שלום וברכה,

1 view
Skip to first unread message

חיים בעדאש

unread,
Oct 2, 2011, 2:47:15 AM10/2/11
to hma...@googlegroups.com
שנה טובה ומבורכת,
שבעז"ה תהא לכולכם שנה מלאת שמחה, הצלחה שפע וברכה וכל טוב מאיתו יתברך... לכם ולכל הסובב אתכם...
השבוע  נעשה התקדמות טיפה איטית יותר ונסיים כמעט עד סוף ז ע"ב עד "קבע בה מסמרות"
סוגיות מעניינות שאף אליהו הנביא מבקר בהם :)
שבוע הבא נלמד את 'רבנן לא בעי נטירותא' ועוד..
בהצלחה רבה..... 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages