דף ב

0 views
Skip to first unread message

חיים בעדאש

unread,
Aug 15, 2011, 2:13:25 AM8/15/11
to חבורת מעלות
שלום,
אני מעלה 2 נקודות שלנע"דאולי יש מה לעיין בהם:
א. האם יש הבדל שבחצר "בונים את הכותל" לעומת שבגינה "מחייבין
אותו" (לגדור גדר ולאו דווקא כותל?)
ב. "נפך שאני" - מדוע שהיה כותל ונפל זה אומר שחייבים עכשיו לבנות שוב,
לכאורה היה אפשר לומר שאז הם הסכימו לבנות ביחד כותל ועכשיו לאחד מהם אין
כסף והוא לא מוכן להשקיע שנית...
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages