Re: Google group a Digikeijs

Jan Horáček

to Antonín Batelka, hJOP Komunita
Dobrý den, dotaz vytvoříte napsáním e-mailu do skupiny (podobně jako
například tento e-mail).

Půl roku zpět se stávalo, že při připojení hJOP k centrále Digikeijs
centrála při intenzivním posílání příkazů zamrzla tak, že nereagovala
ani na hardwarová tlačítka. V současnosti máme centrálu nasazenou na
našem velkém klubovním kolejišti, k počítači je připojena přes uLI [1].
Sice jsme vůbec nezměnili firmware v centrála, ale komunikace nějakým
zázračným způsobem zatím funguje. Odhaduji, že jsme narazili na nějaký
deadlock nebo race condition v centrále.

Komunikoval jsem s Digikeijs. Slíbili, že se na problém podívají,
protože se s nejvyšší pravděpodobností jedná o problém centrály. Už je
to rok a zatím žádná aktualizace...

TL;DR: hJOP s Digikeijs DR5000 aktuálně testujeme pár měsíců, vše se
zatím zdá být v pořádku. Bojím se ale, že se problém může opět projevit.

[1] https://uli.kmz-brno.cz/

Jan Horáček
Klub modelářů železnic Brno I
Křenová 19, 602 00, Brno; https://kmz-brno.cz