باهنر: به رهبر درباره پیروزی موسوی نامه دادم

Hot News

to hotreads

Sent to you by Hot News via Google Reader:

via digarban_rss by publisher1 on 1/28/12

محمدرضا باهنر اعلام کرد پیش از انتخابات سال ۱۳۸۸ در نامه‌ای محرمانه به علی خامنه‌ای از احتمال پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات خبر داده و به وی نسبت به تکرار «دوم خرداد» هشدار داده بود.

آقای باهنر این مطلب را دو سال پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده است.

نایب رئیس مجلس گفته است در نامه خود از آقای خامنه‌ای پرسیده بود اگر «علیرغم میل اصولگرایان موسوی پیروز شود» چه باید کرد؟

وی اظهار کرده در نوشتن این نامه محرمانه خطاب به رهبر جمهوری اسلامی به «وظیفه شرعی» خود عمل کرده است.

محمود احمدی‌نژاد ۱۲ آبان امسال نیز در جمع گروهی از حامیان خود برای نخستین‌بار گفته بود برخی محافظه‌کاران منتقد وی در نامه‌ای به خامنه‌ای از پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات خبر داده بودند.

آذر ماه امسال نیز جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله از نامه محرمانه باهنر به خامنه‌ای مبنی بر پیروزی موسوی خبر داده بود.

کریمی قدوسی گفته بود: «باهنر خودش به بنده گفت من نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتم و گفتم خودتان را آماده کنید موسوی رأی می‌آورد.»

پیش‌تر گزارش‌هایی درباره ارسال تبریک علی لاریجانی٬ رئیس مجلس به میرحسین موسوی به خاطر پیروزی در انتخابات منتشر شده بود که بعد‌ها آقای لاریجانی حاضر به تائید این گزارش‌ها نشد.

Things you can do from here: