Topografiese model van SA, en Worcester omgewing, vir die blinde skool daar.

Hans Fouche

to house4hack
Schalk, H4H vriende,
Waar kry mens daai stl van SA, en dan die Kaap omgewing van Worcester, wat julle so ruk gelede gebruik het?
Izak Rust,    icrust@iafrica.com

Groete
Hans

Izak se e-mail, ter info.
3d topografiese model van Suid-Afrika
Ek is op soek na iemand wat 'n topografiese model skaal 1:5miljoen kan maak van SA kontinentale topografie plus nabye seevloer batimetrie vir die Worcester Instituut vir Blindes, Worcester, se Wetenskap Museum. Dimensies sowat 600mm x 800mm x 80mm. Ek het digitale data wat dalk kan werk. Ek soek iemand om die model te maak. Groete Izak 0824 8080 37 021-854-4990 Strand

Gineer

to house4hack
Hi Hans,
ek is seker iemand anders sal op kom met 'n baie beter antwoord vir jou, maar ek het onlangs gesien hoe detailed google se topographical info is. In die verlede moes 'n msn jou gebou gaan teken het in Sketchup en dit dan in google earth import. As mens nou in satalite view Ctrl-Drag sien mens selfs individuele bome.

Kan mens dan nie die baie detailed maps kry deur een of ander google maps API nie?

Net 'n gedagte
David

Jan-Hendrik Smit

to house4hack
ekt laas a hierdie gekyk: https://3dprint.com/83026/terrain2stl-3d-print-maps/
Dit hang maar af van hoe groot area jy wil print

Gineer

to house4hack
Yes, dis baie lae resolusie, nê.