پیرامون مشکلات فعلی و اینکه تکلیف انجمن بعد از خانم ملک آرا چیست
سلام دوستان هم قبیله؛ طی بحث هایی که در سایت انجمن خانم ملک آرا شد
قرار شد یک گفتگوی آنلاین بر قرار بشه که مدیریت آن را Admin فعلی سایت
بر عهده بگیرند تا پیرامون مشکلات فعلی و اینکه تکلیف انجمن بعد از خانم
ملک آرا چیست صحبت و گفتگو صورت بگیره بنا براین دوستانی که تمایل دارند
در این گفتگوی حساس و سرنوشت ساز مشارکت کنند به آدرس فروم انجمن رفته
ثبت نام نموده و سپس آی دی یاهوی خویش را به ادمین سایت پیام خصوصی دهند
تا بتوانیم ایشان را در شب موعود که احتمالا دوش نبه همین هفته یا سه
شنبه خواهد بود در بحث و کنفرانس مشارکت دهیم
دوستانی که به هر جهت نمی توانند در این فرصت کوتاه در انجمن ثبت نام
کنند به وبلاگ من ( غزل بانو )بیان و برایم آیدی خودشون رو به صورت پیام
خصوصی ارسال کنند تا من به Admin سایت انجمن بدم ...
آدرس ثبت نام در کنفرانس و گفتگوی آنلاین : http://forum.gid.org.ir/showthread.php?tid=59
پیام ادمین سایت انجمن :
فراخوان گفتگوی آنلاین؛ سلام؛ پیرو بحث های ایجاد شده و تمایل اعضا برای
گفتگوی اینترنتی من ۲ زمان رو اینجا اعلام میکنم لطفا دوستان اعلام
آمادگی کنن تا یکی رو انتخاب کنیم لطفا برای روز انتخاب شده آی دی یاهو
خودتون رو برام پ خ کنید.
دو شنبه ۹۱/۳/۸ ساعت ۱۹ یا ۲۲
سه شنبه ۹۱/۳/۹ ساعت ۱۹ یا
فرستنده: غزل بانو
توسط:غزل بانو / یکشنبه 7 خرداد1391 ساعت: 18:44
سلام محمد جان خسته نباشی . جلسه گفتگوی آنلاین به صورت قطعی و یقینی شد
ساعت 10 شب سه شنبه .... فقط دوستانی که حضور پیدا می کنند باید حتما عضو
سایت انجمن بشند مرسی
توسط:غزل بانو / دوشنبه 8 خرداد1391 ساعت: 9:43
Admin انجمن گفتند که تا فردا عصر به سایت سر نمی زنند اما تمام کسانی که
توی سایت ثبت نام می کنند و عضو فروم می شن تا عصر ثبت نامشون تایید و
اکتیو میشه ... پس دوستان حتما ثبت نام کنین و تا ساعت 10 ایدیتون رو
برای Admin پیام خصوصی کنین مرسی
http://www.helpftm.com/post-2402.aspx
http://www.helpftm.com/post-2402.aspx
http://www.helpftm.com/post-2402.aspx