Hei!
Rakas jäsenlehtemme alkaa pikku hiljaa valmistua ja samalla kun
materiaalia toimitetaan, on noussut kysymys lehtemme nimestä.
Useilta ulkopuolisilta, jotka eivät tunne Lovecraftia kovin hyvin,
olen saanut palautetta, että Nyarlathotep on hankala nimi lausua,
kirjoittaa ja muistaa; lisäksi samanlaisia pohdintoja on ollut myös
jäsenistön keskuudessa. Sen vuoksi olemme järjestäneet äänestyksen
jäsenlehden nimestä, joka on näkyvillä
seuran kotisivujen etusivulla.
(Keskustelua nimestä löytyy
foorumilta.)
Äänestys on avoinna vain sivuille rekisteröityneille jäsenille.
Käyttäkäähän siis äänioikeuttanne ja äänestäkää lehtemme nimestä!
Terveisin,
--
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
c/o Tomi Päivinen
Peltolankatu 11 A 1
80220 Joensuu
www.hplhs.org