שלום וברכה,
חג שמח....
האם שמתם לב שבדיוק השבוע בו הגיעו לסיכום על גלעד שליט הסוגיה מדברת על זה ששבי היא המכה הקשה מכולם, ועל פדיון שבויים שהיא מצווה רבה?
השבוע נמשיך עוד סוגיה עד ט ע"א לאו כל כמנייהו דמתנו העוסקת בצדקה....
מומנים גפ להגיב על הסוגייה הקודמת (לא שצריכים אישור שלי ....)
מועדים לשמחה (לגבי כתיבה של הדברים הללו בחול המועד בפשטות ראיתי גם ברב מרדכי אליהו וגם אצל הרב עובדיה שאגרת שלומים, מקורות לשיעור תורה, חידושים שהתחדשו אפשר לכתוב)
מועדים לשמחה ובשורות טובות,
חיים.