שבוע חדש, דף חדש..

0 views
Skip to first unread message

חיים בעדאש

unread,
Aug 18, 2011, 2:25:24 PM8/18/11
to חבורת מעלות
שלום,
אנחנו מתחילים השבוע את דף ג,
נשמח לתגובות, דיונים וכו'... :)
בהצלחה רבה.
יש מחלוקת בראשונים בדבר ההסבר של היזק ראיה האם הוא היזק מעצם זה שהאדם
מסתכל על האחר בפעולתו או שההיזק הוא שהאדם האחר נמנע מלעשות פעולות עקב
החשש שמה יסתכלו עליו....
בשורות טובות לכולם...
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages