שלום וברכה לכולם,
חודש טוב ומבורף שנתבשר בו בעז"ה רק בשורות טובות,
החודש גם זכינו שלאחד מחברי התוכנית נולדה בת.. בשעה טובה :)!
יעקב היקר, שנתזכה בעז"ה רק לטוב ולשמחות. ..!
השבוע נלמד דף ט ע"ב שגם הוא ממשיך בענייני צדקה..
הסגויה הינה עד י ע"א למעלה "כבוד חכמים ינחלו..."
שבת שלום וחודש טוב,
חיים.