קורס Andrid וקורס PHP. הנחה של 10% לסטודנטים ובוגרים של HIT. מחיר 5220ש"ח (במקום 5800ש"ח). מתחילים שבוע הבא.

Haim Michael

to Haim Michael, Adi Cohen Siman Tov, Tami Ben Hamo
חברים יקרים,

בשבוע הבא אני מתחיל להעביר במכון הטכנולוגי בחולון (במסגרת היחידה ללימודי חוץ) 2 קורסים מאד מעשיים!

הנדסת תוכנה ב-PHP
בימי ה' 1800-2200. 28 מפגשים. 140 שעות אקדמיות.

פיתוח אפליקציות ב-Java ל-Android
בימי ד' 1800-2200. 28 מפגשים. 140 שעות אקדמיות.

כל אחד משני הקורסים מאד מעשי ומקנה ידע רלוונטי ומתקדם. דרך מצויינת למצוא עבודה (אם עדיין אינכם עובדים בפיתוח) או להשתדרג (אם עדיין אינכם עובדים בפיתוח בתחום מעניין).

אתה יכולים למצוא מידע מפורט נוסף על אחד משני הקורסים הללו בקישור

הקורס PHP מומלץ במיוחד לכל מי שסיים לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב ועדיין לא עובד בפיתוח תוכנה. תלמידים רבים שמגיעים לקורס הזה (ללא שום תואר במדעי המחשב.. ולעיתים ללא שום תואר בשום תחום כלשהו) מוצאים עבודה בפיתוח באמצעות הידע והניסיון שרכשו בקורס זה. הידע שכבר יש מלימודי התואר יסייע להגיע לרמה המקצועית הגבוהה ביותר ובאמצעותה למצוא עבודה בפיתוח. החל מהמחזור האחרון אני משלב בקורס PHP הכנה מובנית למבחן ההסמכה של Zend ב-PHP. עד כה מתוך כ-105 אנשים שהצליחו לעבור את המבחן בארץ 4 אנשים הם מתוך המחזור האחרון שהעברתי... ובעתיד הקרוב יצטרפו אליהם עוד 2-3 שלומדים כעת למבחן. אין ולו אדם אחד בעולם כולו שעבר את ההסמכה של חברת Zend בשפת התיכנות PHP שלא מצא עבודה בפיתוח.

מידע נוסף על כל אחד מהקורסים תוכלו למצוא גם בקישור

אם קיימת התלבטות בין לימוד native applications development ל-hybrid applications development אני ממליץ לצפות בהרצאה שהעברתי לפני מספר חודשים על פיתוח לאנדרואיד

אם הנושאים php, html5 ו-javascript לא מוכרים אז אני ממליץ לצפות בהרצאות שהעברתי לפני מספר שבועות:

javascript

php

html5

 אנא אל תהססו וחיזרו אליי בכל שאלה מקצועית שיש לכם בנוגע לקורס. בכל נושא אחר ובכל הנוגע לרישום אנא צרו קשר עם עדי או תמי שמכותבים לאימייל זה.

בהצלחה!

חיים.