Call of Cthulhu-roolipeli

3 views
Skip to first unread message

Tomi Päivinen

unread,
Apr 22, 2012, 7:13:41 AM4/22/12
to Joensuun postituslista
Iä! Iä!

Lauantaina pelatessamme Arkham Horroria Fantasiapeleissä oli puhetta Fantsun Laurin kanssa, että hän voisi vetää joskus Call of Cthulhu-pöytäroolipeliä, jos seuralaisista löytyy kiinnostusta kokeilla pelata sitä. Itse en ole pöytäroolipelejä harrastanut, mutta tuo Call of Cthulhu on hyvin mielenkiintoisen oloinen. Lauri on itse pelannut vuosikausia pöytäroolipelejä ja osaisi vetää Call of Cthulhuakin. (Lisää tietoa pelistä löytyy mm. täältä.)

Jos ketään kiinnostaa, niin ilmoitelkaa minulle ja mie sitten viestittelen eteenpäin.

Terveisin,
-- 
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
tomi.p...@hplhs.org
045 886 6978
http://www.hplhs.org/
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages