Kevään toiminta

2 views
Skip to first unread message

Tomi Päivinen

unread,
Feb 8, 2012, 1:44:34 PM2/8/12
to Joensuun postituslista
Hei!

Tänään keskustelimme tämän kevään suunnitelmista ja tällaisia mietimme:
  • lukupiirit kokoontuisivat kahden viikon välein tiistaisin klo 18, alkaen 21.2. - paikka on vielä vähän auki, mutta Old Dogia ehdotettiin Wanhan Jokelan lisäksi/sijaksi
  • pelipäiviä järjestetään kerran kuussa - paikkana voisi toimia Joensuun Fantasiapelit
  • elokuvia kokoonnutaan myös katsomaan

Lisäksi mietettiin, että voitaisiin mennä porukalla kaupunginmuseoon tutkailemaan vanhoja esineitä (kuten muistamme, Lovecrafthän oli innokas museoissa kävijä) sekä keväämmällä järjestää yhteisen matkan Tampereelle tapaamaan tamperelaisia jäseniä.

Eli nyt tässä kuussa tapahtuvaa:

  1. Arkham Horror pelipäivä lauantaina 18.2. klo 11 alkaen Joensuun Fantasiapeleissä
  2. Lukupiiri tiistaina 21.2. klo 18
  3. Elokuvailta(päivä) ehkä kuun vikalla viikolla; tarkempi aika sovitaan tiistain lukupiirissä

Muistutan myös, että jos haluatte tilata kimpassa Whisperer in the Darkness-elokuvan, vielä mahtuu mukaan (hinta siis jäsenalennuksineen 22,50€) - laitan tilauksen perjantaina ja toivotaan, että saataisiin elokuvat lauantaiksi liikkeeseen.


Terveisin,

-- 
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
tomi.p...@hplhs.org
045 886 6978
http://www.hplhs.org/

Jokke Saharinen

unread,
Feb 9, 2012, 11:06:13 AM2/9/12
to hplhs-...@googlegroups.com
Hoi Tomi!

Hienoa kun homma lähti käyntiin.

Tiistait eli lukupiirit menee minulta kyllä aina ohi, koska olen klo 18.00 etiäpäin aina töissä.
Ainoastaan tiistaina 6.3 on mahkuja (Hiihtoloma).

Lauantaina olen niin ikään töissä, joten en dvd:tä pääse hakemaan. Sen voi varmaankin noutaa
liikkeestä myöhemminkin?

Jokk3
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages