Moi,
Kirjoittelin omista preferensseistä foorumille (nimellä Harry N. Mason) Samat preferenssit ovat edelleen voimassa.
Toivottavasti muitakin lukupiiritoiminnasta kiinnostuneita löytyisi.
Terveisin,
Harri Linnera
Tomi Päivinen [
tomi.p...@gmail.com] kirjoitti:
> Hei kaikki!
>
> Olisi edelleen kiva kuulla minkälaiset päivät jäsenille kävisivät, jotta
> voisimme alkaa järjestämään toimintaa todella!
>
> Arkham Horror -lauantai 29.9. joudutaan perumaan, koska en itse ole silloin
> Joensuussa. Siirrämmekö sen seuraavaan viikonloppuun, eli *lauantaina 6.10.*
> ?
>
> -Tomi
>
--
Tutustu Saunalahden edullisiin liittymiin osoitteessa
http://www.saunalahtifi/