مراسم عزاداری ایام فاطمیه هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف

1 view

مهدی صالحیون

بسمه تعالی

حضرت فاطمه(س) مي‌فرمايند: مثَلَ امام، مانند كعبه است. مردم بايد در اطراف آن طواف كنند نه آن‌ كه دور مردم طواف نمايد. (بحارالانوار/36/353)

نور است امام، كعبه‌ي اميد است
تابان و فروزنده‌تر از خورشيد است
اندر دل شيعه مهر او كم نشود
چون گرد مدار لطف او چرخيده‌ست

 پس بر ماست در زمان غیبت بر گرد کعبه فکری و عملی ولی زمان خود بگردیم و در همه حال این مطلب را بیاد بسپاریم که نباید امام همراه با ما باشد .

در ضمن کتاب کم حجم  دلیل خورشید نوشته حاج حسین افشار  که چهارده روش اثبات ولایت فقیه در آن آورده شده است  را به دوستان توصیه میکنم برای تهیه ان به سایت زیر  میتوانید مراجعه کنید

Inline image 1

http://www.afsaran.ir/link/936543

 ***************************************

حضرت فاطمه(س) مي‌فرمايند: جانم فداي تو و جان و روح من سپر بلاهاي جان تو يا اباالحسن! همواره با تو خواهم بود- اگر تو در خير و نيكي به سر ببري با تو خواهم زيست و اگر در سختي‌ها و بلاها گرفتار شدي باز هم با تو خواهم بود. (كوكب الدري/1/196)

گردم به فداي حضرتت يا مولا
اي روشن از انوار تو تاريكي‌ها
در نيك و بد زمانه همراه توام
هرگز نشوم از تو و عشق تو جدا
*************

 مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س)

 از  چهارشنبه  19 اسفند تا یک شنبه 23 اسفند

از ساعت 19:30

 با سخنرانیحجت الاسلام قاسمیان

 و مرثیه سرایی حاج احمد عباسی و محمد رضا رجبی فرو محمد رستمی

 برقرار خواهد بود در این راستا از جنابعالی دعوت می‌شود تا با حضور خود گرمی‌بخش محفل دانشجویی هیئت‌الزهرا در مسجد دانشگاه شریف باشید.

برای اطلاعات بیشتر  به  سایت هیات الزهرا  یا کانال تلگرام هیات مراجعه کنید
هیات الزهرا دانشگاه شریف

telegram.me/AzzahraaSharif

photo_2016-03-05_18-06-48.jpg