Hei!
Tänään pidimme lukupiiriä Jokelassa, ja saimme luettua Arthur
Jermynin - pienistä vaikeuksista huolimatta. Keskustelimme
seuraavasta tarinasta ja valitsimme tarinaksi
Erich Zannin
musiikin, joka on sen verran lyhyt, että se voidaan lukea
paikan päällä (lisäksi tarinaan voi tutustua jo etukäteen).
Ehdottaisin, että pitäkäämme seuraava lukupiiri
tiistaina 27.3.
klo 18 eteenpäin seuran päämajassa eli
allekirjoittaneen kämpällä. Kokeillaan tavata kotona, jossa on
rauhallisempi ympäristö lukea ja keskustella. Laitan tarjolle
kahvia, teetä sekä leivon jotain hyvää - suurtalouskokkina minulla
on myös muodollinen pätevyys siihen.
;-) (Jos haluatte tulla, ilmoittaisitteko mikäli
teillä on allergioita tai muuta huomioon otettavaa, jotta voin
varautua etukäteen).
Muistutan myös, että menemme pelaamaan lautapelejä - todennäköisesti
Arkham Horroria - Fantasiapeleihin
lauantaina 24.3. klo 11.
Tulkaahan paikalle ja ottakaa kaverinnekin mukaan!
Keväisin terveisin (ja Suuren Cthulhun heräämistä odottaen),
--
Tomi Päivinen, pj
H. P. Lovecraft - Historiallinen seura ry.
tomi.p...@hplhs.org
045 886 6978
http://www.hplhs.org/