שלום וברכה

1 view
Skip to first unread message

חיים בעדאש

unread,
Sep 2, 2011, 2:08:59 AM9/2/11
to hma...@googlegroups.com
שלום,
השבוע נתחיל בעז"ה דף ה'..
רציתי לשאול אם אתם חושבים שבתוכנית במתכנותה היא טובה, האם עדיף להוריד את הקצב, לשנות משהו, האם בכלל זה נראה לכם זורם?
אשמח אם כל אחד יענה כדי שנדע לדעת איך להמשיך,
בהצלחה בכל העניינים ובשורות טובות,חיים 

ברק שד

unread,
Sep 4, 2011, 2:59:59 AM9/4/11
to hma...@googlegroups.com
אני איתכם בעקרון, רק בפיגור קל. אני משתדל להדביק את הפער, אבל לא מגיע כ"כ לעיון או להעלות דברים למייל.

בתאריך 2 בספטמבר 2011 09:08, מאת חיים בעדאש <haim...@gmail.com>:

נדב וולף

unread,
Sep 6, 2011, 6:15:42 AM9/6/11
to hma...@googlegroups.com
אני בפיגור גדול, וזה רק באשמתי. ב"ה אני אתחיל להשלים את הפער.
התוכנית טובה, אבל זה נראה שאנשים לא מספיקים להגיע לעיון, או לפחות לא כל כך משתפים במייל. אבל זה רק ההתחלה אז אולי כדאי לתת לזה עוד קצת זמן...

בתאריך 4 בספטמבר 2011 09:59, מאת ברק שד <brk...@gmail.com>:

שלומי ואמונה

unread,
Sep 7, 2011, 5:02:38 AM9/7/11
to hma...@googlegroups.com
שלום וברכה! לגבי הסוגיה בדף ה 1. האם מישהו חשב מה יסוד המחלוקת בין ר"ל לאביי ורבא? 2. לבא' לגמרא פשוט הדמיון בין מלווה רגיל למקרה של המשנה - גם לכם זה פשוט? הרי אפשר לחלק בין מלווה לכותל שהיה שייך בעיקרו לשניהם

בתאריך יום שלישי, 6 בספטמבר 2011, נדב וולף <nadav...@gmail.com> כתב:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages