MEDEDELING / SPECIAL NOTICE

HJR-Designs

to HJR-Designs
SPECIAL NOTICE / MEDEDELING:

Dear members,

First i want to wish you all a verry happy new year.

You recieved not much tubes from me lately. The reason was a very busy scedule.
Everything is sort ou and i'm back.

You will soon recieve more tubes from me as i did before.

I'm sorry that i couldn't tube more the last month december.

As i sad, i'm tubing more again so you will getting more of my tubes soon ;)

Also my website http://www.psppalace.tk changes in January 2009, i have a lot more space with a new domain.
(you can login on the old adress)

So there will be more tubes, masks, tutorials etc soon. Also a new layout.
Also a new option for the visitors of my site that you like much i think, but that will be a surprise *lol*.

Big Hugs Hans

Beste leden,

Allereerst wil ik jullie alvast een heel goed en gezond 2009 toewensen.

De laaste tijd heb je weinig tubes van mij ontvangen, de reden was een erg druk schema.
Alles is gelukkig weer op orde.

Binnenkort zul je weer meer tubes van mij ontvangen.

Sorry dat ik de afgelopen maand December niet meer kon tuben.

Zoals ik al zei, ik ben weer volop gaan tuben, dus je zult binnenkort weer regelmatig nieuwe tubes van mij ontvangen.

Verder gaat mijn website http://www.psppalace.tk veranderen in Januari 2009, ik heb een heleboel meer ruimte en een nieuw domein. (je kunt gewoon blijven bezoeken op het vertrouwde adres).

Er dan ruimte voor meer tubes, maskers, lessen etc. en een nieuwe layout.
Ook zal er een nieuwe optie voor de bezoekers komen die jullie vast leuk zullen vinden, maar dat blijft nog even een verrassing *lol*

Groetjes Hans

HJR_Woman_holding_blank_sign_04Jul2008_bg.jpg
Hans.vcf