קבוצה שהקמתי לצורך שיתוף בהצעות עסקיות, הצעות עבודה ושיתוף כוחות

Haim Michael

to Haim Michael
שלום רב,

במהלך ה-20 שנה האחרונות העברתי הדרכות מקצועיות בתחום פיתוח תוכנה (גם במסגרת האקדמיה וגם בתעשיה). מאות (אם לא אלפים) של תלמידים השתתפו בקורסים שהעברתי. במהלך השנים רבים מהם התקדמו לתפקידי מפתח, חלקם בחרו להתקדם במישור הניהולי, חלקם במישור המקצועי וחלקם במישור העיסקי.

כדי לעזור לכל תלמידיי לשעבר... גם לאלה אשר מחפשים אפשרויות תעסוקה... וגם לאלה אשר מחפשים אחר מקצוענים כדי לאייש משרות פנויות... גם לאלה אשר מחפשים שותפים עסקיים... וגם לאלה אשר מחפשים אפשרויות עסקיות להשקעה... להקים קבוצה מקצועית שתסייע לכולם.

אני מזמין אתכם להצטרף לקבוצה שהקמתי בלינקדין בקישור

הקבוצה תהיה פתוחה גם להצעות עבודה רציניות מגורמים אחרים. כמו כן, אני מתכוון להשתמש בקבוצה גם כדי לפרסם מעת לעת הרצאות וקורסים שאני מתעתד להעביר (בעיקר כאלה שמועברים בחינם) ומגוון רחב של הטבות שביכולתי לספק.

אם אתם עדיין לא חברים שלי בלינקדין ו/או בפייסבוק אני אשמח לקבל מכם הצעת חברות.

בהצלחה לכולם!

חיים.