Binnenkort weer online / soon online again!!!

HJR-Designs

to TubeParadise, Tube-Delen, Top_Design_tubes, TDA_Tubes, HJR-Designs, ATTTubes
Hallo allemaal....

Doordat een tijdje terug mijn website was gekraakt en was voorzien van trojans e.d. moest ik mijn website offline zetten (blokkeren).
Maar ben druk bezig alles weer op orde te krijgen en ga snel weer online....nog eventjes geduld dus.

Hans Paintshop Palace zal gewoon weer op de normale adressen bereikbaar zijn als de boel is hersteld. Ik laat het jullie dan weten.

Hi all,

Because my website was been hacked, i had to block my website for a while.
We are busy to recover all and will be soon online again.

Hans Paintshop Palace shall be online again on the regular website adresses as soon all are recovered. I will let you know when we are back online.
Hans.vcf