Haftalık Bülten ( 01 Mart 2019 )

Her Çocuk - hercocuk.org

to Her Çocuk - hercocuk.org
Sevgili Arkadaşlar;
Sitemizde sürekli yeni bilgiler, videolar ekleniyor.
Sizleri sitemize bekliyoruz.
SON EKLENENLER

Anaokulu öğrencilerine kodlama eğitimi verilmeye başlandı

Ağrı Valiliğince yürütülen "Kodla Ağrı" projesi kapsamında, il genelinde 13 bin 908 öğrenci daha kodlama eğitimi almaya başladı.

Bilgi Treni 54.Bölüm

Bilgi, Heyecan, Eğlence... Çocuklar Bilgi Treni'nde yarışıyor

Minikler için "Uygulamalı Çocuk Kütüphanesi"

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, çocukların hayal güçlerini geliştirmek için "Uygulamalı Çocuk Kütüphanesi" kurdu. Kütüphanede değişik atölyeler var

Vav Çocuk 58.Bölüm

Teknoloji çağında büyüyen çocuklara, dinimizi ve peygamberlerimizin hayatını eğlenceli oyunlar ile öğretmeyi amaçlayan yarışma programı

Van'da öğrenciler robot tasarladı

Van'da Yusuf Gökçenay Bilim ve Sanat Eğitim Merkezi'nde eğitim gören 6 öğrenci, robot tasarladı

Vav Çocuk - 55. bölüm

Teknoloji çağında büyüyen çocuklara, dinimizi ve peygamberlerimizin hayatını eğlenceli oyunlar ile öğretmeyi amaçlayan yarışma programı

Hikayelerle Çocuklara 40 Hadis - (Plastik Tabak)

Anne babaya iyilik yapmanın önemi... Çok güzel bir hikaye... Haydi çocuklar izleyelim

Çocuk Atölyesi 634.Bölüm

Bu atölyede eğlence var. Bu atölyede sürprizler var. Bu atölyede çalışmaları büyük-küçük herkes bir arada yapar

ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

www.hercocuk.org | Facebook
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız