במחילה רבותי נראה לענ"ד שהשאלה הראשונה שנשאלה היא הסוגיא הראשונה במסכת ההיזק הוא לאו דווקאר משהו מדיד, שהרי יש מחלוקת בראשונים האם זה נזקי גופו משום צער או נזקי ממון שממעט תשמישו בחצר ולכן עצם האפשרות של השכן לראות את האדם בחצרו היא היא ההיזק עצמו ולא משהו שנמדד בצורה כלשהי.
גם לגבי עין הרע, לא נראה לי שיש צורך להוכיח שמישהו "עשה" עין הרע אלא עצם זה שאדם עומד בשעה שהקמה עומדת הוא עין הרע והוא הוא ההיזק ושוב אין צורך למדוד את הנזק הנגרם אלא עצם המצאותו של האדם הזר במקום היא העין הרעה שמזיקה.
כל טוב