:: پاسخ مهندس موسوی به درخواست مجتبی خامنه ای در زندان: سخن گفتن با مردم در ...

Hot News

to hotreads

Sent to you by Hot News via Google Reader:

via بالاترین by pooya1357 on 2/26/12

مجتبی خامنه‌ای حدود یک ماه قبل (اوایل بهمن ماه ۱۳۹۰) به ملاقات مهندس میرحسین موسوی می‌رود. در این ملاقات ابتدا مجتبی خامنه ای به میرحسین موسوی می گوید برای مشورت آمده ام. میرحسین موسوی پاسخ می دهد در این شرائط با کسی مشورتی ندارم. در نهایت مجتبی خامنه ای مطالبی با این مضمون به مهندس موسوی می گوید: شما کوتاه بیایید. وضعیت کشور خیلی بحرانی است. مهندس میرحسین موسوی در پاسخ به سخنان مشروح فرزند رهبر جمهوری اسلامی – که اطلاعی از آن در دست نیست – قاطعانه می گوید: «اولا پاسخ آنچه را شنیدم به مقام رهبری خواهم داد به شرطی که دوربین و شنودی در کار نباشد و در این دیدار هیچکس غیر از من و ایشان حضور نداشته باشد. ثانیا فرصتی به من داده شود تا در تلویزیون بطور زنده با مردم سخن بگویم»
با ۶۹ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم

Things you can do from here: