Regards,
Hello Kitty
NET FUN LIMITED
我想問果度o的password同埋ID點攪呀?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我唔係日本仔, 係乙太精靈使 - 覺羅
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好似要 register o左先o架, 我o個個 username 係 feelingt, password
係咁咁咁咁, 拎去駛住先! ok?
我剛剛玩過,好慢呀。玩一鋪要好耐。
Firefrog,
多 謝 你 寶 貴 的 意 見 , 亦 多 謝 你 參 加 cybercity 的 麻 雀 .
根 據 你 的 問 題 , 我 們 發 現 有 兩 個 原 因 :
1. 自 麻 雀 推 出 以 來 , 由 於 反 應 空 前 熱 烈 , 索 取 cybercity 新
版 本 的 人 次 超 出 原 先 估 計 , 所 以 引 致 整 個 系 統 拖 慢 下 來 .
2. 因 為 各 雀 友 還 未 熟 悉 麻 雀 的 運 作 , 所 以 亦 拖 慢 了 整 個
系 統 的 速 度 .
依 據 上 述 的 問 題 我 們 已 積 極 尋 求 解 決 方 法 , 並 相 信 於 不
久 的 將 來 能 作 出 適 當 的 改 善 . 務 求 滿 足 大 家 的 要 求 .
如 有 任 何 意 見 , 歡 迎 隨 時 通 知 我 們 .
多 謝 你 的 問 題 , 我 們 可 以 在 這 裡 簡 單 講 解 一 下 user id 和
password 的 問 題 .
你 先 要 在 https://www.netfun.com/regist.htm 登 記 成 為 會 員 , 然 後
我 們 會 寄 一 個 密 碼 給 你 ; 而 user id 即 是 你 的 香 港 身 份 証
號 碼 . 之 後 , 你 就 可 以 用 這 個 user id 和 password 參 加 cybercity
如 果 需 要 有 關 的 資 料 , 請 到 http://www.netfun.com/faq.htm