הזמנה לקבלת תזכורות ביהדות לפי מעגל השנה

1 view

צבי שביט

to קבוצת דיוקי תפילה ולשון, קבוצת יהדות, קבוצת חידות ביהדות, קבוצת לקראת חג
בס"ד

שלום,
אני מזמין אותך להצטרף לקבוצה שלי לקבלת תזכורות ביהדות - "יהדות - תזכורות שהזמן גרמן".
לא מדובר על שליחת הודעות רבות. מדובר על תזכורות מיוחדות לפי מעגל השנה. לדוגמה, תזכורת על עירוב תבשילין, יעלה ויבוא, אמירת ותן טל ומטר, תזכורות שונות לקראת החגים השונים, תפילה שנאמרת בתאריך מסוים וכד'.
ניתן להצטרף לקבלת התזכורות בווטסאפ, בטלגרם, במסרונים (SMS בלעז) ובדוא"ל .

 - האפשרות המומלצת ביותר היא להצטרף לקבוצה בווטסאפ או בטלגרם. חשוב להדגיש שלא מדובר על קבוצה לדיונים, אלא קבוצה שקטה וסגורה שרק אני יכול לשלוח בה הודעות.
להצטרפות בווטסאפ יש ללחוץ על הקישור הבא : https://chat.whatsapp.com/B6QZeCGaoIuHsiWgo40ZIR  (או לפנות אלי בדוא"ל / ווטסאפ).
להצטרפות בטלגרם יש ללחוץ על הקישור הבא :  https://t.me/joinchat/QigdlkDfhCBt0XQ .

  - מי שאין לו ווטסאפ וגם לא טלגרם, יכול לקבל את ההודעות במסרונים (SMS בלעז). נא לפנות אלי ולציין שם ומספר טלפון נייד.

 - ניתן גם לקבל את התזכורות בדוא"ל. להצטרפות נא לשלוח דוא"ל לכתובת  tizkorot-yaha...@googlegroups.com. אין צורך לכתוב כלום בגוף ההודעה ולא נושא. פשוט לשלוח דוא"ל ריק (או לפנות אלי בדוא"ל / ווטסאפ).

אפשר ורצוי להעביר הלאה את ההודעה לחברים, בני משפחה וקבוצות בהם אתם חברים.

--
צבי שביט (שטרן)
050-5918412