大量黑膠唱片出讓

balllam

本人現有大量黑膠唱片出讓,包括本地(張學友,譚詠麟,林憶蓮等,大部份都附
有原裝歌詞及poster,有部份更是全新未唱過),白版(十多年前plug上電台做
promote用),外語(大多屬歐美流行曲兼外國版)及少量日本版,還有數十張陳
寶珠細碟,總數約一千多隻,現因住屋問題,被迫要放棄,有興趣者請逶過e-mail
與本人聯絡。

ball

nigh...@hongkong.com

On Tue, 08 Feb 2000 05:27:57 +0800, balllam <bal...@netvigator.com>
wrote:

Hi Ball,

I am interested in this, can I visit your place and arrive at a deal
on the spot? Drop me an email to arrange meeting please.

HWUser

Maybe Lee HC is now selecting and carrying the LPs home.

Lee HC

Oh God!
You know me so well.
No more piracy la.
But, Nightwing is one of my best friend.......... what a dilamma.
Mr Lam may not be fully awake at 5am when he post the sale of LPs.
Let's see whether he will change his mind when he wake up.
I don't mind losing the chance of getting good LPs, provided that there will
be one more LP fans in the world.
Rgds.

Lee HC

balllam

Lee HC兄:

哈哈!!我唔係晨早五點起身架,呢個時間我先岩岩收工咋!

其實我真係唔捨得賣哂我d黑膠碟,因為地方唔夠用,又成日比人咋型,所以.........
唉!

本人之所以喜愛聽黑膠碟,全因為我自小已經被我老豆〔導〕,佢老人家以前學人玩音
響,日播夜播,攪到我都上埋〔引〕,故此十歲左右已經開始熱愛聽電台廣播,最難忘的
就是當年香港電台中午12時至2時有位女DJ叫鄧惠絲(節目名好似叫〔猛碟全世界〕,時為
1985年左右),除左播當時至HIT歌之外,每逄到一點九,就專播12〞SINGLE,當年的
DEPECHE MODE,SPANDAU BALLET,DURAN DURAN.........嘩!!!正到飛起!!

唔知Lee HC兄及各位黑膠唱片迷會唔會有我呢種奇怪覺感,就係每當我久唔久把他們搬出
來欣賞時,都自不然會令我想起一些往事,感覺就好像重遇一位多年冇見的老朋友一樣,
感覺十分親切,反而你叫我睇番一隻我十年前買落既CD碟,我就唔會有個種感覺na。

對不起,廢話連篇,請勿見怪。

ball

Lee HC

林兄,

對於黑膠的情懷,我呢類"老餅"就一定係感同身受。

自少便聽大佬播黑膠。小學六年級(1971年)用$10,自資買左部鴨記既二手唱機。唉,
原來漏電既。呢十皮係血汗錢,真係永世難忘。好彩,我有兩個阿哥聽黑膠,有得黐
歌。當然係冇得擇,焗住聽黃清元,鄭錦昌,麗莎......。連去鑽石戲院(舊啟德遊樂
場)聽歌,都聽佢地。

本來都冷落了黑膠十餘載。一年前都只係尚存約二百張古典及中樂黑膠。
一個偶然買左NAD533,咁又再發膠燒。

俗語說(我作既):黑膠如手足、CD如衣服。
而家,我近三千張黑膠都已經用VPI洗個白白,換晒新底褲、外套,影張靚相,開開心
心住新屋。又買左個新盤俾佢地玩。好似童話故事既結局,從此幸福地過著HiFi生活

我又可以多D時間上綱。

Lee HC

balllam <bal...@netvigator.com> wrote in article
<38A08ED5...@netvigator.com>...

balllam

Lee HC兄:

很高興認識你,哈!哈!哈!你原來唔止中左黑膠唱片毒,仲中埋300B同HORN喇叭毒,
Oh!............

ball

巴斯光年>_~

balllam 兄:

你這篇所謂【廢話】,一點都唔廢啊!!!計我話

我睇完之後,都比你帶返去我年青的時代,我當年真係好喜歡鄧惠絲啊!!!【其實我都
唔記得這個人了】

係你的文章帶返佢出來,真係多得你呢!!!

但係.......我喜歡佢的出發點就同你有小小分別,我喜歡佢的聲線,由其佢講英文的
時候,

另外我仲好喜歡佢個樣子,好清純。雖然我唔喜歡黑膠,但係一聽返D舊歌,就會有一
種講唔出的感覺。

我屋企係舊歌多過新歌架!!!
--
.﹒ ﹒.﹒‧﹒°.﹒☆°∴°∴°﹒
☆ ∴°﹒☆°∴☆°∴

balllam 撰寫於文章 <38A08ED5...@netvigator.com>...

> [...]

樣,
>感覺十分親切,反而你叫我睇番一隻我十年前買落既CD碟,我就唔會有個種感覺na。

balllam

很高興認識你,本人剛剛抬了兩箱碟出來(仲有六箱呀!),發現有好多都係Rock或
Techno-Pop,未必岩你口味,例如:

1)Depeche Mode早期頭個四隻,仲有兩套,分別為日本版(九成新)及西德版(好似未
唱過)

2)Spandau Ballet - Ture日本版大碟(九成新)。

3)Dire Straits - Brothers in arm 日本版大碟(九成新)。

4)Pink Floyd - Ummagamma,A nice pair(孖碟),Atom Heart Mother,Neddle(全部
日本版)

5)John Lennon同佢老婆大野陽子既Double Fantasy(日本版,仲要係追悼盤,不過
condition麻麻)

6)仲有Duran Duran,Culture Club,Eagles,Beatles,Reo Speedwagon,
ELO............至於寶珠姐既細碟,數量約有五十隻左右,但還在我老母屋企。

我宜家先發覺,我當年原來係咁敗家既。

ball

Lee HC

balllam wrote in message <38A72B3B...@netvigator.com>...

>很高興認識你,本人剛剛抬了兩箱碟出來(仲有六箱呀!),發現有好多都係Rock或
>Techno-Pop,未必岩你口味,例如:

很多POP 也合我口味。
唔.......仲有六箱呀!
梗有一箱岩我既.......

況且,唔一定要買到碟。
識多一個朋友亦係好事,同樣高興。

> [...]

>4)Pink Floyd - Ummagamma,A nice pair(孖碟),Atom Heart Mother,Neddle

岩晒阿Felix兄.
Brothers in arm 日本版大碟.......我都流口水.....

>5)John Lennon同佢老婆大野陽子既Double Fantasy(日本版,仲要係追悼盤,不過

>condition麻麻)。

尼隻碟我都有。

>6)仲有Duran Duran,Culture Club,Eagles,Beatles,Reo Speedwagon,
>ELO............至於寶珠姐既細碟,數量約有五十隻左右,但還在我老母屋企。

>我宜家先發覺,我當年原來係咁敗家既。

遲下,如果玩SACD、DAD 咁就真係敗家。
個Keyboard濕左添,抹乾先,遲D繼續傾。

Lee HC

>ball

joewo...@gmail.com

點解今日 2016年7月1日,冇咁人回應,因就快要離開住了16年的的屋企要執嘢,執番我的黑膠唱片出來有28隻就真係小D,不過勾番好多回懷出來,正在老婆女兒都離我而去了。真係好感足,希望再會有人回覆分享下,多謝黑膠唱片Alan Tam

joewo...@gmail.com