Iä! Iä!
Lauantaina pelatessamme Arkham Horroria Fantasiapeleissä oli puhetta
Fantsun Laurin kanssa, että hän voisi vetää joskus Call of
Cthulhu-pöytäroolipeliä, jos seuralaisista löytyy kiinnostusta
kokeilla pelata sitä. Itse en ole pöytäroolipelejä harrastanut,
mutta tuo Call of Cthulhu on hyvin mielenkiintoisen oloinen. Lauri
on itse pelannut vuosikausia pöytäroolipelejä ja osaisi vetää Call
of Cthulhuakin. (Lisää tietoa pelistä löytyy mm.
täältä.)
Jos ketään kiinnostaa, niin ilmoitelkaa minulle ja mie sitten
viestittelen eteenpäin.
Terveisin,
--
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
tomi.p...@hplhs.org
045 886 6978
http://www.hplhs.org/