Hei kaikille!
Ensiksi pyydän anteeksi, että tämän syksyn ohjelma ei ole oikein osaltani lähtenyt käyntiin. Opiskelu- ja ainejärjestökiireiden takia en ole ehtinyt seuran asioihin juurikaan keskittyä. Ainejärjestötoimeni loppuvat tämän vuoden lopussa, joten ehkä ensi vuonna jää enemmän aikaa seuran asioillekin.
Varsinainen aihe on tämän vuoden ensimmäinen lukupiiri. Tein Doodle-kyselyn (
http://doodle.com/txvqi9xewp26fwfk) ajankohdasta, johon toivoisin mahdollisimman monen raksittavan sellaiset ajankohdat, jotka sopisivat ja niiden perusteella sitten valitsen lukupiirin ajankohdan. Ajattelin, että otetaan käsittelyyn
Varjo Innsmouthin yllä, eli luetaan jokainen se etukäteen ja keskustellaan siitä sen jälkeen lukupiirissä.
T: Tomi Päivinen.
ps. Jos joku on tympääntynyt siihen, että nettisivustomme toimii hitaasti ja huonosti, asiaan on luvassa parannus! Viime viikolla tilasin seuralle suomalaisen, edullisen webhotellin, jonne sivut siirretään. Sen jälkeen sivujen toiminnan pitäisi olla nopeampaa.