İlk Gidilebileceklerle ilgili bir liste

Demir Altona

to erdogan...@googlegroups.com, hdpyi-savunma-ve-d...@googlegroups.com, hdpye-...@googlegroups.com

Değerli Arkadaşlar,

DSİP de HDP’yi destekleyen ve oy isteyen bir kampanya başlatmış. Bu konudaki bilgiler aşağıdaki linklerde var.

http://www.oyumuzumuda.org/

http://marksist.org/icerik/Haber/2962/1-Kasim-kampanyasina-start-verildi:-Oyumuz-Umuda!

https://www.facebook.com/oyumuzumuda

Bu kampanyadan söz etmemin nedeni şu: Birçok aydın, sanatçıdan, aktivistten vs. imza alabilmişler.

Aşağıya bunların bir listesini aktarıyorum.

Listede 330 kişinin imzası var. Bu kişiler gidilebilecek, konuşulabilecek potansiyel destekçiler olabilir bir başlangıç için.

Hatta bunların içinde şu an gruba üye olan arkadaşlar bile var. Örneğin Haluk Ünal, Zeynep Tanbay, Taner Koçak, Bahadır Altan gibi.

Ben çok uzun yıllar dışarıda yaşadığımdan bir iki kişi hariç kimseyi tanımıyorum.

Ama en azından aşağıdaki listeden herkes birilerini bulabilir ya da üstlenebilir.

Lütfen aşağıdaki listeden sağdaki boş sütuna adınızı yazıp gruba yollar mısınız?

Ayrıca böyle bir listeye eklenebilecek, kendisine gidilmesi gereken yeni isimler önerebilir misiniz?

Aşağıdaki listedekilerden telefon numarası veya adresini bildikleriniz var mı?

Dostlukla

Demir

Gidilecek, görüşülecek veya mektup yazılabilecek kişi

Mail Adresi

Telefonu

Kim tanıyor? Kim görüşebilir? Kim bir mektup yazabilir?

Adalet Ağaoğlu

Adis Kürkyapıcı

Ahmet Dindar

Ahmet Erkan