שלום וברכה :)
על מנת לאפשר לכל אחד מאיתנו יותר זמן לעיין בסוגיות חשבתי שננסה (לפחות להתחלה) להריד את הקצס לעמוד לשבוע:
השבוע נלמד שלוש סוגיות שהם בעיקרם ב-ו ע"א
1. איבעו להו תבעו לאחר זמן (סוף ה ע"ב) עד לא פרעתי דמי.
2. סמך לו כותל אחר עד דכשורי
3. אמר רב הונא - אשיתאי.
אשמח אם תשתפו אותי אם כך זה נראה לכם יותר מוצלח (או שאתם חושבים שכדאי להישאר בדף שבועי או כל דבר אחר)...
עצות נוספות, שידרוגים וכו' יתקבלו ממש ממש בברכה
בהצלחה לכולם ושבת שלום,
חיים.