[hjop-komunita] Unikátní jména bloků?

Jan Horáček

Jan 7, 2024, 3:52:19 AMJan 7
to hjop-k...@googlegroups.com
Zdravím komunitu uživatelů hJOP!

Zvažuji, že v nové verzi hJOPserveru vynutím unikátnost jmen bloků.
Unikátnost jmen mi umožní zjednodušit implementaci zadávání některých
referencí na bloky pomocí jmen, aby se nemusely ručně vyplňovat ID bloků
(nyní například u přejezdů v jízdní cestě, odvratů, úseků přejezdu
řízeného z hJOP atd.). Moje zkušenost je, že 2 bloky stejného jména
nikdy nejsou a je naopak dobře, když hJOP unikátnost jmen kontroluje,
aby se předešlo překlepům. Chci se však zeptat, jestli tato změna někomu
z vás něco nerozbije. Využívá někdo z vás toho, že různé bloky mohou mít
stejné jméno?

Není potřeba odpovídat "nevyužívám", abychom se nezasypali hromadou
e-mailů. Stačí, když napíšete, pokud využíváte.

Díky.

PS.: V příloze posílám pro představu náhled nového GUI editace jízdních
cest, kde jsem se snažil zbavit ručního zadávání ID a tím snad
zpříjemnit a zjednodušit editaci.

--
Jan Horáček
Klub modelářů železnic Brno I