עידכון בנוגע לקורסים בחינם באתר abelski

life michael

to Haim Michael
שלום חברים יקרים,

לאחרונה סיימתי לפתח את הגירסה החדשה של האתר שלי... בכתובת www.lifemichael.com וכעת ניתן להשתמש בקורסים החינמים שפיתחתי בעבר (ומפתח כיום) ללא צורך ברישום מוקדם ואישור מסורבל דרך האימייל. כעת, הכניסה לאתר נעשית באמצעות חשבון ה-gmaill שברשותכם. הסיסמאות ושמות המשתמש ששימשו אתכם באתר הישן כבר לא רלוונטים. יש להשתמש בחשבון ה-gmail שברשותכם. אשמח אם תשתפו אנשים נוספים בקיומו של האתר. כל החומרים בו זמינים לשימוש אישי ואקדמי בחינם.

בקרוב אתחיל להעביר קורסים חדשים באופן ישיר (ללא מעורבות של גורם נוסף) ובמחיר מאד אטרקטיבי. כל הקורסים הללו בעלי מאפיינים דומים:

+ 90 שעות אקדמיות ב-18 מפגשים שבועיים (מפגש אחת לשבוע).
+ השיעורים מצולמים בוידאו כדי לאפשר חזרה יעילה על החומר בין מפגש למפגש.
+ מחיר מיוחד (לזמן מוגבל, ולמספר מוגבל של כרטיסים) נמוך מ-4000 ש״ח (כולל המע״מ)
+ השיעורים מועברים בחדר ישיבות מפואר ב-wework שבהרצליה פיתוח... עם שתיה חמה/קרה חופשית.. ואפילו בירה
+ לשיעורים יש להגיע עם לפטופ.
+ חיבור לאינטרנט אלחוטי במהירות פסיכית (upload זהה ל-download)
+ המפגשים מתקיימים בשעות הערב 1800-2200
+ בכל קורס קבוצה קטנה של כ-12 סטודנטים
+ אפשר להגיע ברכבת לתחנת רכבת הרצליה (יש גם אפשרות לשאטל בחינם לאיזור התעשיה של הרצליה פיתוח)
+ אין בעיות חניה בשעה שבה הקורס מתחיל (בסוף השיעור אני יכול לתת טרמפ לתחנת רכבת אוניברסיטת ת״א)
+ הרישום והתשלום לקורס נעשים online באמצעות כרטיס אשראי

פרטים נוספים בקישורים הבאים:

פרט ל-4 קורסים אלה שאני מעביר ישירות ב-wework herzliya אני מתחיל להעביר בשיתוף פעולה עם המכון הטכנולוגי בחולון 2 קורסים בזמן הקרוב (קורס fed וקורס php). לשניהם המאפיינים הבאים:

+ 140 שעות אקדמיות ב-28 מפגשים שבועיים (מפגש אחת לשבוע)
+ השיעורים מצולמים בוידאו כדי לאפשר חזרה יעילה על החומר בין מפגש למפגש
+ מחיר אטרקטיבי של כ-6800 ש״ח (כולל מע״מ)
+ השיעורים מועברים בכיתת לימוד מרווחת במיוחד במכון הטכנולוגי בחולון
+ המפגשים מתקיימים בשעות הערב 1800-2200
+ למסיימים בהצלחה תוענק תעודה של בית הספר ללימודי תעודה של המכון הטכנולוגי בחולון
+ הרישום והתשלום לקורס נעשים במשרדי בית הספר ללימודי תעודה של המכון הטכנולוגי בחולון

פרטים נוספים בקישורים הבאים:

אנא אל תהססו וחיזרו אליי בכל שאלה שיש לכם בנוגע לקורסים אלה. כמו כן, אשמח אם תשתפו אחרים בקיומם של הקורסים המקצועיים שאני מעביר. אין סיבה לשלם עשרות אלפי שקלים על קורסים מקצועיים בפיתוח תוכנה. באמצעות העברת המידע על הקורסים שאני מעביר לאחרים גם תעזרו לי מצד אחד להעביר קורסים במחירים שפויים (כיוון שפחות אזדקק להוצאות פרסום של אלפי ש״ח בגוגל וכדומה) וגם תעזרו להמשיך בתרומתי לקהילה (הוידאו קליפים שאני מכין בחינם, הקורסים שאני מציע במחירים שפויים, ההרצאות בחינם.. וכו׳).

בברכה,

חיים.

--

Join the professional communities I run! Stay up-to-date with cutting edge software development technologies! More info at http://bit.ly/2fbHbdcEverything is free (for personal and academic use only)!

Learn Java, Android, PHP, Python, JavaScript, Swift, C#, Scala, HTML... and many more software development technologies using my free online courses website at http://www.lifemichael.com. You can find more than 200 online free courses in a huge range of software development technologies. Everything is free (for personal and academic use only)!

Join my monthly newsletter and stay up-to-date with the evolution of various software development technologies. More info at http://bit.ly/2dRVkuj

blog:                  http://blog.lifemichael.com
lanyrd:               http://lanyrd.com/profile/lifemichael
speakerpedia:   http://speakerpedia.com/speakers/life-michael