שלום ידידי,
אנו עוברים השבוע לדף ד
סוף ג ותחילת ד' מדברים על הריגת הורדוס את חכמי ישראל ובנייתו את בית ההמקדש,
כל עניין זה בא לכאורה בגלל איזכור של בית המקדש בג. לעניין עוברי הכותל,
אך מקובלים אנו (ויש מחלוקת בעניין) שיש קשר פנימי יותר לעניין..
נשמח אם יש למישהו רעיון מה עניין המקדש והורדוס לבבא בתרא בכלל ובפרט לפה..
בהצלחה רבה...