שנה טובה ומבורכת,
שבעז"ה תהא לכולכם שנה מלאת שמחה, הצלחה שפע וברכה וכל טוב מאיתו יתברך... לכם ולכל הסובב אתכם...
השבוע נעשה התקדמות טיפה איטית יותר ונסיים כמעט עד סוף ז ע"ב עד "קבע בה מסמרות"
סוגיות מעניינות שאף אליהו הנביא מבקר בהם :)
שבוע הבא נלמד את 'רבנן לא בעי נטירותא' ועוד..
בהצלחה רבה.....