Lukupiiri & pelipäivä

5 views
Skip to first unread message

Tomi Päivinen

unread,
Feb 26, 2012, 2:31:54 AM2/26/12
to Joensuun postituslista
Iä! Iä!

Kun tällä viikolla lukupiiri jäi pitämättä, pitäkäämme se tulevana tiistaina eli 28.2. Wanhassa Jokelassa klo 18. (Toivottavasti lenssu on siihen mennessä jo helpottanut ja minustakin lähtee ääntä.) Luettavana siis Arthur Jermyn. Tulkaahan paikalle.

Lisäksi varasin kalenteriin tilan uudelle lautapelipäivälle lauantaina 24.3. Pelataan Arkham Horroria (tai jos on muita ehdotuksia, voidaan pelata) Fantasiapelien tiloissa.


Terveisin,
-- 
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
tomi.p...@hplhs.org
045 886 6978
http://www.hplhs.org/

Joni Hyttinen

unread,
Feb 27, 2012, 5:05:46 AM2/27/12
to hplhs-...@googlegroups.com
Hei!

Jää minulta valitettavasti väliin.

Joni

Lähettäjä: hplhs-...@googlegroups.com [hplhs-...@googlegroups.com] käyttäjän Tomi Päivinen [tomi.p...@hplhs.org] puolesta
Lähetetty: 26. helmikuuta 2012 9:31
Vastaanottaja: Joensuun postituslista
Aihe: [HPLHS Joensuu] Lukupiiri & pelipäivä

Jokke Saharinen

unread,
Feb 27, 2012, 12:29:13 PM2/27/12
to hplhs-...@googlegroups.com
Hoi!

Joo meikä ei myöskään pääse, mutta ensi viikon tiistai (talvilomaviikko) olisi oikein kurantti. 

Jokk3

Tomi Päivinen

unread,
Feb 27, 2012, 2:06:49 PM2/27/12
to hplhs-...@googlegroups.com
Hei!

No miten olisi, jos siirrettäisiin vielä viikolla eteenpäin, eli 6.3.? Pääsisikö kuinka moni mukaan silloin? (Itsellenikin soveltuisi paremmin tuo seuraavan viikon tiistai kuin tämän viikon, koska huomenna olisi periaatteessa kanttoriharjoituksia.)

-Tomi.
-- 
Tomi Päivinen, teol. yo.
040 759 7157
tomi.p...@gmail.com
www.tomipaivinen.com

Jokke Saharinen

unread,
Feb 27, 2012, 2:36:38 PM2/27/12
to hplhs-...@googlegroups.com
Hoi kaikki!

Jippii, meikäkin siis pääsisi mukaan, jos viikolla siirrettäisiin eli vkolle 10 tiistaille klo 18 ja Jok(k)elassa. 

Ja olisihan se jo pikkuisen liiankin ilkikurista, jos kanttoritreenit pitäisi perua Cthulhu-mythoksen harrastustoiminnan takia ;)

Ketkä pääsevät paikalle? Tomi ja minä on jo 2?

Pääseekö Joni?

Jokk3

Jari Karttunen

unread,
Feb 28, 2012, 7:05:33 AM2/28/12
to hplhs-...@googlegroups.com
ftagn! minä jari karttunen, eli jäsen numero 57 voin ilmaantua paikalle 6.3!
________________________________________
Lähettäjä: hplhs-...@googlegroups.com [hplhs-...@googlegroups.com] käyttäjän Jokke Saharinen [jokkesa...@gmail.com] puolesta
Lähetetty: 27. helmikuuta 2012 21:36
Vastaanottaja: hplhs-...@googlegroups.com
Aihe: Re: [HPLHS Joensuu] Lukupiiri & pelipäivä

Hoi kaikki!

Jippii, meikäkin siis pääsisi mukaan, jos viikolla siirrettäisiin eli vkolle 10 tiistaille klo 18 ja Jok(k)elassa.

Ja olisihan se jo pikkuisen liiankin ilkikurista, jos kanttoritreenit pitäisi perua Cthulhu-mythoksen harrastustoiminnan takia ;)

Ketkä pääsevät paikalle? Tomi ja minä on jo 2?

Pääseekö Joni?

Jokk3


27. helmikuuta 2012 21.06 Tomi Päivinen <tomi.p...@gmail.com<mailto:tomi.p...@gmail.com>> kirjoitti:
Hei!

No miten olisi, jos siirrettäisiin vielä viikolla eteenpäin, eli 6.3.? Pääsisikö kuinka moni mukaan silloin? (Itsellenikin soveltuisi paremmin tuo seuraavan viikon tiistai kuin tämän viikon, koska huomenna olisi periaatteessa kanttoriharjoituksia.)

-Tomi.

27.02.2012 19<tel:27.02.2012%2019>:29, Jokke Saharinen kirjoitti:
Hoi!

Joo meikä ei myöskään pääse, mutta ensi viikon tiistai (talvilomaviikko) olisi oikein kurantti.

Jokk3


27. helmikuuta 2012 12.05 Joni Hyttinen <johy...@student.uef.fi<mailto:johy...@student.uef.fi>> kirjoitti:
Hei!

Jää minulta valitettavasti väliin.

Joni
________________________________
Lähettäjä: hplhs-...@googlegroups.com<mailto:hplhs-...@googlegroups.com> [hplhs-...@googlegroups.com<mailto:hplhs-...@googlegroups.com>] käyttäjän Tomi Päivinen [tomi.p...@hplhs.org<mailto:tomi.p...@hplhs.org>] puolesta


Lähetetty: 26. helmikuuta 2012 9:31
Vastaanottaja: Joensuun postituslista
Aihe: [HPLHS Joensuu] Lukupiiri & pelipäivä

Iä! Iä!

Kun tällä viikolla lukupiiri jäi pitämättä, pitäkäämme se tulevana tiistaina eli 28.2. Wanhassa Jokelassa klo 18. (Toivottavasti lenssu on siihen mennessä jo helpottanut ja minustakin lähtee ääntä.) Luettavana siis Arthur Jermyn. Tulkaahan paikalle.

Lisäksi varasin kalenteriin tilan uudelle lautapelipäivälle lauantaina 24.3. Pelataan Arkham Horroria (tai jos on muita ehdotuksia, voidaan pelata) Fantasiapelien tiloissa.


Terveisin,

--
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.

tomi.p...@hplhs.org<mailto:tomi.p...@hplhs.org>

--
Tomi Päivinen, teol. yo.
040 759 7157

tomi.p...@gmail.com<mailto:tomi.p...@gmail.com>
www.tomipaivinen.com<http://www.tomipaivinen.com>


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages