Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
חבורת מעלות
Conversations
About
Send feedback
Help
Group path
חבורת מעלות
1–23 of 23
Mark all as read
Report group
0 selected
blog....@gmail.com
9/16/13
עזרה במחקר
שאלון זה היינו ראשון מסוגו, מטרתו לחקור בצורה מסודרת ולהבין לעומק את מצב יחסה של הקהילה הדתית
unread,
עזרה במחקר
שאלון זה היינו ראשון מסוגו, מטרתו לחקור בצורה מסודרת ולהבין לעומק את מצב יחסה של הקהילה הדתית
9/16/13
חיים בעדאש
11/19/11
שבוע מבורך
שלום וברכה לכל חבורת מעלות, שבוע טוב.. דייג אוהב דגים? אז למה הוא אוכל אותם? הקב"ה אוהב עניים?
unread,
שבוע מבורך
שלום וברכה לכל חבורת מעלות, שבוע טוב.. דייג אוהב דגים? אז למה הוא אוכל אותם? הקב"ה אוהב עניים?
11/19/11
חיים בעדאש
11/5/11
שלום וברכה,
שלום וברכה, השבוע נתקדם לדף י ע"א - עוד לא למדתי אך נראה שרב העמוד הוא דרשות על פסוקים.. נסיים
unread,
שלום וברכה,
שלום וברכה, השבוע נתקדם לדף י ע"א - עוד לא למדתי אך נראה שרב העמוד הוא דרשות על פסוקים.. נסיים
11/5/11
חיים בעדאש
10/28/11
והפעם.. הסוגיה השבועית...
שלום וברכה לכולם, חודש טוב ומבורף שנתבשר בו בעז"ה רק בשורות טובות, החודש גם זכינו שלאחד מחברי
unread,
והפעם.. הסוגיה השבועית...
שלום וברכה לכולם, חודש טוב ומבורף שנתבשר בו בעז"ה רק בשורות טובות, החודש גם זכינו שלאחד מחברי
10/28/11
חיים בעדאש
10/22/11
הסוגיה השבוע...
שלום וברכה, השבוע נמשיך בסוגיות הצדקה ונלמד את דף ט ע"א. בעמוד מוזכר גם על בדיקת העניים (אם הם
unread,
הסוגיה השבוע...
שלום וברכה, השבוע נמשיך בסוגיות הצדקה ונלמד את דף ט ע"א. בעמוד מוזכר גם על בדיקת העניים (אם הם
10/22/11
חיים בעדאש
10/13/11
חג שמח
שלום וברכה, חג שמח.... האם שמתם לב שבדיוק השבוע בו הגיעו לסיכום על גלעד שליט הסוגיה מדברת על זה ששבי
unread,
חג שמח
שלום וברכה, חג שמח.... האם שמתם לב שבדיוק השבוע בו הגיעו לסיכום על גלעד שליט הסוגיה מדברת על זה ששבי
10/13/11
חיים בעדאש
10/6/11
הסוגיות לשבוע
שלום וברכה, השבוע נלמד בעז"ה את הסוגיות הבאות: א. רבי יהודה נשיאה רמה - בשביל עמי הארץ ( ז'
unread,
הסוגיות לשבוע
שלום וברכה, השבוע נלמד בעז"ה את הסוגיות הבאות: א. רבי יהודה נשיאה רמה - בשביל עמי הארץ ( ז'
10/6/11
אלישע ארנסט
, …
חיים בעדאש
6
10/5/11
בית שער- מעליותא?
שלום וברכה, ראיתי משהו נחמד בשם החזו"א, ואמרתי נשתף: החזו"א שואל מדוע הובא הסיפור של אליהו
unread,
בית שער- מעליותא?
שלום וברכה, ראיתי משהו נחמד בשם החזו"א, ואמרתי נשתף: החזו"א שואל מדוע הובא הסיפור של אליהו
10/5/11
אלישע ארנסט
10/2/11
משנת בית שער- ת"ק ורשב"ג
בס"ד שלום וברכה! המשנה פותחת בדעת תנא קמא המורה כי ניתן לחייב אחד מבני החצר בהשתתפות בבניין בית
unread,
משנת בית שער- ת"ק ורשב"ג
בס"ד שלום וברכה! המשנה פותחת בדעת תנא קמא המורה כי ניתן לחייב אחד מבני החצר בהשתתפות בבניין בית
10/2/11
חיים בעדאש
10/2/11
שלום וברכה,
שנה טובה ומבורכת, שבעז"ה תהא לכולכם שנה מלאת שמחה, הצלחה שפע וברכה וכל טוב מאיתו יתברך... לכם
unread,
שלום וברכה,
שנה טובה ומבורכת, שבעז"ה תהא לכולכם שנה מלאת שמחה, הצלחה שפע וברכה וכל טוב מאיתו יתברך... לכם
10/2/11
חיים בעדאש
9/23/11
הסוגיות לשבוע
שבוע טוב ומבורך השבוע נלמד מ-ו ע"ב ד.ה. הנהו בי תרי עד ז ע"ב בתחילת העמוד "יש להן
unread,
הסוגיות לשבוע
שבוע טוב ומבורך השבוע נלמד מ-ו ע"ב ד.ה. הנהו בי תרי עד ז ע"ב בתחילת העמוד "יש להן
9/23/11
חיים בעדאש
2
9/20/11
בענייני דף ו
בתאריך 20 בספטמבר 2011 21:44, מאת חיים בעדאש <haim...@gmail.com>: שלום רב, בית המקדש הוא זה
unread,
בענייני דף ו
בתאריך 20 בספטמבר 2011 21:44, מאת חיים בעדאש <haim...@gmail.com>: שלום רב, בית המקדש הוא זה
9/20/11
חיים בעדאש
9/19/11
שיעורו של הרב וינר
בהשתדלותו של שלומי שטיין אנחנו מפרסמים פה סיכום של שיעור של הרב וינר הנוגע לדפים הראשונים של המסכת...
unread,
שיעורו של הרב וינר
בהשתדלותו של שלומי שטיין אנחנו מפרסמים פה סיכום של שיעור של הרב וינר הנוגע לדפים הראשונים של המסכת...
9/19/11
חיים בעדאש
9/17/11
שבוע טוב ומבורך
שבוע טוב ומבורך, השבוע נתחיל בעז"ה את דף ו ע"ב נסוגיות הן: א. מר רב נחמן אחזיק ( סוף ע
unread,
שבוע טוב ומבורך
שבוע טוב ומבורך, השבוע נתחיל בעז"ה את דף ו ע"ב נסוגיות הן: א. מר רב נחמן אחזיק ( סוף ע
9/17/11
שלומי ואמונה
,
חיים בעדאש
3
9/13/11
סוגיא בדף ו
בוקר טוב! ראיתי בהערות של השוטנשטיין בשם התורת חיים שכתב שרב נחמן למד את הדין מדברי המשנה, שכתוב
unread,
סוגיא בדף ו
בוקר טוב! ראיתי בהערות של השוטנשטיין בשם התורת חיים שכתב שרב נחמן למד את הדין מדברי המשנה, שכתוב
9/13/11
חיים בעדאש
9/9/11
הסוגיות לשבוע
שלום וברכה :) על מנת לאפשר לכל אחד מאיתנו יותר זמן לעיין בסוגיות חשבתי שננסה (לפחות להתחלה) להריד את
unread,
הסוגיות לשבוע
שלום וברכה :) על מנת לאפשר לכל אחד מאיתנו יותר זמן לעיין בסוגיות חשבתי שננסה (לפחות להתחלה) להריד את
9/9/11
חיים בעדאש
, …
שלומי ואמונה
4
9/7/11
שלום וברכה
שלום וברכה! לגבי הסוגיה בדף ה 1. האם מישהו חשב מה יסוד המחלוקת בין ר"ל לאביי ורבא? 2. לבא'
unread,
שלום וברכה
שלום וברכה! לגבי הסוגיה בדף ה 1. האם מישהו חשב מה יסוד המחלוקת בין ר"ל לאביי ורבא? 2. לבא'
9/7/11
חיים בעדאש
8/25/11
שבוע חדש דף חדש
שלום ידידי, אנו עוברים השבוע לדף ד סוף ג ותחילת ד' מדברים על הריגת הורדוס את חכמי ישראל ובנייתו
unread,
שבוע חדש דף חדש
שלום ידידי, אנו עוברים השבוע לדף ד סוף ג ותחילת ד' מדברים על הריגת הורדוס את חכמי ישראל ובנייתו
8/25/11
נדב וולף
, …
ברק שד
4
8/22/11
היזק ראיה
בס"ד גם לי נראה שההיזק ראיה לא בר תביעה כי כל הדיון בגמ' ובמפרשים הוא על הקמת מחיצה אבל לא
unread,
היזק ראיה
בס"ד גם לי נראה שההיזק ראיה לא בר תביעה כי כל הדיון בגמ' ובמפרשים הוא על הקמת מחיצה אבל לא
8/22/11
חיים בעדאש
8/22/11
קדושת בית הכנסת.
לעניין הסוגיה בג: המביאה שרב אשי הניח את מיטתו בבית הכנסת, שואל התוס' כיצד הדבר אפשרי? תשובות
unread,
קדושת בית הכנסת.
לעניין הסוגיה בג: המביאה שרב אשי הניח את מיטתו בבית הכנסת, שואל התוס' כיצד הדבר אפשרי? תשובות
8/22/11
חיים בעדאש
8/18/11
שבוע חדש, דף חדש..
שלום, אנחנו מתחילים השבוע את דף ג, נשמח לתגובות, דיונים וכו'... :) בהצלחה רבה. יש מחלוקת בראשונים
unread,
שבוע חדש, דף חדש..
שלום, אנחנו מתחילים השבוע את דף ג, נשמח לתגובות, דיונים וכו'... :) בהצלחה רבה. יש מחלוקת בראשונים
8/18/11
חיים בעדאש
8/15/11
דף ב
שלום, אני מעלה 2 נקודות שלנע"דאולי יש מה לעיין בהם: א. האם יש הבדל שבחצר "בונים את הכותל
unread,
דף ב
שלום, אני מעלה 2 נקודות שלנע"דאולי יש מה לעיין בהם: א. האם יש הבדל שבחצר "בונים את הכותל
8/15/11
חיים בעדאש
,
איתמר ברקו
3
8/11/11
פתיחה לבבא בתרא
ערב טוב, רציתי לשתף אותכם באתר אשר מסכם את הדף ב-10 דקות ע"י תרשים ושיעור המסדר את הסוגייה (
unread,
פתיחה לבבא בתרא
ערב טוב, רציתי לשתף אותכם באתר אשר מסכם את הדף ב-10 דקות ע"י תרשים ושיעור המסדר את הסוגייה (
8/11/11