Hei!
Sain tällaisen viestin ja piti ottaa se puheeksi viime lukupiirissä,
mutta unohdin sitten (eikä porukkaakaan ollut niin paljon paikalla).
Eli olisiko joku joensuulaisista jäsenistä halukas ottamaan osaa
tapahtumaan ja mainostamaan seuraa ja meidän toimintaamme? Tai
vaikka pitämään esitelmän? Itse en valitettavasti tuohon aikaan ole
Joensuussa.
Terveisin,
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
c/o Tomi Päivinen
Peltolankatu 11 A 1
80220 Joensuu
-------- Alkuperäinen viesti / Orig.Msg. --------
Hei,
Olen mukana järjestämässä Joensuuhun toukokuun 18. päivälle kauhun ja vampyyrien teeman ympärillä pyöriskelevää tapahtumaa.
Tapahtuman kantavana ajatuksena on koota Joensuulaisia (ja myös muualta Suomesta tulevia) kauhusta ja vampyyreistä
kiinnostuneita yhteen viettämään iltaa lautapelien, korttipelien, roolipelien, elokuvien ja muun mukavan parissa.
Ajattelinkin tiedustella olisiko teillä kenties intoa tulla jollain tapaa osaksi tapahtumaa?
Kaipaisimme esimerkiksi paneelia, keskustelua, tai esitelmää vaikkapa sitten vampyyreistä, tai kauhusta/kauhun alalajista yleisemmin.
Kenties voisitte samalla myös hieman esitellä seuraanne samassa yhteydessä.
Tapahtumaa järjestetään yhteydessä Geek Meetin ja sitä kautta P-K:n AMK:n kanssa.
Aikaa tapahtumaan on melko reilusti vielä, olettehan yhteyksissä minuun mikäli asiaan intoa teiltä löytyisi
Tomi Sillanpää
1001254
STSNS10B
0451363556
tomi.si...@edu.pkamk.fi