkloniti te

Ja imam SGS2 od Tcoma pa kad je izasao ICS nisam htio stavljati njihov
brandirani firmware nego sam čekao jos para dana pa kad je izašao
nebrandirani za HR stavio sam njega i nema nikakvih problema,
Skineš firmware
http://www.hotfile.com/dl/155203277/a1e2439/I9100XWLP7_I9100OXXLPH_TRA.zip.html
Skineš Odin
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=611625&d=1306787405
prvo backuiras sve sto ti treba a iza toga vratis mob na tvornicke postavke
koristeci kod
*2767*3855#
flešaš firmware i nakon toga opet napravis hard reset koristeci gore
pomenuti kod

Ukoliko relis rootati mob evo ti link za kernel koji sadrzi recovery i koji
trebas flashati pomocu odina
http://download.chainfire.eu/158/CF-Root/SGS2/CF-Root-SGS2_XW_XEN_LP7-v5.4-CWM5.zip

a da maknes onaj trokut i resetiras brojac flashanja ukoliko imas veci broj
flashanja od 0
, ukoliko je brojac nula onda ne smijes.
Evo link i za to
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=928175&d=1330693113

Ne znam dali ces ove stvari moci skinuti sa foruma ukoliko nisi
registriran.
Nadam se da znas postupak flashanja sa odinom, ukoliko ne znas googlaj.

Baj d vej ovaj rom je sluzbeni i nadogradiv je preko kiesa kasnije a i preko
OTA.

Good luck

velemajstor

< < Arty > > wrote:
:: "Sin&sha" <buick....@gmail.com> wrote in message
:: news:jot2kv$k2b$1...@ss408.t-com.hr...
::: Vidim na netu da problemi s WiFi-em a i GPS-om nisu rijetki. Ali,
::: nisam naąao neko rijeąenje. Moľda netko od vas zna kako kako
::: otkloniti te problemčiće?
::
:: Ja imam SGS2 od Tcoma pa kad je izasao ICS nisam htio stavljati
:: njihov brandirani firmware nego sam čekao jos para dana pa kad je
:: izaąao nebrandirani za HR stavio sam njega i nema nikakvih problema,
:: Skineą firmware
::
http://www.hotfile.com/dl/155203277/a1e2439/I9100XWLP7_I9100OXXLPH_TRA.zip.html
:: Skineą Odin
::
[...]
:: fleąaą firmware i nakon toga opet napravis hard reset koristeci gore
:: pomenuti kod
::
[...]
vidim da se zna pa moľe pitanjce, znam da je vjerojatno bilo, ali samo par
potvrda?
plz
naime, kupljen s2 u vip-u i za početak nisam htio niąta dirat ali vrag neda
mira i budući da
ga koristim 90% za poslovne svrhe a ostalo za isprobavanje....nisam ulazio u
dubioze nego nakon par sati truda čitanja i gledanja
ipak se odlučio za oneclick root i rijeąio ver. 2.35. vip te maknuo sp lock
i prebacio se na t-com. sve 5, tu i tamo malo zaąteka, ali u načelu
nikad se nije sruąio evo već 2 mjeseca.
Vidim da se svi igraju pa bih i ja :)....da li će, ako stavim ics od vipa,
ponovo biti zaključan i da li mogu to rijeąiti opet nekom esay metodom ili
moram baą naći neki otključani rom?
Ili mogu staviti ics od t-mobile i neka i bude zaključan ali da radi s t-com
karticom?
Baą gledam neki video i u načelu kaľe da mogu inst bilo koji rom i da će
raditi (naravno neće biti podrąke jezika i sl, ali sve radi) istina ?
Koliko vidim tip pomoću odina u 10min prvo inst ics a onda vraća na ginger
i sve 5..naravno resetira mu se sve, ali boľe moj...ispada kao friąka inst
windoza ???

lp

< < Arty > >

"velemajstor" <velem...@post.t-com.hr> wrote in message

> vidim da se zna pa može pitanjce, znam da je vjerojatno bilo, ali samo par
> potvrda?
> plz
> naime, kupljen s2 u vip-u i za početak nisam htio ništa dirat ali vrag
> neda mira i budući da
> ga koristim 90% za poslovne svrhe a ostalo za isprobavanje....nisam ulazio
> u dubioze nego nakon par sati truda čitanja i gledanja
> ipak se odlučio za oneclick root

bolji ti je CF root, jednostavniji te si automatski dobio i Clockwork mod
recovery

i riješio ver. 2.35. vip te maknuo sp lock
> i prebacio se na t-com. sve 5, tu i tamo malo zašteka, ali u načelu
> nikad se nije srušio evo već 2 mjeseca.
> Vidim da se svi igraju pa bih i ja :)....da li će, ako stavim ics od vipa,
> ponovo biti zaključan i da li mogu to riješiti opet nekom esay metodom ili
> moram baš naći neki otključani rom?

Da te poštedim muka i ovih suvišnih pitanja, kao što sam gore naveo,
flashaj onaj službeni rom koji sam stavio link, nije brandiran od strane
niti vipa
niti t-mobile-a niti tele2, to je sluzbeni rom za regiju gdje spada hrvatska
te
sadrzi hrvatski jezik te postavke za sve hrvatske operatere, ukratko receno
rom koji bi dosao da ste mobitel kupili u slobodnoj prodaji u nekom ducanu.

> Ili mogu staviti ics od t-mobile i neka i bude zaključan ali da radi s
> t-com karticom?

T-com mozes takodjer staviti ali zasto kad cim upalis uredjaj ti se
pojavljuje
ona tcomova glupa animacija sa jos gorom muzikom, ja sam se toga sav
sretan rijesio i sada sam prezadovoljan.

> Baš gledam neki video i u načelu kaže da mogu inst bilo koji rom i da će
> raditi (naravno neće biti podrške jezika i sl, ali sve radi) istina ?

Ukoliko stavis ovaj koji sam ti gore naveo imas sve jezike koji ti mogu
trebati.
Jezike skoro sve sada imas na skoro vecini romova, razlika je u CSC-u
tj mreznim postavkama, ukoliko nemas CSC od svoje regije ili
operatera morat ces sve to rucno upisivati u APN-ove.

Ovako ti je jednostavnije te je kasnije ako bas zelis nadogradivo preko
kiesa kojeg inace ja ne volim koristiti

> Koliko vidim tip pomoću odina u 10min prvo inst ics a onda vraća na
> ginger i sve 5..naravno resetira mu se sve, ali bože moj...ispada kao
> friška inst windoza ???

Pa i ovo je operativni sustav (doduse zasnovan na linuxu :))

< < Arty > >

"velemajstor" <velem...@post.t-com.hr> wrote in message

Zaboravih reci da za otkljucavanje SGS-a i SGS2 ima besplatna aplikacija na
marketu
tako da otkljucavanje odavno nije problem.

Sin&sha

"< < Arty > >" <jartukovi...@gmail.com> wrote in message
Skinuo sam ICS s http://samfirmware.com/ i radio je ali GPS je bio
problematičan, plus mi je smetalo što na lock screenu temperatura često bude
0,0. Vratio sam na VIP 2.3.5 i nakon nekoliko dana Kies mi je javio da ima
update. OK, stavio sam ICS VIP-ov (ni po čemu se ne vidi da je brandiran
osim po VIP menu ikonici) i ista stvar s GPS-om a par puta se zablesavio pri
paljenju WiFi-a. Čini mi se da se nepotrebno rekonektira s vremena na
vrijeme.
Sinoć sam ostavio uključen GPS da vidim hoće li se skockati do jutra. U 6.20
sam vidio da je 9 satelita kontaktirano i pozicija nađena u 05.55. Međutim,
startanja Maps je pokazalo da GPS-a opet nema, a onih 9 satelita je
nestalo - no GPS sats.

David

A sgs plus?
Ili za tog nema nit unlock i isto bi volio t-mobile maknut sa boota i
shutdown-a

< < Arty > >

"David" <dado...@gmail.com> wrote in message
Samsung Galaxy S Plus se može otključati na tri načina,
1 - najjednostavniji je kupiti unlock code na nekom od siteova tipa
http://www.sammobile.com/unlock/index.php?phone=I9001
15€ je cijena

2 - Flashati novi bootloader jer se uređaj zakljucava upravo u njemu,
ova metoda je malo rizična jer u slučaju nestručnog flashanja
uređaj može biti nepovratno uništen, ukoliko se ide na ovu metodu najbolje
je flashati kompletan rom sa bootloaderom ukljucenim, a ukoliko
se to vec i radi onda skinete neki nebrandirani iz neke od europskih zemalja
tako da dobijete otkljucan nebrandirani uređaj.
Evo link na GB 2.3.6 iz švicarske (jedan od zadnjih izdatih za S plus)
http://www.hotfile.com/dl/151902003/fbfff2d/I9001XXKQB_I9001OXXKP8_AUT.zip.html
ili sami izaberite neki koji vam se svidja
http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&t=1&o=1&m=GT-I9001&r=1#regiona

3 - Ukoliko imate neki stariji rom onda cete vjerovatno moci otkljucati ovom
metodom,
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1301358
ukoliko nemate datoteku nv_data.bin (rootate mobitel i root explorerom
pogledate)
onda treba flashati neku od starih verzija rom-a, (bez bootloadrea) te proci
ovu proceduru
a kasnije samo vratiti na zadnju ili orginalnu verziju.

P meni ovi slabije iskusni najbolje da plate tih 100 kuna i dobiju unlock
code,
kod koga god odnesu skuplje.

Postoji jos par nacina ali su oni ili skuplji ili kompliciraniji pa ih ni ne
nabrajam.

Pozzzz