הרצאות מבוא בחינם (html5, javascript, php ו-dart) + קורסים חדשים

1 view

Haim Michael

to Haim Michael
שלום חברים יקרים,

אני שמח להזמין אתכם ל-4 הרצאות מבוא ממוקדות אשר יועברו בחינם ביום רביעי ה-9 באוקטובר בשעות 1800-2200. פרטים נוספים בקישור:

כמו כן, ברצוני לעדכן אתכם על 3 קורסים חדשים שאתחיל להעביר אחרי החגים:
html5 cross platform mobile applications
software engineering in php
android java applications
כל אחד מהקורסים כולל 140 שעות אקדמיות ב-28 מפגשים שבועיים ובעלות חסרת תקדים של 5800 ש"ח בלבד (ניתן לשלם בתשלומים שקליים שווים). פרטים נוספים על קורסים אלה ניתן למצוא בקישור:

אני אשמח אם תסייעו לי ותשתפו בפרטי הקורסים וההרצאות את חבריכם.

שנה טובה!

חיים.