Haftalık Bülten ( 15 Mart 2019 )

已查看 1 次
跳至第一个未读帖子

Her Çocuk - hercocuk.org

未读,
2019年3月15日 07:57:522019/3/15
收件人 Her Çocuk - hercocuk.org
Sevgili Arkadaşlar;
Sitemizde sürekli yeni bilgiler, videolar ekleniyor.
Sizleri sitemize bekliyoruz.
SON EKLENENLER

Sırbistan'ın en genç börek ustası aile geleneğini sürdürmek istiyor

Sırbistan'daki 70 yıllık aile fırınında börek yapan 9 yaşındaki Novak Stevanovic, hem eğitimine devam ediyor hem de aile geleneği işini yapıyor.

Çocuk atölyesi - 676. bölüm

Bu atölyede eğlence var. Bu atölyede sürprizler var. Bu atölyede çalışmaları büyük-küçük herkes bir arada yapar! Burası Çocuk Atölyesi. Eğlenirken öğrenmenin tam yeri...

Çocuk Atölyesi 672.Bölüm

Bu atölyede eğlence var.Bu atölyede sürprizler var.Bu atölyede çalışmaları büyük-küçük herkes bir arada yapar!Burası Çocuk Atölyesi. Eğlenirken öğrenmenin tam yeri.

Rüya Masalları 15. bölüm

Yine tatlı bir masal... Bir balon var. O balonun bir derdi var... Balon, arkadaşını kaybetti. Bakalım neler olacak?

Rüya Masalları 14. bölüm

Atları çok seven bir kral... Kralın Atı isimli bir masal... Bir yarış yapılacak... Bakalım masalın sonunda ne olacak?

İletişim araçlarını bir araya getiren müze

Çankırı'daki iletişimin tarihi, belediye tarafından oluşturulan İletişim Müzesi ile ziyaretçilere sunuluyor.

Yozgat'ın kitap okuma kampanyası "Bana da zaman ayır"

Yozgat'ta, Şefaatli Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün ortak projesi "Bana da zaman ayır" ile genç yaşlı herkes belli saatlerde kitap okuyor.

Vav Çocuk - 97. bölüm

Teknoloji çağında büyüyen çocuklara, dinimizi ve peygamberlerimizin hayatını eğlenceli oyunlar ile öğretmeyi amaçlayan yarışma programı.

ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

www.hercocuk.org | Facebook
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız
回复全部
回复作者
转发
0 个新帖子