Elokuvailta(päivä)

4 views
Skip to first unread message

Tomi Päivinen

unread,
Apr 23, 2012, 3:47:21 AM4/23/12
to hplhs-...@googlegroups.com
Hei!

Talvella oli puhetta, että järjestäisimme elokuvaillan tai -iltapäivän, jossa voisimme katsoa amerikkalaisen HPLHS:n tuottamat elokuvat Call of Cthulhu & At the Mountains of Madness.
Elokuvan katsomiselle olisi mahdollisuus välillä 7.5. - 15.5. Mitkä päivät ja ajat teille sopisivat? Laittakaa viestiä sähköpostilistalle ja yritetään saada valituksi päivä & aika, joka sopisi mahdollisimman monelle.

-Tomi
-- 
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
c/o Tomi Päivinen
Peltolankatu 11 A 1
80220 Joensuu
www.hplhs.org

Jari Karttunen

unread,
Apr 23, 2012, 5:40:12 AM4/23/12
to hplhs-...@googlegroups.com
itästä nyt ei ole pahemmin apua päivää valittaessa
mutta mikä tahansa päivä tuolta väliltä sopii kunhan itse sessio ajoittuu 16.00 jälkeiseen aikaan.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages