Trénink - kurz - školení

Jiří Červený

to Komunita hJOP
Příjemný den přátelé, kamarádi!

Jsem tu naprosto nový a hJOP ještě prakticky neznám.
Jen jsem ho viděl kdysi na výstavě u vás v klubu, v akci.

Velice mi připomíná modelJOP aplikaci, která je velmi věrná
řešení používanému u ČD, resp. později u SŽDC. A to je lichotivé!
Jenže modelJOP není za příliš příznivou cenu. Tedy aspoň do začátku,
než se člověk rozkouká a získá určité sympatie k takovému řešení.

A tak jsem tady a jako úplný začátečník s hJOP se ptám:

Jsou, budou (někdy)
školení na používání různých částí aplikace hJOP?

Klidně si rád takové školení i za rozumnou cenu zaplatím.
Stačilo by přes video call se sdílenou plochou.

Rozumějte, nemám rád začátečnické problémy a potíže z neznalosti
související s používáním nové, mně neznámé aplikace.
Takové to pátrání, co, kde a proč udělat, jak kde a co nastavit,
mně velmi rychle po chvíli začne přivádět k nepříčetnosti, nebo aspoň
do stavu poměrně velké rozčílenosti.

A protože se znám a z vláčků jakožto hobby činnosti chci mít radost,
chci takové situaci předejít.
Proto se ptám na možnosti určitého úvodního slova, či školení k aplikaci hJOP.

Ze zkušenosti vím, že to, co se mohlo zdát úplně jasné autorovi, nemusí být vůbec zřejmé a nebo přirozené pro mne. A také, čas je drahá položka a mně se nechce pomalým seznamováním se s aplikací trávit zbytečně přespříliš času.
Patrně proto, že jsem náročný jak na sebe, tak i na lidi a řešení kolem mně. ;)

Děkuji a s pozdravem,
Ing. Jiří Červený

Jan Horáček

to Jiří Červený, Komunita hJOP
Zdravím,

poptávku po školeních jsem se snažil řešit nahráním videotutoriálů: https://hjop.kmz-brno.cz/navod. Videa jsou cca rok staré, některé drobnosti se od té doby změnily, ale základní principy zůstávají.

Splňují videa vaše očekávání, nebo si představujete něco jiného?

Jan Horáček
Klub modelářů železnic Brno I
Křenová 19, 602 00, Brno; www.kmz-brno.cz

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „Komunita hJOP“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu hjop-komunit...@googlegroups.com.