Hei!
Talvella oli puhetta, että järjestäisimme elokuvaillan tai
-iltapäivän, jossa voisimme katsoa amerikkalaisen HPLHS:n tuottamat
elokuvat
Call of Cthulhu &
At the Mountains of
Madness.
Elokuvan katsomiselle olisi mahdollisuus välillä 7.5. - 15.5. Mitkä
päivät ja ajat teille sopisivat? Laittakaa viestiä
sähköpostilistalle ja yritetään saada valituksi päivä & aika,
joka sopisi mahdollisimman monelle.
-Tomi
--
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
c/o Tomi Päivinen
Peltolankatu 11 A 1
80220 Joensuu
www.hplhs.org