各位小心 ! 搵工人士一定要看 !

Dumbbell

好多金融公司都係咁. 佢冇理由請咁多人騙你一個,
第一, 佢冇騙你落盤,
第二, 冇理由攪咁多野就係想你同佢打幾日工,
第三, 你冇自己付出一分一毫,

另外, 10萬同50萬分別, 50萬以上唔係屬於大額投資嗎?
通常呢類公司都係幫D匿名庄家買盤, 佢跟庄都有賺啦.

Dumbbell.990630

受害人 <girl> wrote in message news:3779...@ruby.hknet.com...

> 的

> [...]

super

在港買賣白銀有可能騙人的,估也有十間八間,
其特點就是任何人見工都請,
他們可能是主婦、年輕人或大陸表叔,
他們的共同點是學歷不夠,
大拿拿成十幾萬或過千萬戶口俾你玩,傻傻地
翻版倫敦金,換湯不換藥,
係你先會浪費時間陪佢玩,

受害人

我的確無落盤 , 但我始終個句 , 人是貪心的 ,
好多人見到人地賺到錢 , 自然比錢懞住眼 ,
失去理智 , 一個把持唔住就會落答 ,
有些個案係如果你無錢既話 , 佢地可能會借錢比你 ,
你講我對佢地無理由咁我一個 , 當然唔係我一個 ,
當一組人有兩個落答 , 一間公司有五組 ,
己經最少有八十萬 , 何況有 D 人唔止八萬蚊開戶口o
的確 , 有時佢地真係會係銀行交易 , 但有D公司當你賺少少時會比番D錢你 , 但一大
額時就會close間公司 , 你要搵佢都難 !
輸打贏要 , 我就唔玩啦 !

Dumbbell <dumb...@my.netvigator.com> wrote in message

受害人

蠢左1次咪係度提醒下D人羅 !
不過人地咁多個腦諗我一個腦 ,
佢地一直都無叫我開戶 , 不過見人地賺到時 ,
有D人會好唔理智就會落答 , 咁點傘 !
不過我都唔係做左好耐 , 我又無投資 ,
都算的有運 !
super <cal...@goplay.com> wrote in message

阿熙

受害人 wrote:

> [...]
> 佢地一直都無叫我開戶 , 不過見人地賺到時 ,
> 有D人會好唔理智就會落答 , 咁點傘 !
> 不過我都唔係做左好耐 , 我又無投資 ,

咁你有冇糧出?

crocodil...@gmail.com

大家做倫敦金/銀投資時要特別小心!
設勿將閣下的該投資戶口密碼交給任何人呀!
包括閣下的經紀呀.
因為閣下要對閣下的投資負責任呀!
而且投資前要問清楚呀!
請勿心急呀!
即使閣下的經紀催促做買賣決定下也先停下來,想清楚呀!
小心做金融大鱷點心呀!
警訊話:[騙局源於貪念];小心有[天遇]倫敦金騙局呀!

有人在2010年中不幸幫襯天譽國際金業有限公司( Prestige ) 的經紀後出事啊.

電郵地址: ad...@pibullion.com
QQ : 4006762425
網址: http://www.prestigegroup.com.hk/index.php

有人在那裡投資倫敦金,被那公司姓陳及姓林兩女經紀遊說交密碼使她們代為投資,但原來她們投資經驗好差,好容易就輸清光.所以做倫敦金買賣就不可以假手於人呀,要親力親為呀!
之後竟然被自稱那公司男職員電話警告不可以投訴啊呀!
希望那公司加強監管經紀啦.