והפעם.. הסוגיה השבועית...

1 view
Skip to first unread message

חיים בעדאש

unread,
Oct 28, 2011, 7:15:16 AM10/28/11
to hma...@googlegroups.com
שלום וברכה לכולם,
חודש טוב ומבורף שנתבשר בו בעז"ה רק בשורות טובות,
החודש גם זכינו שלאחד מחברי התוכנית נולדה בת.. בשעה טובה :)!
יעקב היקר, שנתזכה בעז"ה רק  לטוב ולשמחות. ..!
 
השבוע נלמד דף ט ע"ב שגם הוא ממשיך בענייני צדקה..
הסגויה הינה עד י ע"א למעלה "כבוד חכמים ינחלו..."
שבת שלום וחודש טוב,
חיים.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages